Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΑΓΩΝΩΝ > ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΑΓΩΝΩΝ > FORMULA 1

FORMULA 1 FORMULA 1

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 10-10-07, 20:47
Το avatar του χρήστη nolis
nolis Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 12-03-2005
Μοντέλο: Celica TS
Περιοχή: AΘΗΝΑ
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 118
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 259
nolis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ο Αλονσο καθως εχει το κοκαλακι της νυχτεριδας, το ποδαρακι του λαγου, το ματι του γερακιου και δεν ξερω τι αλλη κολοφαρδια βλεπω να το περνει το πρωταθλημα...διοτι εκει που βγηκε ο Χαμιλτον δεν βγαινει ουτε 5χρονο παιδι...εγω υποστιριζω renault...για να μην νομιζετε οτι τα λεω για την McLaren...επειδη ομως ειναι F1 και αυτη ειναι η μαγεια οτι δεν ξερεις τι μπορει να συμβει απο το πουθενα....ειδωμεν!!!
__________________

http://www.celicaclub.gr
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 25-10-07, 14:55
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 665
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Οι αποφάσισεις των δικαστηρίων δεν είναι πάντα δημοσιεύσιμες....

Αυτή η φράση θα μπορούσε να χαρακτηρίσει το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1. Ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα που το κύριο χαρακτηρίστικό του ήταν το σκλάνδαλο κατασκοπίας μεταξύ McLaren και Ferrari. Οι λεπτομέριες είναι λίγο πολύ γνωστές σε όσους ασχολούνται με το άθλημα: Η McLaren κρίθηκε ένοχη και μηδενιστηκε στο πρωτάθλημα κατασκευαστών και επίσης υποχρεώθηκε να πληρώσει και ενα υπέρογκο χρηματικό πρόστιμο. Όταν βγήκε η απόφαση του δικαστηρίου, πόλλοί είχαν πει ότι δεν είναι δυνατόν να τιμωρείται η ομάδα (για το πρωτάθλημα κατασκευατών) και να μην τιμωρούνται οι οδηγοί (για το πρωτάθλημα οδηγών) ενώ έτρεχαν με το "ένοχο" μονοθέσιο. Για ξαναδιαβάσε τον τίτλο, μήπως οι αποφάσεις των δικαστηρίων δεν είναι πάντα δημοσιεύσιμες;;; η θεωρία συνομοσίας έχει ως εξής: αν η αποφαση του δικαστήριο είχε κρίνει και το πρωταθλημα οδηγών (που είναι και το πιο σημαντικό σε σχέση με αυτό των κατασκευαστων), τότε το προϊόν F1 θα είχε μια κατακόρυφη πτώση. Φανταστείτε το μέγεθος της οικονομικής καταστροφής από τα τηλεοπτικά δικαιώματα, τις άδειες κερκίδες στις πίστες, την γενική δυσαρέσκεια των χορηγών κτλ κτλ. Πόσο απίθανο μπορεί να είναι τελικά μια απο της ποινές που επιβλήθηκαν στη McLaren να ήταν να "παραδώσει" το παγκοσμιο πρωτάθλημα οδηγών; Τον παραπανω συλλογισμό έρχονται να επιβεβαιώσουν τα όσα συνεβησαν στους οδηγούς της στα τελευταία grand prix της σεζον. Αν δεχτούμε ότι η απώλεια βαθμών τους ήταν στημένη και προμελετημένη, τότε οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι το έκαναν με μεγάλη επιτυχία. Μπορούμε να παραθέσουμε και μερικά συγκεκριμένα παραδείγματα.

Στο Spa Αλόνσο και Χαμιλτον παραλίγο να βγούν παρέα εκτός πίστας στην πρώτη στροφή. Τελικά εγκατέλειψε μόνο ο Αλόνσο, μετα απο γλύστριμα και χτύπημα στις μπαριέρες. Στο δύο GP μετά, στην Κίνα, ήταν η σειρά του Χαμιλτόν να εγκαταλείψει. Η ομάδα τον αφησε στην πίστα με το ίδιο σετ ελαστικών για πάρα πολύ, με αποτέλεσμα η μεγάλη φθορά τους να τον οδηγήσουν να κολλήσει με σχεδόν αστείο τρόπο στην αμμοπαγίδα καθώς έμπαινε στα Pit. Το αποκορύφωμα ήταν στη Βραζιλία. Το μονοθέσιο του Αλονσο που δεν παρουσίαζε μηχανικά προβλήματα ηταν σχεδόν ενα δευτερολεπτο πιο αργό στο γύρο απο τις Ferrrari. Σε όλη τη χρονία είχαμε δει τις δύο ομάδες να μάχονται σώμα με σώμα και ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες κάθε πίστας πότε το πλεονεκτημα το είχε η McLaren και πότε η Ferrari. Στη Βραζιλία η διαφορά ήταν χαοτική (και όλα αυτά σε μια χρόνια που περίπου μέχρι το μέσω της οι μηχανικοί της McLaren ηξεραν τα πάντα και για το μονοθέσιο της Ferrari). Είναι αφέλεια να ισχυριστεί κάποιος οτι η διαφορα οφείλε στο γεγονός οτι έπαψε η διαρροή πληροφοριων προς τη McLaren, επειδή 15 μερες πριν το GP της Βραζιλία, στην Κίνα ο Αλόνσο ηταν πολυ ανταγωνιστικός και δεύτερος...

