στον "εξαχρονο" κινητηρα, αφου τελειωσουν οι 4 χρονοι που αναφερεις, τοτε στο θαλαμο καυσης μπαινει νερο, και ξεκιναει ο πεμπτος χρονος ο οποιος, μεσω τις τεραστιας πιεσης του ατμου, θα δωσει κανονικοτατα κινηση στο εμβολο αλλα ψυχει και τη μηχανη. Ο εκτος χρονος, θα ειναι εξαγωγη και αυτος, απλα απο τις βαλβιδες εξαγωγης θα βγαινει ατμος.
Ο κινητηρας αυτος, δινει πολυ καλη καταναλωση μιας και αξιοποιειται ενα τεραστιο μερος της θερμικης ενεργειας που παει χαμενο. Επισης δεν χρειαζεται το ψυγειο, επομενως δεν χρησιμοποιει ενεργεια απο τη μηχανη η οποια εχει πλεον χαμηλο βαρος.
Τωρα αν το δουμε αυτο ποτε σε αυτοκινητο δεν ξερω. Η bmw κατι ειχε πει για hybrid με extra ατμοκινητηρα που θα εκμεταλλευεται την θερμοτητα που εκπεμπει το μοτερ αλλα δεν νομιζω οτι ειχε σχεση με τους 6χρονους κινητηρες. Βεβαια αυτο καπου κοντα στο 2018.
|