Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ Μαλώστε, διαφωνίστε όσο θέλετε!!!!!! |
 |

03-05-07, 17:25
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 25-11-2005
Περιοχή:
Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
|
|
Η μεγαλύτερη ειδική κατανάλωση σε οποιοδήποτε κινητήρα εσωτερικής καυσης εμφανίζεται στο ρελαντί.
Όταν λέμε ειδική κατανάλωση εννοούμε την αναλογία καυσίμου-ενέργειας.
|

03-05-07, 17:40
|
 |
|
|
Εγγραφή: 26-09-2005
Περιοχή:
Βολος
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 962
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Εγω παλι δεν ξερω ακομα αν εχουν βρεθει μεταλα τα οποια οταν ειναι κρυα εχουν την ιδια συμπεριφορα με ζεστα! Οι Μ Ο Ν Ο Ι λογοι που λενε οι κατασκευαστες βαλε μπροστα κ φυγε κρυος ειναι 1ον γιατι δεν εννοειτε να εχεις δωσει 25-50.000ε κ να περιμενεις να ζεσταθει οπως πριν 15 χρονια(που ειναι η τεχνολογια οεο), 2ον οτι οι καταλυτες δεν δουλευουν κρυοι κ πρεπει να ζεσταθουν γρηγορα, 3ον μας εχουν εκπαιδευσει πια να αλλαζουμε αμαξια καθε 8-12 χρονια αρα πιες βλαβες να προλαβουν να βγαλουν?, κ 4ον μας βολευει κ εμας τους ιδιους πια να βαζουμε μπροστα κ να φευγουμε γιατι παντα μα παντα βιαζομαστε καπου να παμε κ ο χρονος ειναι χρημα!!! Μας απαλαξανε απο τις τυψεις με λιγα λογια!!!
__________________
Ειχα την ΑΕ101 κ ετρεχα σαν παλαβος. Την πουλησα αλλα μυαλο δεν εβαλα. Τωρα πηρα ΑΕ86 κ θα μπαινω σαν παλαβος!!!
|

18-05-07, 23:32
|
 |
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 26-07-2007
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 6
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ρε παιδια σορυ κιολας αλλα αποτι καταλαβα καποιοι καθονται κ ζεστενουν ατμοσφαιρικους κινητηρες?!?Ελεος..Νομιζω ειναι υπερβολη..Τα μεταλλα σιγουρα δεν συμπεριφερονται ιδια ζεστα κ κρυα αλλα αμα δεν αρχισεις να το σπας δεν υπαρχει καποιο προβλημα..Δλδ εγω που εχω τουρμπισιο κ το βαζω μπρος κ φευγω χειμωνα καλοκαιρι τι?Θα πρεπε να μου χει σπασει..?Καποια πραματα καθομαστε κ τα κανουμε γιατι τα ειπε 1..κ νομιζουμε ετσι οτι κανουμε κατι..Αποψη μου..
|

19-05-07, 00:28
|
|
Φιλε οσο θα το προσεξεις το αμαξι θα σε προσεξει και αυτο πιστευω να καταλαβαινεις τι εννοω.
Δεν λεω οτι εγω παντα το ζεσταινω ειδικα οταν βιαζομαι αλλα ετσι ειναι το σωστο.Καλυτερα να κανουμε ενα ζεσταμα το χειμωνα 2-3 λεπτα.
|
 |
|
 |