Στη Βραζιλια όμως τον πιο άχαρο ρόλο είχε ο Χαμιλτον. Μέτα την πατάτα στην πρώτη στρόφη που έχασε τη θέση του και απο τον Ραϊκονεν και απο τον Αλονσο, αρχισε το κιβώτιο να κάνει διακοπές και να κουμπώνει νεκρά όποτε του ερχόταν. Αποτελεσμα να πέσει στην τελευταία θέση της καταταξης. Όταν αρχισε να ανακτά τις χαμενες θέσεις η ομάδα ατυχώς (λετε να ήταν τυχαίο;;; ) επελεξε να του αλλαξεί την τακτική και να τον πάει για τρία Pit stops, ενώ για να φτάσει στην 5η θέση που χρειαζόταν για να πάρει τον τίτλο η πιο "συντηριτική" τακτική των δύο Pit stops λογικά αρκούσε. Τα τρία Pit stops δεν εδωσαν τόσο μεγαλο πλεονεκτημα στον Χαμιλτον που με ενα μονοθέσιο κατά ενα δευτερολεπτο πιο αργό απο τα Ferrari καταφερε να φτάσει μόνο ως την 7η θέση και να αρκεστεί στη δεύτερη θέση της παγκόσμια καταταξη (ισοβαθμώντας με τον Αλονσο).

Όπως και να έχουν τα πράγματα μάλλον ηταν μια δικαιη καταληξη... Εγώ αν και οπαδός της McLaren χαρηκα πόυ δεν πήρε το παγκοσμιο πρωταθλημα ο Χαμιλτον (πέρα απο το αδιαφιλονικητο ταλέντο του δε μου αρεσε ο τρόπος που μας επεβαλε η αγγλική ομάδα και ο αγγλικός τυπος ενα Βρετανο οδηγο και μάλιστα σε βάρος του παγκοσμιου πρωταθλητη Φερναντο Αλονσο, του ανθρώπου που εκθρόνισε το Σουμάχερ!)

υστερογραφο: όλες οι παραπάνω θεωρίες συνομοσίας (που ίσως μονο ο Λιακόπουλος θα μπορούσε να φανταστεί), δεν μειώνουν σε τίποτα το κατόρθωμα του Κιμι Ραϊκονεν. Καταφερε να ρεφάρει σε μια χρονια που δεν ξεκινησε και πολύ καλα. Προσαρμοστηκε γρήγορα στην νεα του ομάδα (που ηταν Σουμαχερο-κεντρικη), και παροτι δεν ηταν πολυ σταθερος και συνεπης με τη βαθμολογούμενη οχτάδα (το συστημα βαθμολόγησης ευνοεί τους σταθερούς οδηγούς όπως ο Χαμιλτον), εκανε τις περισσοτερες νικες. Ηταν ενας παγκοσμιος τίτλος που η μοίρα του χρώσταγε απο τα χρόνια που ήταν ακομα στη McLaren...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ranger : 29-10-07 στις 12:11.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 29-10-07, 11:56
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 665
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
καλα, κανένας σε αυτό το club δεν ασχολείται με τη formula 1. ή μήπως το post μου σας έπεσε λιγάκι μεγάλο;;;;
Πάντος για όσουν νομίζουν οτι όλα αυτά τα έβγαλα απο το κεφάλι μου, αν εβλέπε Traction θα καταλάβενε του λογου το αληθές. και επίσης στο fight club του supersport fm την παρασκευη ο Βασίλης Τσακίρογλού είχε παρόμοιες αποψεις...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 29-10-07, 17:48
Το avatar του χρήστη tsaftsouf20V
tsaftsouf20V Offline:
 
