Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 19-07-08, 08:53
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 520
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Δηλαδη 63.000+97.000=160.000, οπου τα 97.000 ειναι σαν 1.8, η 97.000-63.000=34.000 σαν 1.8.
Εαν ειναι 34.000 ειναι πολυ λιγα.Εγω κανω περισσοτερα σε ενα χρονο.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 19-07-08, 10:43
Το avatar του χρήστη NyO
NyO Offline:

Moderator
 
Εγγραφή: 08-11-2003
Περιοχή: Νέα Σμύρνη
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 1.068
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 371
NyO έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania Εμφάνιση μηνυμάτων
Δηλαδη 63.000+97.000=160.000, οπου τα 97.000 ειναι σαν 1.8, η 97.000-63.000=34.000 σαν 1.8.
Εαν ειναι 34.000 ειναι πολυ λιγα.Εγω κανω περισσοτερα σε ενα χρονο.
Ηρακλη 34Κ εννοει σαν 1.8. Αλλα δεν καταλαβαινω, γιατι να μην ειναι αξιοπιστη αυτη η μετατροπη αφου μιλαμε για εργοστασιακες καταστασεις! Ειναι σαν να λεμε οτι το 1zz-fe δεν ειναι ενα αξιοπιστο μοτερ και δεν αντεχει το σκισιμο, μιας που μετα τον υπερκυβισμο τετοιο έχεις. Ιδιο ακριβώς μπλόκ, ιδια ακριβώς πιστόνια-μπιέλες-στρόφαλο. Και αυτα αν βάλεις της ΤΟΥΟΤΑ γιατι αν βάλεις βελτιωτικά θα είναι ακομα καλυτερα! Αν δεν ήταν αξιόπιστο μοτερ δεν θα εβγαζε η ΤΤΕ TURBO Kit γι αυτο χωρις να χρειάζεται να αλλάξεις τιποτα μεσα!

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Roy-D Εμφάνιση μηνυμάτων
...

και κατι αλλο στον t sport τα εντοσθια(πιστονια) απο τς μπαινουν αλλα το κανεις τσιγαροχαρτο το μπλοκ.κεφαλη δεν νομιζω να μπαινει...
Χρήστο το καπακι απο 2zz-ge μπαίνει σε εμας νομιζω αφου και σε αυτην την περιπτωση το μπλοκ παραμένει το ίδιο! Τσιγαροχαρτο σχεδον γινεται, αλλα ετσι κι αλλιως και το ge ετσι ειναι απο κατασκευης (8,5mm παχος απο κυλινδρο σε κυλινδρο για το fe, 5,5 για το ge). Και για να μην υπάρχει αυτη η απορια γενικα, το ξαναλέω... η οικογενεια κινητηρων zz μοιράζεται το ΙΔΙΟ μπλοκ. Επισης ο 1zz-fe με τον 2zz-ge εχουν ακριβώς την ιδια αποσταση απο το κεντρο του ενος κυλινδρου εως το κεντρο του αλλου (bore pitch = 87.5 mm) οποτε το καπακι λογικά κανει. ΑΛΛΑ... η μεγαλη διαφορα ειναι η κατασκευη και τα υλικα του καθε μπλοκ! Ενω το απλο ειναι αλουμινενιο, το ge ειναι κεραμικο με ενισχυση αλουμινιου-σιλικονης για να αντεχει το ψηλο στροφαρισμα. Και βεβαια υπάρχουν κι αλλες διαφορες που δεν ειναι της παρουσης. Το συμπερασμα ειναι πως ο 1zz-fe δεν μπορει να γινει 2zz-ge.
__________________
Toyota Corolla E12 1.4 Linea Sol (2004)
Toyota Corolla ΚΕ70 1.3 (1983)
Το παρόν και το παρελθόν....

το μέλλον όμως?





Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NyO : 19-07-08 στις 11:05.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 19-07-08, 17:37
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 520
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NyO Εμφάνιση μηνυμάτων
Ηρακλη 34Κ εννοει σαν 1.8. Αλλα δεν καταλαβαινω, γιατι να μην ειναι αξιοπιστη αυτη η μετατροπη αφου μιλαμε για εργοστασιακες καταστασεις! Ειναι σαν να λεμε οτι το 1zz-fe δεν ειναι ενα αξιοπιστο μοτερ και δεν αντεχει το σκισιμο, μιας που μετα τον υπερκυβισμο τετοιο έχεις. Ιδιο ακριβώς μπλόκ, ιδια ακριβώς πιστόνια-μπιέλες-στρόφαλο. Και αυτα αν βάλεις της ΤΟΥΟΤΑ γιατι αν βάλεις βελτιωτικά θα είναι ακομα καλυτερα! Αν δεν ήταν αξιόπιστο μοτερ δεν θα εβγαζε η ΤΤΕ TURBO Kit γι αυτο χωρις να χρειάζεται να αλλάξεις τιποτα μεσα!
Aυτο που φοβαμαι εγω, ειναι η συναρμολογηση και οχι αυτη καθ' αυτη την μετατροπη.
Δυστυχως, εαν μπει χερι σε ενα μοτερ, απο τον καθε ΜαστροΜητσο, αυτο δεν θα εχει καμια σχεση με την εργοστασιακη εφαρμογη.Εαν ειναι μερακλης ο μαστορας, μπορει να κανει θαυματα, αλλα δυστυχως τετοια σπανιζουν.Δεν μιλαω για θεμα αποδοσης, που μπορει το φτιαχτο να ειναι πιο δυνατο, αλλα για αξιοπιστια-λειτουργια σε βαθος χρονου.
Δυστυχως, ολα, μα ολα το μοτερ που ξερω, που ειναι φτιαχτα, απο ολες τις μαρκες, εχουν μαχ 70-90.000χιλ.Μετα δουλευουν σαν τρακτερ.Εχουν θορυβο-χτυπανε-καινε λαδια-εχουν δραματικη πτωση αποδοσης.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 19-07-08, 22:00
Το avatar του χρήστη NyO
NyO Offline:

Moderator
 
Εγγραφή: 08-11-2003
Περιοχή: Νέα Σμύρνη
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 1.068
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 371
NyO έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania Εμφάνιση μηνυμάτων
Aυτο που φοβαμαι εγω, ειναι η συναρμολογηση και οχι αυτη καθ' αυτη την μετατροπη.
Δυστυχως, εαν μπει χερι σε ενα μοτερ, απο τον καθε ΜαστροΜητσο, αυτο δεν θα εχει καμια σχεση με την εργοστασιακη εφαρμογη.Εαν ειναι μερακλης ο μαστορας, μπορει να κανει θαυματα, αλλα δυστυχως τετοια σπανιζουν.Δεν μιλαω για θεμα αποδοσης, που μπορει το φτιαχτο να ειναι πιο δυνατο, αλλα για αξιοπιστια-λειτουργια σε βαθος χρονου.
Δυστυχως, ολα, μα ολα το μοτερ που ξερω, που ειναι φτιαχτα, απο ολες τις μαρκες, εχουν μαχ 70-90.000χιλ.Μετα δουλευουν σαν τρακτερ.Εχουν θορυβο-χτυπανε-καινε λαδια-εχουν δραματικη πτωση αποδοσης.
Δεν θα διαφωνησω μαζι σου σε αυτα που λες, αλλωστε ειναι πασιγνωστα και μας απασχολουν όλους κάθε φορα που αποφασίζουμε να κάνουμε μια βελτιωση. Απο την άλλη όμως δεν θεωρώ τοσο "μερακλίδικη" μετατροπη το να βγάλεις μπιελες, στρόφαλο (και αν θελεις πιστόνια) και να βάλεις στη θέση τους καποια άλλα που ήδη ειναι σχεδιασμενα για το συγκεκριμενο μπλοκ. Μερακλιδικη δουλεια σιγουρα θέλει ο προγραμματισμος ωστε να δουλεψει σωστα! Αλλα τα ανταλλακτικα απλα κουμπώνουν πάνω στα παλια!
__________________
Toyota Corolla E12 1.4 Linea Sol (2004)
Toyota Corolla ΚΕ70 1.3 (1983)
Το παρόν και το παρελθόν....

το μέλλον όμως?




Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ΥΠΕΡΚΥΒΙΣΜΕΝΑ vs 20v..Mυθοι και Πραγματικοτητες! Roy-D ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ 735 19-06-13 09:25



Page generated in 0,34229112 seconds (88,49% PHP - 11,51% MySQL) with 31 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:04.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)