ναι οποτε καλο ειναι να περιμενεις γιατι αμα πχ το παρεις 2009 και 2009 και κατι βγει το αλο αμεσος ειναι χαζομαρα. επισης δεν ξερω αν εχεις σκεφτει τι εξοδα συντηρισης εχει!
οσο για το κιβωτιο αυτο
Ένα νέο αυτόματο σειριακό κιβώτιο 7 σχέσεων παρουσίασε η VW. To νέο DSG, φέρει αρκετές αλλαγές σε σχέση με το 6τάχυτο που υπάρχει αυτή τη στιγμή στα μοντέλα της και έχει στόχο την χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και την ακόμη ταχύτερη αλλαγή των σχέσεων.
Οι διαστάσεις του κιβωτίου, με την κωδική ονομασία DQ200, είναι αρκετά συμπαγείς (36,9 εκ. μήκος), κάτι που επιτρέπει για πρώτη φορά την εγκάρσια τοποθέτησή του. Αυτό σημαίνει ότι το νέο DSG μπορεί να τοποθετηθεί πλέον και στο Polo.
Άλλη διαφορά σε σχέση με το 6τάχυτο κιβώτιο βρίσκεται στους δύο συμπλέκτες, οι οποίοι πλέον είναι «ξηροί» και δεν χρειάζονται λάδι για την λίπανσή τους.
Με αυτό τον τρόπο μειώνονται οι υδροδυναμικές αντιστάσεις (ο όγκος λαδιού έχει μειωθεί κατά 75%-1,7 λίτρα έναντι των 7 του 6τάχυτου) κάτι που οδηγεί σε μικρότερη απώλεια δύναμης, μειωμένη κατανάλωση αλλά και χαμηλότερους χρόνους για την αλλαγή των ταχυτήτων.
Η πρώτη σχέση του έχει τώρα πιο κοντή κλιμάκωση, βοηθώντας έτσι στις επιταχύνσεις από στάση, ενώ η 7η παίζει το ρόλο της overdrive, για οικονομικότερα και πιο «ήσυχα» ταξίδια.
Το νέο κιβώτιο μπορεί να διαχειριστεί ιπποδυνάμεις μέχρι και 170 ίππους κάτι που σημαίνει ότι, τουλάχιστον, προς το παρόν το 6τάχυτο θα συνεχίσει να εφοδιάζει τα μοντέλα της εταιρείας με τα ισχυρότερα μηχανικά σύνολα.
Παράλληλα η VW ανακοίνωσε την αντικατάσταση του FSI κινητήρα των 1,6 λίτρων στα Golf, Golf Plus, Golf Variant, Jetta και Passat, με τον νέο TSI των 1,4 λίτρων και 122 ίππων με τον ένα υπερσυμπιεστή (καυσαερίων).
http://www.autotriti.gr