Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
 |

19-07-08, 08:53
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Δηλαδη 63.000+97.000=160.000, οπου τα 97.000 ειναι σαν 1.8, η 97.000-63.000=34.000 σαν 1.8.
Εαν ειναι 34.000 ειναι πολυ λιγα.Εγω κανω περισσοτερα σε ενα χρονο.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
 |
|
 |

19-07-08, 10:43
|
 |
 Moderator
|
|
Εγγραφή: 08-11-2003
Περιοχή:
Νέα Σμύρνη
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.068
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
Δηλαδη 63.000+97.000=160.000, οπου τα 97.000 ειναι σαν 1.8, η 97.000-63.000=34.000 σαν 1.8.
Εαν ειναι 34.000 ειναι πολυ λιγα.Εγω κανω περισσοτερα σε ενα χρονο.
|
Ηρακλη 34Κ εννοει σαν 1.8. Αλλα δεν καταλαβαινω, γιατι να μην ειναι αξιοπιστη αυτη η μετατροπη αφου μιλαμε για εργοστασιακες καταστασεις! Ειναι σαν να λεμε οτι το 1zz-fe δεν ειναι ενα αξιοπιστο μοτερ και δεν αντεχει το σκισιμο, μιας που μετα τον υπερκυβισμο τετοιο έχεις. Ιδιο ακριβώς μπλόκ, ιδια ακριβώς πιστόνια-μπιέλες-στρόφαλο. Και αυτα αν βάλεις της ΤΟΥΟΤΑ γιατι αν βάλεις βελτιωτικά θα είναι ακομα καλυτερα! Αν δεν ήταν αξιόπιστο μοτερ δεν θα εβγαζε η ΤΤΕ TURBO Kit γι αυτο χωρις να χρειάζεται να αλλάξεις τιποτα μεσα!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Roy-D
...
και κατι αλλο στον t sport τα εντοσθια(πιστονια) απο τς μπαινουν αλλα το κανεις τσιγαροχαρτο το μπλοκ.κεφαλη δεν νομιζω να μπαινει...
|
Χρήστο το καπακι απο 2zz-ge μπαίνει σε εμας νομιζω αφου και σε αυτην την περιπτωση το μπλοκ παραμένει το ίδιο! Τσιγαροχαρτο σχεδον γινεται, αλλα ετσι κι αλλιως και το ge ετσι ειναι απο κατασκευης (8,5mm παχος απο κυλινδρο σε κυλινδρο για το fe, 5,5 για το ge). Και για να μην υπάρχει αυτη η απορια γενικα, το ξαναλέω... η οικογενεια κινητηρων zz μοιράζεται το ΙΔΙΟ μπλοκ. Επισης ο 1zz-fe με τον 2zz-ge εχουν ακριβώς την ιδια αποσταση απο το κεντρο του ενος κυλινδρου εως το κεντρο του αλλου (bore pitch = 87.5 mm) οποτε το καπακι λογικά κανει. ΑΛΛΑ... η μεγαλη διαφορα ειναι η κατασκευη και τα υλικα του καθε μπλοκ! Ενω το απλο ειναι αλουμινενιο, το ge ειναι κεραμικο με ενισχυση αλουμινιου-σιλικονης για να αντεχει το ψηλο στροφαρισμα. Και βεβαια υπάρχουν κι αλλες διαφορες που δεν ειναι της παρουσης. Το συμπερασμα ειναι πως ο 1zz-fe δεν μπορει να γινει 2zz-ge.
__________________
Toyota Corolla E12 1.4 Linea Sol (2004)
Toyota Corolla ΚΕ70 1.3 (1983)
Το παρόν και το παρελθόν....
το μέλλον όμως?

