Εμενα δυο πραγματα με χαλασανε.
Ο ημιακαμπτος και το ηλεκτρονικο γκαζι.Ειδικα το δευτερο.
Εγω θελω να παταω εγω το γκαζι και οχι το αυτοκινητο.Εγω θελω να παταω το γκαζι και να γουργουριζει, να ρουφαει αερα και να πεταει φουλ καυσιμο.Δεν θελω εναν αρρωστο διασωληνωμενο.Μου εχει τυχη ηλεκτρογκαζο να μην μπορει να ανεβει πεζοδρομιο.Ηταν ετοιμο να σβησει.Μιλαμε για ξευτιλα.Ειδικα οταν παρκαρει ηλεκτρογκαζο ειναι σαν να μουγκριζει αγελαδα.
Θα μου πεις, βρει Ηρακλη και τι θα κανεις οταν αλλαξεις αυτοκινητο; Ηλεκτρογκαζο δεν παιρνω με τιποτα παντος.
Να δειτε γλεντια που θα εχουμε οταν θα γινουν και τα τιμονια ηλεκτρονικα ελενχομενα.Δεν μιλαω ηλεκτρικη υποβοηθηση, αλλα το να μην υπαρχει μηχανικη συνδεση μεταξυ τιμονιου και τροχων.
Η mercedes δοκιμαζει ενα αναλογο συστημα πεδησης, οπου θα πατας το πενταλ και απλα θα μεταφερεις ηλεκτρικο σημα και το αυτοκινητο θα φρεναρει αναλογως.
Μιλαμε για πληρη αποκοπη απο ολες τις αισθησης.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη toyota mania : 03-05-07 στις 18:19.
|