Τα χιλιόμετρα που κάνω είναι :
σε καθημερινή βάση δουλειά - σπίτι, σπίτι - δουλειά 30χλμ περίπου (Χ25 μέρες = 750χλμ). Αν σε αυτα προσθέσεις και καμια 500αριά όλον τον μήνα σε υπόλοιπα (βόλτες, υποχρεώσεις κτλ) φτάνεις σε ενα νούμερο χονδρικά στα 1200 χλμ τον μηνα!
Αυτήν την στιγμή με 30 λίτρα, βγάζω περίπου 250 χλμ. (πάντα μιλάμε για εντός πόλης - το 20βάλβιδο πίνει πολλά). Αρα στο ίδιο νούμερο χλμ εγλω χρειάζομαι 5 γεμίσματα (είναι μεγάλη ιστορία γιατί γεμίζω με 30 λίτρα, την συζητάμε άλλη φορά - εμάς μας ενδιαφέρουνε τα νούμερα). Αν λοιπόν υποθέσουμε, ότι θέλω 5-6 γεμίσματα τον μήνα, θέλω και 5 ή 6 Χ (30*1,35) = 200 - 250 Ε (Επειδή δεν πήγαινε όμως άλλο το έριξα στην απλή αμόλυβδη πλέον, και τώρα έχω κοστολόγιο βενζίνης πέρι τα 150-180Ε.
Με ένα υβριδικό έχεις κατανάλωση (εντός πόλης) πέρι τα 4,8-5 λίτρα τα 100 χλμ. Κάτι που σημαίνει ότι για να κάνω τα ίδια χιλιόμετρα με πρίν, χρειάζομαι πέρι τα 60Ε (!!!!!!!!!!). Αντε λοιπόν κάποιος που το πατάει παραπάνω, να το φτάσει στα 100Ε αυτό το νούμερο! Οι διαφορές είναι σημαντικές! (μιλάμε πάντα για εντός πόλης, όπου ακόμα και τα καινούργια απλά 1.4 - 1.8 έχουνε κατανάλωση 7.5-9+, ενώ τα υβριδικά έχουνε απο 5 - 5.2. Αρα απο 2.5-4 λίτρα διαφορά στα 100 χλμ, σημαίνει 30 - 50 Ε παραπάνω. Δεν τολμώ να κάνω την σύγκριση με τα αυτοκίνητα που ίσως θέλουμε να πάρουμε, κάτι δίλητρα 200 αλόγων όπου η κατανάλωση φτάνει τα 13+ λίτρα, άρα 1/3 τουλάχιστον διαφορά.)
Ολα όσα ειπωθήκανε πέρι διαφοράς στην συνολική κατανάλωση της Βενζίνης, γίνανε με βάση την σκέψη αγοράς ενός αυτοκινήτου 200 αλόγων. Εκει προσανατολιζόμουνα.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Ayrton
Γιατί κακά τα ψέμματα, με 25-26 χιλιάδες Ευρώ, μπορείς ας πούμε να δώσεις λίγα περισσότερα και να έχεις ενα τουτού 200+ αλόγων, εν αντιθέση με ενα υβριδικό που θα έχει 115 άλογα και τελική μόλις 170χλμ. Ομως με τι μακρυπρόθεσμο (να μην και και βραχυπρόθεσμο) κέρδος?
Αρα λοιπόν, πιστεύω ότι είναι μια σοβαρή λύση αυτήν την στιγμή ένα τέτοιο αυτοκίνητο.
|
Ισως για αυτό και να φάνηκε η διαφορά τόσο μεγάλη. Σε σχέση με ένα 1.4-1.8, η διαφορά είναι της τάξης των 50Ε τον μήνα (το οποίο και πάλι δεν παύει να είναι αμελητέο ποσό, καθώς μιλάμε για 600Ε τον χρόνο, δλδ έναν μισθό παραπάνω σε βενζίνη!!!)
Υ.Γ. Εάν στα 600Ε υπολογίζει κανείς και μείον τα 100Ε - 170Ε για το σήμα, φτάνουμε σε ένα κονδύλι κοντά στα 800Ε κέρδος σε ετήσια βάση! Τα οποία σε σύγκριση με ενα αυτοκίνητο επιδόσεων γίνονται 1800Ε κέρδος!