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NyO : 19-07-08 στις 11:05.
|
 |
|
 |

19-07-08, 17:37
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NyO
Ηρακλη 34Κ εννοει σαν 1.8. Αλλα δεν καταλαβαινω, γιατι να μην ειναι αξιοπιστη αυτη η μετατροπη αφου μιλαμε για εργοστασιακες καταστασεις! Ειναι σαν να λεμε οτι το 1zz-fe δεν ειναι ενα αξιοπιστο μοτερ και δεν αντεχει το σκισιμο, μιας που μετα τον υπερκυβισμο τετοιο έχεις. Ιδιο ακριβώς μπλόκ, ιδια ακριβώς πιστόνια-μπιέλες-στρόφαλο. Και αυτα αν βάλεις της ΤΟΥΟΤΑ γιατι αν βάλεις βελτιωτικά θα είναι ακομα καλυτερα! Αν δεν ήταν αξιόπιστο μοτερ δεν θα εβγαζε η ΤΤΕ TURBO Kit γι αυτο χωρις να χρειάζεται να αλλάξεις τιποτα μεσα!
|
Aυτο που φοβαμαι εγω, ειναι η συναρμολογηση και οχι αυτη καθ' αυτη την μετατροπη.
Δυστυχως, εαν μπει χερι σε ενα μοτερ, απο τον καθε ΜαστροΜητσο, αυτο δεν θα εχει καμια σχεση με την εργοστασιακη εφαρμογη.Εαν ειναι μερακλης ο μαστορας, μπορει να κανει θαυματα, αλλα δυστυχως τετοια σπανιζουν.Δεν μιλαω για θεμα αποδοσης, που μπορει το φτιαχτο να ειναι πιο δυνατο, αλλα για αξιοπιστια-λειτουργια σε βαθος χρονου.
Δυστυχως, ολα, μα ολα το μοτερ που ξερω, που ειναι φτιαχτα, απο ολες τις μαρκες, εχουν μαχ 70-90.000χιλ.Μετα δουλευουν σαν τρακτερ.Εχουν θορυβο-χτυπανε-καινε λαδια-εχουν δραματικη πτωση αποδοσης.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
 |
|
 |

19-07-08, 22:00
|
 |
 Moderator
|
|
Εγγραφή: 08-11-2003
Περιοχή:
Νέα Σμύρνη
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.068
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
Aυτο που φοβαμαι εγω, ειναι η συναρμολογηση και οχι αυτη καθ' αυτη την μετατροπη.
Δυστυχως, εαν μπει χερι σε ενα μοτερ, απο τον καθε ΜαστροΜητσο, αυτο δεν θα εχει καμια σχεση με την εργοστασιακη εφαρμογη.Εαν ειναι μερακλης ο μαστορας, μπορει να κανει θαυματα, αλλα δυστυχως τετοια σπανιζουν.Δεν μιλαω για θεμα αποδοσης, που μπορει το φτιαχτο να ειναι πιο δυνατο, αλλα για αξιοπιστια-λειτουργια σε βαθος χρονου.
Δυστυχως, ολα, μα ολα το μοτερ που ξερω, που ειναι φτιαχτα, απο ολες τις μαρκες, εχουν μαχ 70-90.000χιλ.Μετα δουλευουν σαν τρακτερ.Εχουν θορυβο-χτυπανε-καινε λαδια-εχουν δραματικη πτωση αποδοσης.
|
Δεν θα διαφωνησω μαζι σου σε αυτα που λες, αλλωστε ειναι πασιγνωστα και μας απασχολουν όλους κάθε φορα που αποφασίζουμε να κάνουμε μια βελτιωση. Απο την άλλη όμως δεν θεωρώ τοσο "μερακλίδικη" μετατροπη το να βγάλεις μπιελες, στρόφαλο (και αν θελεις πιστόνια) και να βάλεις στη θέση τους καποια άλλα που ήδη ειναι σχεδιασμενα για το συγκεκριμενο μπλοκ. Μερακλιδικη δουλεια σιγουρα θέλει ο προγραμματισμος ωστε να δουλεψει σωστα! Αλλα τα ανταλλακτικα απλα κουμπώνουν πάνω στα παλια!
__________________
Toyota Corolla E12 1.4 Linea Sol (2004)
Toyota Corolla ΚΕ70 1.3 (1983)
Το παρόν και το παρελθόν....
το μέλλον όμως?

|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,34229112 seconds (88,49% PHP - 11,51% MySQL) with 31 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:04. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|