Το IS βασιζεται στο πατωμα του μεγαλυτερου GS.
Του IS-F το πατωμα, ειναι το πατωμα του IS που εχει δεχθει βελτιωσεις απο την TRD σε μεταλλα, ακαμψια, βαρος και αναρτησεις.
Το μοτερ εχει δεχθει βελτιωσεις απο την Yamaha. Κουφιοι εκκεντροφοροι απο τιτανιο, χαμηλης τριβης, και δευτερη τρομπα λαδιου για τις πλευρικες επιταχυνσεις.
Ολα αυτα με το πρωτο 8ταχυτο κιβωτιο στο κοσμο το οποιο παραλληλα ειναι και το πιο γρηγορο στις αλλαγες. Και κανει και rev matching οταν κατεβαζει.
Το ESP του (VDIM), εχει προγραμμα που επιτρεπει πλαγιολισθησεις.
Τωρα αν αυτο το αμαξι ειναι για 80χρονο παω πασο.
ΥΓ. Το 0-100 του ειναι στα 4,6 sec. H τελικη του στα 272km/h. Keep in mind, οτι ειναι τετραθυρο, ενω συντομα θα παρουσιαστει και η coupe εκδοση του IS που αναμενεται πιο γρηγορη.
ΥΓ2. Μπορει να μην εχει την ιστορια της M3. Αλλα για πρωτη προσπαθεια στην κατηγορια απο μια εταιρια 20ετιας στο χωρο λεει πολλα.
ΥΓ3. Το Σεπτεμβρη-Οκτωβρη βγαινει στην παραγωγη το Lexus LF-A. V-10, 4,8 λιτρα ατμοσφαιρα, 552 αλογα. Θα στροφαρει καπου στις 10000rpm. Τιμη : 225 χιλιαδες ευρω. Φανταζομαι και αυτο θα ειναι για 80χρονο, αφου ειναι Lexus.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη T180 : 11-07-08 στις 12:51.
|