Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GMASTER6
Αυτοί όμως που κάθονται στις ψηλές καρέκλες και διοικούν δεν τους κόβει ότι με πιο ανταγωνιστικά μοντέλα στις σπορτίφ κατηγορίες θα κέρδιζαν και αυτούς που στρέφονται σε αλλα μοντέλα και έχουν γκάζι με το κιλό???Αλλά να μου πείτε αν έβγαζε και σκληροπυρηνικά μοντέλα οι άλλοι θα πεινάγανε!!! 
|
Δεν είναι τόσο απλά όσο θα θέλαμε τα πράγματα. Παίζουν συμφωνίες για συνολικούς ρύπους ανα εταιρία, μ.ο. ρύπων οχημάτων εταιρίας κ.λ.π. που η Ιαπωνία τις έχει υπογράψει και φροντίζει να τις τηρεί ενώ άλλες χώρες που ξεκίνησαν να μπουν στην συμφωνία έκαναν πίσω γιατί ξεσηκώθηκαν οι κατασκευαστές τους (βλ. Γερμανία). Γι αυτό χάθηκαν πολλά δυνατά Ιαπωνικά και γι αυτό αγόρασε η ΤΟΥΟΤΑ μεγάλο κομμάτι της subaru χωρίς όμως να την προσθέσει στον όμιλό της (στα δυνατά σου μοτέρ προσθέτω την αξιοπιστία του ονόματός μου). Απλά η απώλεια φαίνεται περισσότερο στην ΤΟΥΟΤΑ απο τις άλλες Ιαπωνικές γιατί έχει πολύ μεγαλύτερο αριθμό μοντέλων (μεγαλύτερο σύνολο ρύπων) απο τους υπόλοιπους που με μικρές κινήσεις έπιασαν τα όρια. Σε όλα αυτά αν προσθέσουμε την γενική ροπή της εταιρίας προς την οικολογία τότε τα αποτελέσματα έρχονται φυσικά (όσο και αν δεν μας αρέσει).
Πλάκα, πλάκα πάντος το έχω απορία που θα έφτανε αν όλα τα παραπάνω δεν την περιόριζαν......
__________________
Βρείτε μου κάποια που να χει αισθήματα... και γω θα κόψω τα παραστρατήματα...
Βρείτε μου κάποια που να χει καρδιά... και γω θα γίνω απ' τα ποιο καλά παιδιά.
Εξτρέμ, αμυντικοί, τερματοφύλακες... και αυτοκαταστροφικοί παίχτες... μεγάλοι αγώνες, τρελά ξενύχτια... blade is back.
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
mike_g@corollaclub.com