Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 19-03-08, 01:36
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 423
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Και εγώ έχω μία TS, φίλε Παύλο, λίγο παλαιότερη από τη δική σου (11/03) και με περίπου 17.000km περισσότερα. Παρ' όλ' αυτά, δεν έχω αντιμετωπίσει τέτοιο πρόβλημα.
Ανακαλώντας, όμως, στη μνήμη μου τις πρώτες εβδομάδες συμβίωσης με το αυτοκίνητο, θυμήθηκα πως σε κάποιες γρήγορες αλλαγές που επιχειρούσα από 1η σε 2η, καταλήγαμε σε παταγώδη αποτυχία, λόγω της απουσίας εξοικείωσης με το 6άρι κιβώτιο (κοίταξέ το και αυτό). Μετά από αυτό το διάστημα, όλα πήγαιναν -και πηγαίνουν- μέλι, γάλα!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pavlosTS Εμφάνιση μηνυμάτων
..Στα λινκς που σας έδωσα έλεγε ότι πολλοί χρήστες έλυσαν το πρόβλημα βάζοντας δισκό-πλατό και ελαφρωμένο βολάν της TRD. Το κόστος όπως το υπολογίζω για όλα αυτά φτάνει το χιλιάρικο. Να υποθέσω ότι αν πάω για δίσκο δεν θα βάλω πάλι αυτόν που φοράει... Έχετε να προτείνετε κανέναν?...
Υπάρχει και μία άλλη λύση που ακούει στο συνδυασμό ονομάτων Fidanza (ελαφρωμένο βολάν) και Exedy (σετ δίσκος-πλατώ-ρουλεμάν). Ο συνδυασμός αυτός είναι και αρκετά φθηνότερος από τον προαναφερθέντα, αν δεν κάνω λάθος...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pavlosTS Εμφάνιση μηνυμάτων
...Η αλήθεια είναι ότι έχω απογοητευτεί πολύ. Το αμάξι μου αρέσει πολύ και εμφανισιακά και στο πως τραβάει και στο πάτημά του. Ακόμη και το ότι στις χαμηλές στροφές είναι νορμάλ και δεν γαζώνει δε με χαλάει, αλλά αυτό με την αλλαγή 1η-2α μου έχει χαλάσει την διάθεση... Δεν είναι ότι δυσκολεύεται να την πάρει, δεν είναι ότι ακούς κάτι από το σασμάν, μαγκώνει ο λεβιές και μένει εκεί και πρέπει να τον περάσεις από την νεκρά για να την πάρει. Θεωρώ ότι έτσι όπως είναι τώρα 100 δοκιμές να κάνω και τις 100 θα αποτύχω...
Η απογοήτευση είναι ένα συναίσθημα που δεν θα έπρεπε να βιώνεται από τον οδηγό της TS κατά την οδήγησή της. Και αυτό γιατί του παρέχει μεγάλες και συγκεντρωμένες δόσεις ευχαρίστησης και απόλαυσης, ειδικά κατά τη λειτουργία της εκεί ψηλά, κοντά στον κόφτη, και μάλιστα όταν έχει βελτιωθεί λίγο και το "πάτημά" της.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pavlosTS Εμφάνιση μηνυμάτων
... Η facelift να υποθέσω ότι δεν έχει τέτοια προβλήματα, από ότι ξέρω έχει κάποιες βελτιώσεις στο σύστημα μετάδοσης. Δεν υπάρχει τρόπος να περάσω αυτές τις αλλαγές και στο δικό μου?
Σου προτείνω να δώσεις στο αυτοκίνητο -και σε σένα- λίγο ακόμα χρόνο να συνηθίσετε και να εξοικειωθείτε ο ένας με τον άλλο, ώστε να μπορέσεις να καταλήξεις σε ασφαλέστερα συμπεράσματα. Τότε, -είμαι σίγουρος- θα αναπτυχθεί μια ζεστή σχέση μεταξύ σας και θα επιστρέψει το χαμόγελο στο πρόσωπό σου...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Edessaios
Ρε φίλε μου μήπως, λέω μήπως, έχει ξεκουμπώσει καμία ντίζα από τον λεβιέ προς το σασμάν και σκαλώνει.....
Άμα είχε ξεκουμπώσει η ντίζα από το λεβιέ, δεν θα ήταν λογικό να μην μπαίνει ΠΟΤΕ η συγκεκριμένη ταχύτητα (αλλά και τουλάχιστον άλλη μία); Αλλά, αν διάβασα σωστά, λέει πως μπαίνει η 2η όταν περνάει από το "νεκρό". Εκτός αν έχουν φθαρεί σε υπέρμετρο βαθμό τα silent blocks στα οποία πατάει ο "πύργος" του λεβιέ -ή έχει κάνει τζόγο η άρθρωση (εκείνο που είναι σαν κουζινέτο στο τέλος της ντίζας) της ντίζας που καταλήγει στο λεβιέ- και κάνει τα "χαζά" του. Αλλά δεν το πιστεύω...
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Πρόβλημα στην μπαταρία akisdio SUPPORT 19 15-02-22 07:55
Αλλαγή χρώματος φωτισμού στην Ε12, 2002 μοντέλο JX-E12 TOYOTA COROLLA E 12 219 13-10-09 17:54
Πρόβλημα ...στην ευθεία giannis_k1452 TOYOTA COROLLA 111(G6) 17 13-11-08 09:00
πρόβλημα στην καρότσα. stm2001gr TOYOTA COROLLA E*101 15 20-12-07 14:08
Πρόβλημα μετά το πρόβλημα... tsport192 ΦΟΡΟΥΜ 19 07-06-07 22:18



Page generated in 0,16267705 seconds (75,92% PHP - 24,08% MySQL) with 24 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:07.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)