Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
 |
|

18-07-08, 15:26
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 24-10-2005
Περιοχή:
Στον Κοσμο Μου
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
λιγο ασχετο απλα το ολο θεμα μου κανει σαν εναν μαστορα που ειχα ρωτησει πριν 2μιση χρονια για υπερκυβισμο και γελαγε με δακρυα λεγωντας μου αυτα ουτε στα παραμυθια δεν γινοντε.Και ειναι αυτος ενας απο τους καλους υποτιθεται που ασχολειτε με Ιαπωνικα!!! Δηλαδη?οτι καινουριο και καπως εντηπωσιακο απο θεμα επιδοσεων ροπης κτλ τρομαζει και παραξενευει...
Στο θεμα μας ομως.Αλλες δυναμομετρησεις δεν εγιναν?κανα 20v δεν πηγε?
|

18-07-08, 15:41
|
 |
 Moderator
|
|
Εγγραφή: 08-11-2003
Περιοχή:
Νέα Σμύρνη
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.068
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Μαλλον αυτος Χρήστο δεν ηταν ΚΑΝ μαστορας! Η λέξη υπερκυβισμος υπαρχει απο τοτε που υπαρχουν και οι μηχανες εσωτερικής καύσης, μονο που κατα 99,9% ομοζεται ρεκτιφιε γιατι πρεπει να ανοιξουν και οι κυλινδροι. Μη βλεπεις που εμεις εχουμε πεσει στην περιπτωση!
Το ξερεις οτι υπαρχει σετ υπερκυβισμου για τον 1zz-fe ;;; απο 1,8 σε 2,0 lt αλλα δυστυχως θελει ανοιγμα στους κυλινδρους!
__________________
Toyota Corolla E12 1.4 Linea Sol (2004)
Toyota Corolla ΚΕ70 1.3 (1983)
Το παρόν και το παρελθόν....
το μέλλον όμως?

|

18-07-08, 15:48
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-07-2006
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 1.484
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Αν είναι να ανοίξεις του κυλίνδρους, βάζεις τα εντόσθια του TS βάζεις και το καπάκι και τους εκκεντροφόρους και βουαλά...
|

18-07-08, 21:44
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Roy-D
αντε παλι. τα 170 υποτιθεται στον στρφαλο και 140 τροχο
|
και γιατι δεν σας εδωσε τα αλογα στον στροφαλο;Mηπως αυτα ειναι στροφαλο.Μηπως τοα δυναμομετρο μετραει μονο στροφαλο γιαυτα και μετραει απο το μουαγιε.Σε καθε περιπτωση οι απωλειες δεν ειναι πανω απο 7-10.
Και για πειτε μου. Ειναι αξιοπιστο αυτο το κατασκευασμα;
Eχε κανει κανεις πανω απο 100.000
Το εχει λιωσει κανενας παρατεταμενα σε εθνικη με 40++ και 180-200χαω φορτωμενο.Μην μου πειτε σαν τα παιδακια, 1πρωτη-2δευτερα μεσα στην πολη, κοφτες και αυτο το θεωρητε σκισιμο.
Για πειτε μου.Γιατι και σε εμενα μπαινει κουτι το μοτερ αυτο.Για εμενα, πρωταρχικο ρολλο παιζει η αξιοπιστια.Στα χερια μου θα αντεχε ενα καλοκαιρι, η θα γινομουν Μινωταυρος, με τις μπιελες καρφωμενες στο κουτελο.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|

19-07-08, 00:03
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
[...] Και για πειτε μου. Ειναι αξιοπιστο αυτο το κατασκευασμα;
[...] Το εχει λιωσει κανενας [...]
|
Nίκo, κάποιος σε ζητάει...
__________________
Lift, lift, lift...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 19-07-08 στις 00:09.
|

19-07-08, 09:46
|
Απλό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 27-04-2005
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.637
Ευχαρίστησε: 3
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra
Nίκo, κάποιος σε ζητάει...
|
Παρόν!!!!!!!!!!!!!!!
Αν είχε χέρια το αυτοκίνητο μου θα είχα φάει πάρα πολύ ξύλο. 
Έχει φάει ΤΟ σκίσημο και δεν έχει βγάλει το παραμικρό.
Όπως και οποιοδήποτε άλλο όχημα έχω στην δουλειά μου.
|

18-07-08, 21:49
|
banned
|
|
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
ε οχι κ η 1ες 2ες δεν ξεσκιζουν ενα αμαξι...γτ αμα βγεις μια καλη βολτα κ δινεις 1ες 2ες σε καθε φαναρι ...εχει κανει καμια 30αρια εκκινησεις σε μια βολτα
|

