δεν παγώνει τρελά για να γίνει ζημιά, απλά δουλεύει πολύ καλά, τώρα για τα υπόλοιπα δεν ξέρω, για θυμησέ μου εσένα πως και δεν έχει σωστή συνδεσμολογία ο κομπρέσορας ? εγώ μάλλον την έχω κάνει λάθος, βασικά τα καλώδια είναι για a/c και ο κομπρέσορας είναι από starlet gt 4E-FTE japan το οποίο είχε κλιματισμό, έτσι έχει μερικά φυσάκια νομίζω 2 παραπάνω και θέλει κάτι συνδεσμολογίες άλλες για να παίξει σωστά, όταν ειχα το starlet ο κομπρεσορας ήτανε της denso από Ευρωπαικό μοντέλο starlet δλδ χωρίς κλιματισμό, αυτά μου τα έχει πει ο μηχανικός μου. Μπορεί κάποιος με μαμά corolla και A/C σε moter 4E-FE να μας επιβεβαιώσει 1ον) πόσες στροφές ανεβάζει το ρελαντί αν δουλεύει το A/C και 2ον) αν ο κομπρέσορας σταματάει για λίγο όταν προφανώς έχει πιάσει κάποια θερμοκρασία το αμάξι μέσα και μετά ξαναπέρνει μπρος? στο starlet μου ανέβαζε κάπου 200rpm παραπάνω και θυμάμαι ότι σταμάταγε και ξαναξεκινούσε, αλλά δεν θυμάμαι τι έκανε η corolla με το μαμα μοτερ γιατί δεν δούλευα το A/C τότε.
|