19-05-07, 00:34
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tsaftsouf20V
Εγω παλι δεν ξερω ακομα αν εχουν βρεθει μεταλα τα οποια οταν ειναι κρυα εχουν την ιδια συμπεριφορα με ζεστα! Οι Μ Ο Ν Ο Ι λογοι που λενε οι κατασκευαστες βαλε μπροστα κ φυγε κρυος ειναι 1ον γιατι δεν εννοειτε να εχεις δωσει 25-50.000ε κ να περιμενεις να ζεσταθει οπως πριν 15 χρονια(που ειναι η τεχνολογια οεο), 2ον οτι οι καταλυτες δεν δουλευουν κρυοι κ πρεπει να ζεσταθουν γρηγορα, 3ον μας εχουν εκπαιδευσει πια να αλλαζουμε αμαξια καθε 8-12 χρονια αρα πιες βλαβες να προλαβουν να βγαλουν?, κ 4ον μας βολευει κ εμας τους ιδιους πια να βαζουμε μπροστα κ να φευγουμε γιατι παντα μα παντα βιαζομαστε καπου να παμε κ ο χρονος ειναι χρημα!!! Μας απαλαξανε απο τις τυψεις με λιγα λογια!!!
|
Θα συμφωνήσω μάλλον με τα παραπάνω και να συμπληρώσω για τα απαράδεκτα πολλά χιλιόμετρα που βάζουν πλέον οι κατασκευαστές για την αλλαγή λαδιών! 30000 χιλ λέει για αλλαγή!!!! Έλεος!! Σε αυτά τα χιλιόμετρα, πέρα από το ότι θα κάψει πολύ λάδι έως όλο σχεδόν, το λάδι πλέον θα είναι νερό!! Δεν υπάρχει λάδι που να κρατά ούτε για 15000 χιλ που λέει και η ΤΟΥΟΤΑ!! Έχω φίλο που είναι χημικός λαδιών και έχει μια από τις 2 εταιρείες ανακύκλωσης λαδιών στην Ελλάδα και μου τα έχει πει ο ίδιος, μια που κάνει όλο αναλύσεις λαδιών. Όλα είναι θέμα μάρκετινγκ και ανταγωνισμού!
Επί του θέματος τώρα! Το σωστό είναι να αφήνουμε τον κινητήρα να δουλέψει λίγο 1-2 λεπτά στο ρελαντί, για να γίνει η απαραίτητη, όσο είναι δυνατόν με κρύο κινητήρα, λίπανση. Στη συνέχεια οδηγούμε όσο γίνεται πιο γλυκά το αυτοκίνητο και με τις λιγότερες δυνατές στροφές. Προσοχή στο εξής!! Ποτέ δεν σημαίνει ότι μόλις πιάσει θερμοκρασία νερού ο κινητήρας, ότι έχει ζεσταθεί και ότι είναι έτοιμος για όλα!! Αυτό που θα μας πει ότι ο κινητήρας είναι έτοιμος για να τον πιέσουμε είναι η θερμοκρασία λαδιού, η οποία θέλει σχεδόν το 2πλάσιο χρόνο για να φτάσει στα επιθυμητά επίπεδα απόδοσης του λαδιού, που είναι από 75 έως 80 βαθμούς κελσίου! Οπότε όσοι δεν έχετε όργανο θερμοκρασίας λαδιού του κινητήρα, περιμένετε τον 2πλάσιο χρόνο περίπου από το χρόνο που έκανε η θερμοκρασία νερού να φτάσει στην κανονική της θερμοκρασία!
Τέλος είναι γεγονός, πως οι μεγαλύτερες φθορές στους κινητήρες, είναι κατά το λεγόμενο coldstart, δηλαδή όταν ο κινητήρας είναι κρύος με τα λάδια κατεβασμένα και ειδικά τον χειμώνα!! Λένε μάλιστα ότι το 80% των φθορών οφείλεται στην κρύα εκκίνηση!!
Να συμπληρώσω ότι σε αυτό το θέμα, δεν έχει σχέση με το αν έχουμε να κάνουμε με ατμοσφαιρικό κινητήρα ή turbo!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Fanis : 24-10-08 στις 16:23.
Αιτία: Λευκή γραμματοσειρά...
|

19-05-07, 11:39
|
|
αποστολη καλες οι παρατηρησεις σου αλλα μου βγηκαν τα ματια 
|

19-05-07, 12:28
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giwrgos20v
αποστολη καλες οι παρατηρησεις σου αλλα μου βγηκαν τα ματια 
|
Γιώργο έχεις δίκιο, δεν το είχα προσέξει!! Συγνώμη!! Το διόρθωσα!!! 
|

19-05-07, 13:02
|
Απλό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 27-04-2005
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.637
Ευχαρίστησε: 3
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
"Kαλό θα είναι να γράφουμε με το χρώμα γραμματοσειράς που είναι ρυθμισμένο κατά την εγγραφή μας στο φόρουμ έτσι ώστε να είναι ευανάγνωστα αυτά που γράφουμε."
Φιλικά Νίκος
|

19-05-07, 13:29
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Nikos
"Kαλό θα είναι να γράφουμε με το χρώμα γραμματοσειράς που είναι ρυθμισμένο κατά την εγγραφή μας στο φόρουμ έτσι ώστε να είναι ευανάγνωστα αυτά που γράφουμε."
Φιλικά Νίκος
|
Ναι Νίκο έχεις δίκιο, απλά η δομή του φόρουμ είναι λίγο παράξενη σε σχέση με αυτή που έχω συνηθίσει σε άλλα και μπερδεύομαι. Που θα πάει θα συνηθίσω! 
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,25642395 seconds (83,61% PHP - 16,39% MySQL) with 30 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:07. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|