Εγγραφή: 26-09-2005
Μοντέλο: ΑΕ86 Levin
Περιοχή: Βολος
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 962
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 342
tsaftsouf20V θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ranger Εμφάνιση μηνυμάτων
καλα, κανένας σε αυτό το club δεν ασχολείται με τη formula 1. ή μήπως το post μου σας έπεσε λιγάκι μεγάλο;;;;
Πάντος για όσουν νομίζουν οτι όλα αυτά τα έβγαλα απο το κεφάλι μου, αν εβλέπε Traction θα καταλάβενε του λογου το αληθές. και επίσης στο fight club του supersport fm την παρασκευη ο Βασίλης Τσακίρογλού είχε παρόμοιες αποψεις...
Με αυτα που γινονται στην f1 θες κ να ασχολουμαστε? Παντως οσον αφορα το ποστ ειναι πολυ καλο κ οσο περνει ο καιρος βγαινουν στην επιφανεια ολο κ περισσοτερα σεναρια!
__________________
Ειχα την ΑΕ101 κ ετρεχα σαν παλαβος. Την πουλησα αλλα μυαλο δεν εβαλα. Τωρα πηρα ΑΕ86 κ θα μπαινω σαν παλαβος!!!
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 05-11-07, 13:41
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 890
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Alonso τέλος για την McLaren:

"Με δήλωση της Vodafone Mercedes McLaren γνωστοποιήθηκε και επίσημα πλέον η αποχώρηση του Fernando Alonso από τη βρετανική ομάδα της Formula 1.
Xαρακτηριστικά αναφέρει η ανακοίνωση της McLaren:

"Μετά από συνάντηση του Fernando Alonso και της McLaren συμφωνήθηκε ότι θα ήταν προς το συμφέρον και των δυο πλευρών η λήξη της συνεργασίας τους.
Μέχρι σήμερα δεν είχε συζητηθεί κάτι τέτοιο ώστε να μην αποπροσανατολισθεί η ομάδα και ο οδηγός από την διεκδίκηση του πρωταθλήματος της Formula 1. Και οι δυο πλευρές πιστεύουν ότι αυτή ήταν η καλύτερη δυνατή απόφαση."

Με δηλώσεις του ο F. Alonso εκφράζει τη λύπη του για τον τερματισμό της συνεργασίας του με τη McLaren.

"Από μικρός ήθελα να γίνω οδηγός της McLaren, αλλά μερικές φορές στη ζωή τα πράγματα δεν πηγαίνουν έτσι όπως τα περιμένει κανείς. Συνεχίζω να πιστεύω ότι η McLaren είναι εξαιρετική ομάδα. Είχαμε τις καλές και τις κακές μας στιγμές κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν και δεν είναι μυστικό ότι ποτέ δεν αισθάνθηκα σαν το σπίτι μου. To ξέρω ότι υπήρξαν υπόνοιες για μεροληπτική αντιμετώπισή μου μέσα στην ομάδα, αλλά στο τέλος είχα πάντα ίσες ευκαιρίες ώστε να διεκδικήσω τη νίκη. Η σημερινή απόφαση επιτρέπει σε όλους να συγκεντρωθούμε στο πρωτάθλημα του 2008. Εύχομαι το καλύτερο για την ομάδα και τους ανθρώπους με τους οποίους συνεργάστηκα."

Ανάλογου ύφους ήταν και οι δηλώσεις του Ron Dennis.

"Όλοι στη Vodafone McLaren Mercedes θέλουν να ευχηθούν τα καλύτερα για το μέλλον του F. Alonso. Είναι ένας εξαιρετικός οδηγός, αλλά για κάποιους λόγους η συνεργασία του με τη McLaren δεν αποδείχθηκε αποτελεσματική, φτάνοντας σε ένα σημείο που καμία από τις δυο πλευρές δεν γνώριζε τον τρόπο με τον οποίο θα συνεχιζόταν. Όλοι μας πιστεύουμε ότι η κοινή απόφαση για τον τερματισμό της συνεργασίας ήταν η καλύτερη και τώρα επικεντρώνουμε τις προσπάθειές στην κατάκτηση του πρωταθλήματος της επόμενης χρονιάς."

Πηγή: http://www.in.gr/auto
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΑΓΩΝΩΝ > ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΑΓΩΝΩΝ > FORMULA 1

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Formula 1 Season 2014 Lynx FORMULA 1 0 15-03-14 11:53
Formula 1 Season 2012 Lynx FORMULA 1 29 25-11-12 17:55
Formula 1 Season 2009 Lynx FORMULA 1 185 02-11-09 14:33
motogp season 2009 quatar MARMEL MOTO GP 15 14-04-09 20:14
Racers prepare for British F3 season SiCorolla94 FORMULA 1 RSS Feeds 0 03-04-07 04:14



Page generated in 0,25754189 seconds (83,27% PHP - 16,73% MySQL) with 33 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:22.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)