Έχω την εντύπωση (οι υπόλοιποι είναι σαφώς περισσότερο γνώστες από εμένα) ότι αυτό γίνεται γιατί έχω λίγο διαφορετικό offset από το μαμά offset, οπότε σε συνδυασμό με μια πιθανή αμελητέα (αλλά υπαρκτή) ανοχή μεταξύ βάσης και ζάντας δημιουργεί μια σχετική ασάφεια στο τιμόνι.
Το τιμόνι είναι όντως λίγο πιο βαρύ σε χαμηλά χμ.α.ω ενώ ελαφραίνει αρκετά μετά τα 150-160χμ.α.ω. αλλά όπως ανέφερα δεν έχω αμορτισέρ και υπάρχει και μια διαφορά στο offset.
|