Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ Μαλώστε, διαφωνίστε όσο θέλετε!!!!!! |
 |
 |
|
 |

09-05-07, 09:35
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
Οι περισσοτεροι μου δινεται την αντιπωση οτι δεν ξερετε απο αυτοκινητα.Δεν υπαρχει κανενας κινητηρας πιο γρηγορος απο τον αλλον.Εχετε δει κανεναν κινητηρα να τρεχει μονος του.Ειναι πανω σε καποιο αυτοκινητο.Εχετε δει Yaris ts 105 φτιαγμενο να παει το κωλο του. Επισης ο υπερκυβισμενος 14αρης τον 130+ps που θα ειναι; σε Ε12 η σε Ε11 των 1050 κιλων.Εαν του Νικου(2579) το μοτερ ηταν πανω σε ΕΕ90 των 950 κιλων δεν θα πηγαινε καλυτερα απο οτι στην carina των σχεδον 1200 κιλων.Απο την στιγμη που θελετε να συγκρινετε μοτερ και μονο μοτερ πατε σε μια ζυγαρια και φτιαχνετε τα αυτοκινητα ιδιο βαρος. Δεν υπαρχει αλλος τροπος. Και τελος 20V MAMA δεν υπαρχει.Απο την στιγμη που ειναι μετατροπη, δεν ειναι ειναι μαμα, οτι και να πειτε.Κλεισατε κανενα συμβολαιο, η πηρατε τηλεφωνο τον ιαπωνα που το ειχε, οτι δεν εκανε τιποτα σε μοτερ, εγκεφαλο κ.α
.
|
Μαζί σου Ηρακλή +1
__________________
Lift, lift, lift...
|

09-05-07, 09:49
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 12-02-2005
Περιοχή:
Athens
Μηνύματα: 604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αυτο που λεει ο Ηρακλης ειναι σωστο.. Εγω θεωρησα αυτονοητο οτι μιλαμε για Ε12.. Οποτε το βαρος παιζει ρολο σημαντικο.. Αλλα και σε Ε11 να ηταν παλι ειναι μπροστα ενα 101 με ασημι..
Τα ασημοκαπακα Roy-D εδω και 16 χρονια ειναι 140-145 το πολυ στροφαλο μαμα.. Η toyota εδινε 160, η πραγματικοτητα ηταν καπου στα 140-145..
|

09-05-07, 12:41
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 06-12-2004
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Carinaman
Αυτο που λεει ο Ηρακλης ειναι σωστο.. Εγω θεωρησα αυτονοητο οτι μιλαμε για Ε12.. Οποτε το βαρος παιζει ρολο σημαντικο.. Αλλα και σε Ε11 να ηταν παλι ειναι μπροστα ενα 101 με ασημι..
Τα ασημοκαπακα Roy-D εδω και 16 χρονια ειναι 140-145 το πολυ στροφαλο μαμα.. Η toyota εδινε 160, η πραγματικοτητα ηταν καπου στα 140-145..
|
Μήπως εννοείς στον τροχό? Ολα τα ασημί βγάλανε γύρω στα 140 στον τροχό στο δυναμό! Το 160 το έδινε η ΤΟΥΟΤΑ στον στρόφαλο!
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,67046404 seconds (87,68% PHP - 12,32% MySQL) with 30 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:36. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|