Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
 |
|

22-03-07, 09:50
|
 |
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-11-2005
Ηλικία: 60
Μηνύματα: 189
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ρε κυριακο
σου γραφει γρουπακι ο ξυνος
οχι αξωνα
αλλα διαβαζεις και αλλα καταλαβαινεις?
ολοκληρος αξωνας μπαινει δεν ειπε κανεις οχι
γρουπακι ομως ξεχασε το
|

22-03-07, 10:39
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 07-02-2005
Περιοχή:
Εκει που θελω να ειμαι!!!!
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 6.655
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
"Το να αλλαξεις ολο τον πισω αξονα αποκλειεται να το εκανες."
Σε αυτο αντεδρασα εγω Βαγγο.
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
|

22-03-07, 10:53
|
 |
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 24-02-2005
Περιοχή:
ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 541
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εμενα στα 140 πρεπει να δυναμωσεισ τη μουσικη και να μιλασ πιο δυνατα στον αλλο για να σε ακουει αλλα οχι και σε σημειο να μην ακουσ τι σου λεει ο αλλοσ.θελει καμια ζυγοσταθμηση ο αξονασ η οχι?ειναι και το 4αρι που κραταει τισ στροφεσ ψηλα και αρα και το θορυβο.
|
 |
|
 |

22-03-07, 11:53
|
 |
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 11-11-2003
Περιοχή:
ΚΑΠΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΑΘΗΝΑΣ&AΓΓΛΙΑΣ το έχουμε ρίξει στην έρευνα...
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 358
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Εκεινο που πιστευω ειναι πως το αυτοκινητο αυτο σχεδιαστηκε και κατασκευαστηκε πριν 30 χρονια για συγκεκριμενο σκοπο και δυνατοτητες.
Ειναι ενα οικογενειακο αμαξι με τεχνολογια πριν 30 χρονια. Οποτε τα 140 τα βρισκω υπερβολικα. Δεν λεω τα ΚΕ30 εχουν αντοχες αλλα αν συνεχισουμε να ζηταμε παραπανω απο αυτα που μπορει να δωσει θα μας μεινει στα χερια. Ενω υπαρχουν ζητηματα ασφαλειας και ελεγχου του αυτοκινητου με αυτη την ταχυτητα. Ενας πλευρικος ανεμος στην Εθνικη οδο με αυτη την ταχυτητα ειναι αρκετος να επιρεασει την συμπεριφορα του αυτοκιντου. Ισως ακουγομαι σαν παππους, αλλα πως να το κανουμε ενα ΚΕ30 μαμα δεν εχει στα 140 οταν τα πιασει την ιδια συμπεριφορα με ενα συγχρονο αμαξι.
Προσωπικα ενα ΚΕ30 για βολτα στη πολη ειναι οκ, ισωε και για μια κοντινη βολτα στα περιξ της Αττικης. Ομως αν θελουμε κατι παραπανω οι βελτιωσεις και μετατροπες που κανουν πολλα παιδια ειναι ενδεδειγμενη λυση.
__________________
ΚΑΝΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ: ΠΛΥΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ!!
Η ΖΩΗ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΦΑΣΕΙΣ: ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ,
ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.
KE-30 Classic
|

22-03-07, 18:42
|
 |
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 24-02-2005
Περιοχή:
ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 541
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλα συμφωνω απολυτα οτι τα 140 δεν ειναι και οτι πιο ασφαλεσ σε αμαξια που δεν εχουν καμια μετατροπη.γιατι αν πουμε για του κυριακου δεν υπαρχει προβλημα κανενα,αλλα κατα τη γνωμη μου και τα 120 ειναι αρκετα στην εθνικη γιατι αμα χρειαστει να σταματησει απλα δεν θα το κανει,ποσο μαλλον με 140+.και δεν ειναι μονο θεμα φρενων αλλα και λαστιχα ,αναρτηση και γενικα στησιμο.
τεσπα
δεν προλαβα ρε γαμωτο να βγαλουμε φοτο οταν ηταν τουμπα το κοντερ,εκει ειχε πλακα.ειχαν τελειωσει και τα νουμερα και θα ξεκιναγε 2ο γυρο.χαχχα
|
 |
|
 |

