Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002> |
 |
 |
|
 |

19-12-07, 00:32
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από DJKEY
σημερα ενημερωθηκα για τιμες.
KYB AGX: 800€ κομπλε μαζι με τοποθετηση
TEIN BASIC: 910€ κομπλε μαζι με τοποθετηση
παιδες... η tein ειναι coilover?
για πειτε γνωμες...
|
Κωνσταντίνε, σου έχω νέα (καθυστέρησα λίγο, έτσι? Μας φάγανε τα Μέγαρα...).
Ξεκινάω, λοιπόν, πρώτα από τα της KYB.
Ρώτησα για τα ΚΥΒ και η τιμή που πήρα -προσεγγιστικά- για τα AGX ήταν στα 650€ περίπου. Θα ρωτήσω, όμως, για πιο ακριβή στοιχεία αύριο (ορθότητα τιμής, τοποθέτηση, ευθυγράμμιση κλπ)...
Συνεχίζουμε με ΤΕΙΝ.
Πληροφορίες για τις ΤΕΙΝ, μπορείς να βρεις εδώ: http://www.tein.co.jp/e/price_list/index.html
Για να δεις τη χρήση για την οποία προορίζεται η κάθε ανάρτηση της ΤΕΙΝ, δες εδώ: http://www.tein.co.jp/e/products/index.html .
Οι ΤΕΙΝ είναι coil-over και σύμφωνα με τις ερωτήσεις που έκανα προέκυψε ότι το χαμήλωμα που επιφέρουν είναι από 30-60mm.
Α! Και να μην το ξεχάσω! Τα ελατήρια της ΤΕΙΝ είναι γραμμικά και όχι προοδευτικά. Αυτό σημαίνει ότι η δύναμη συμπίεσης του ελατηρίου (ευθέως ανάλογη της σταθεράς συμπίεσής του) είναι ανάλογη της παραμόρφωσης για όλο το ελεύθερο μήκος του. (Σε αντιδιαστολή, τα προοδευτικά ελατήρια παρουσιάζουν μικρότερη σταθερά συμπίεσης για το πρώτο μέρος της διαδρομής τους και μεγαλύτερη για το υπόλοιπο).
Με τις προδιαγραφές που έχεις θέσει σε θέματα άνεσης και multi-using του αυτοκινήτου, πιστεύω πως η ΚΥΒ είναι η καλύτερη value-for-money λύση που μπορείς να εφαρμόσεις.
Και με το δεδομένο ότι δεν θέλεις να σκληρύνει η ανάρτηση, δεν είναι καλή ιδέα να φορέσεις και ελατήρια χαμηλώματος.
Πάνος.
ΥΓ: Αυτό που με ενθουσίασε με την Super Street ήταν ο τρόπος που το τιμόνι -και το αυτοκίνητο- λειτουργούσαν στο σικέιν με τις κορίνες κατά το GTCC: ξυράφι!
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,16349101 seconds (76,02% PHP - 23,98% MySQL) with 24 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 19:50. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|