εγω παντως ρε παιδια εχω κυκλοφορισει πολλες φορες με αναμενο λαμπακι βενζινης και σε μερη με κλισεις,οπως Πηλιο.μα ποτε δε με εκανε κιχ το αμαξακι.παντως καλο ειναι να ελεγχουμε καμια φορα το φιλτρο καυσιμου ή να το αλλαζουμε προληπτικα καθε 10000χλμ και οχι μονο τα αλλα φιλτρα λαδιου,αερος κλπ κλπ.
σε τετοιες περιπτωσεις ξεκιναμε με φιλτρο καυσιμου και κατασταση τρομπας και μετα με ρευματα.πιστευω πως για να εμφανιστει προβλημα με ρευματα πρεπει το αμαξι να βρισκεται σε περιοχη με εκτεταμενη υγρασια ή να υπαρχει αστοχια κατασκευης καλωδιων.τι να πουν τοτε οι βορειοελλαδητες που τα αμαξια τους ειναι συνεχεια σχεδον σε παλιοκαιρους(φλωρινα,κοζανη,δραμα κλπ)
__________________
Volos
|