19-07-08, 01:00
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 24-10-2005
Περιοχή:
Στον Κοσμο Μου
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ασε γιατι εγω ειμαι ποιο μεγαλος σκηστεις και ο Νικος το ξερει. Εγω Ηρακλη εκανα Αλεξανδρουπολη Αθηνα και στο Αθηνα Αλεξανδρουπολη Ποτε δεν εβλεπα πισω μου απο τα πραγματα. Παντα εκανα χρονους ρεκορ και με χαλασμενο AFM!!!!!! Η δουλεια μου πανω ειναι 30χλμ να πας και αλλα τοσα να γυρίσεις σχεδον παντα το πηγαινα τερμα και με τρελες κατεβασιες. και Βαλε Αλεξανδρουπολη Ξανθη σχεδον καθε σαββατοκυριακο γιατι εκει μενει ο πατερας μου. Μεσα σε 3 χρονια εκανα 97000χλμ σκησμενα και 63000 ηταν 1,4 τα υπολοιπα ΞΕΣΚΗΣΜΕΝΑ 1,8!
ουτε γκουκ ουτε μουκ το μοτερ!!!
Σου φτανει αυτο?
και κατι αλλο στον t sport τα εντοσθια(πιστονια) απο τς μπαινουν αλλα το κανεις τσιγαροχαρτο το μπλοκ.κεφαλη δεν νομιζω να μπαινει...
|

19-07-08, 08:53
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Δηλαδη 63.000+97.000=160.000, οπου τα 97.000 ειναι σαν 1.8, η 97.000-63.000=34.000 σαν 1.8.
Εαν ειναι 34.000 ειναι πολυ λιγα.Εγω κανω περισσοτερα σε ενα χρονο.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
 |
|
 |

19-07-08, 10:43
|
 |
 Moderator
|
|
Εγγραφή: 08-11-2003
Περιοχή:
Νέα Σμύρνη
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.068
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
Δηλαδη 63.000+97.000=160.000, οπου τα 97.000 ειναι σαν 1.8, η 97.000-63.000=34.000 σαν 1.8.
Εαν ειναι 34.000 ειναι πολυ λιγα.Εγω κανω περισσοτερα σε ενα χρονο.
|
Ηρακλη 34Κ εννοει σαν 1.8. Αλλα δεν καταλαβαινω, γιατι να μην ειναι αξιοπιστη αυτη η μετατροπη αφου μιλαμε για εργοστασιακες καταστασεις! Ειναι σαν να λεμε οτι το 1zz-fe δεν ειναι ενα αξιοπιστο μοτερ και δεν αντεχει το σκισιμο, μιας που μετα τον υπερκυβισμο τετοιο έχεις. Ιδιο ακριβώς μπλόκ, ιδια ακριβώς πιστόνια-μπιέλες-στρόφαλο. Και αυτα αν βάλεις της ΤΟΥΟΤΑ γιατι αν βάλεις βελτιωτικά θα είναι ακομα καλυτερα! Αν δεν ήταν αξιόπιστο μοτερ δεν θα εβγαζε η ΤΤΕ TURBO Kit γι αυτο χωρις να χρειάζεται να αλλάξεις τιποτα μεσα!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Roy-D
...
και κατι αλλο στον t sport τα εντοσθια(πιστονια) απο τς μπαινουν αλλα το κανεις τσιγαροχαρτο το μπλοκ.κεφαλη δεν νομιζω να μπαινει...
|
Χρήστο το καπακι απο 2zz-ge μπαίνει σε εμας νομιζω αφου και σε αυτην την περιπτωση το μπλοκ παραμένει το ίδιο! Τσιγαροχαρτο σχεδον γινεται, αλλα ετσι κι αλλιως και το ge ετσι ειναι απο κατασκευης (8,5mm παχος απο κυλινδρο σε κυλινδρο για το fe, 5,5 για το ge). Και για να μην υπάρχει αυτη η απορια γενικα, το ξαναλέω... η οικογενεια κινητηρων zz μοιράζεται το ΙΔΙΟ μπλοκ. Επισης ο 1zz-fe με τον 2zz-ge εχουν ακριβώς την ιδια αποσταση απο το κεντρο του ενος κυλινδρου εως το κεντρο του αλλου (bore pitch = 87.5 mm) οποτε το καπακι λογικά κανει. ΑΛΛΑ... η μεγαλη διαφορα ειναι η κατασκευη και τα υλικα του καθε μπλοκ! Ενω το απλο ειναι αλουμινενιο, το ge ειναι κεραμικο με ενισχυση αλουμινιου-σιλικονης για να αντεχει το ψηλο στροφαρισμα. Και βεβαια υπάρχουν κι αλλες διαφορες που δεν ειναι της παρουσης. Το συμπερασμα ειναι πως ο 1zz-fe δεν μπορει να γινει 2zz-ge.
__________________
Toyota Corolla E12 1.4 Linea Sol (2004)
Toyota Corolla ΚΕ70 1.3 (1983)
Το παρόν και το παρελθόν....
το μέλλον όμως?

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NyO : 19-07-08 στις 11:05.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,44450688 seconds (85,91% PHP - 14,09% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:13. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|