Καλησπέρα σας.
Τραγικό περιστατικό σε service 30.000km.
Γίνεται το service των 30.000km, ολα καλά, το παίρνει το αμάξι ο εργοδηγός για να τεστάρει ότι όλα πάνε καλά και μου βρίσκει πρόβλημα στα αμορτισέρ (μαμα ετσι όλα), μου λεει θελουν αλλαγή, μου κανανε κατι μανουρες με εγγυηση και τετοια, αλλα τελικως τα αλλαξανε εγγυηση, το ξαναπαιρνει ο εργοδηγός να δει οτι ολα ειναι παλι οκ και μου βρίσκει τρανταγμα απ το μπροστινοι συστημα σε συγκεκριμενο φασμα rpm, το ανεβάζει παλι ραμπα και τελικα ήταν οι εσωτερικοί μπιλιοφόροι.
Ρε παιδιά ημαρτον στα 30.000km και με αρκετα προσεκτικη χρήση?
Εγώ ειχα παλιά Nissan Chery 1.3 και άλλαξα αμορτισέρ στα 140.000km και ΕΞωτερικούς μπιλιοφόρους που φθείρονται αρκετά πιο γρήγορα στις 165.000km και το αμάξι ειχα μετρήσει κανα 2 στουκίδια καλά μπροστα.
Ακουω γνώμες - σχολιασμούς κλπ.
ξενέρωσα πολυ...