22-03-07, 19:41
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-09-2004
Μηνύματα: 1.986
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
Λοιπον επειδη μαλλον Αντωνη εχω κανει λαθος και νομιζα οτι εισαι το παληκαρι που ειχαμε βρεθει στον Βολο και εχεις εκεινο το μπλε ΚΕ35 και απο οτι καταλαβα οταν εγραφες παραπανω οτι αλλαξες διαφορικο νομιζα οτι εννοουσες οτι αλλαξες γκρουπακι, και σε διορθωσα σε αυτα που εγραφες οτι δεν μπαινει το γκρουπ του 1600 στο διαφορικο του 1200, αλλα απο οτι φαινεται εκ των υστερων, δεν εχω μαθει τι ακριβως εχεις κανει στο αμαξι σου και μαλιστα απο οτι εμαθα δεν εχεις μπλε κε35 αλλα ασπρο κε30 και τελικα δεν σε λενε Αντωνη αλλα Κωστα και το διαφορικο το εβαλες το περασμενο Σαββατο.
Χιλια συγνωμη Αντωνη ή Κωστα ή οπως τελος παντων σε λενε, απλα επειδη μαλλον εγω μπερδευτηκα, ξαναλεω οτι στο διαφορικο του 1200, γκρουπακι του 1600 δεν μπαινει. Αν ειχες αλλαξει διαφορικο και ειχες βαλει απο σελικα, αν ηταν ΤΑ22 θα εμπαινε με την μια (η ΤΑ22 ειχε σουστες) και θα εκοβες μονο τον κεντρικο, αν ηταν ΤΑ40 θα εφτιαχνες βασεις για σουστες (ΤΑ40 και μετα με ελατηρια).
Το παραπανω ποστ που εγραψα και καποιοι αμφισβητησαν τα γραφομενα μου ηταν QUOTE και απευθυνοτανε καθαρα στον Αντωνη και το αυτοκινητο του, σε κανεναν Κωστα ή Μπαμπη ή Μητσο ή Αγλαϊα. Αν καποιος δεν καταλαβαινει τι γραφω και θελει να μαθει για το ΚΕ30 του τι μπορει και τι δεν μπορει να κανει, ευχαριστως να του πω τι ξερω.
Αν καποιος αμφισβητει τις γνωσεις μου, ευχαριστως να επιχειρηματολογησει αφου διαβασει προσεκτικα τι γραφω παρακαλω, διοτι τα dublicate ποστ ειναι spam και προσπαθω να spamarω οσο το δυνατον λιγοτερο.
|

22-03-07, 20:47
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 20-02-2007
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 61
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Γεια σου Γιώργο ο Αντώνης είμαι που είχαμε βρεθεί στο Βόλο. Στην sr μου άλλαξα το γκρουπάκι,μόνο ο άξονας έμεινε ίδιος
και διαπίστωσα ότι πήγαινε λίγο πιο αργά ,τώρα πιο και από τι αμάξι έβαλε πάνω ο μηχανικός μόνον αυτός το γνωρίζει και σιγά μην το θυμάται !  Άντε τώρα την άνοιξη να κανονίσουμε καμία κρεατοψαροκρεπάλη! 
__________________
Corolla sr - 1976
|
 |
|
 |

22-03-07, 21:18
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-09-2004
Μηνύματα: 1.986
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
Φιλε Αντωνη το 2000 μου αλλαξαν και μενα το γκρουπακι διοτι βουιζε. Μου εβαλαν και μενα ενα αργοκινητο, ακομα αυτο φοραω.. Θυμαμαι τον αξονα οτι ηταν με βασεις για ελατηρια και για αυτο τοτε δεν τον κρατησα. Μαλλον, χωρις να ειμαι σιγουρος, ηταν απο Σταρλετ, τωρα γιατι ηταν τοσο αργο δεν ξερω, το μονο καλο ειναι οτι ειναι πιο ταξιδιαρικο!
οτι εξωτερικα εχει 8 βιδες, ειναι τυο 1200, οτι 10 του 1600. μπορεις να βρεις και διαφορικο με 8 βιδες απο τις οποιοες η μια ειναι πολυ μακρια. Φημολογειται οτι ειναι κατι σαν μπλοκε (στρουμφακια μπλε λεω γω), εχω εναν τετοιον και ειναι να τον βαλω στον οσκαρ, αμα παρει μπρος ποτε. Αν ποτε θελησεις να βαλεις παντως αξονα ολοκληρο απο σελικα(1600 δλδ) εκτος των βασεων εχεις και του κοψιματος του κεντρικου (για λιγο) εχεις να λυσεις και ενα αλλο προβλημα: το καρε του γκρουπ που πιανει πανω ο καντρικος αξονας δεν ειναι το ιδιο. Εγω για να λυσω αυτο το προλβημα βρηκα ενα κεντρικο αξονα απο σελικα, που μαζι με τον δικο μου θα τα παντρεψω για να γινει ο δουλεια μου.
Οποιος ΚΕ30 που ειναι μαμα αυτη την στιμγη θελει φτηνα να μοντιφαρει το κορολλακι του και να το κανει πιο γρηγορο και με φρενα προτεινω να αγορασει ενα τα40 ή ενα τα60 σελικα ολοκληρο και να παρει το μοτερ (2τβ) τα εμπρος ακρα (ψαλιδια, μπουκαλες) και τουλαχιστον τα πισω ταμπουρα (μπαινουν στον αξονα μας, αυτα φοραω) εγω με 350 ευρο πηρα ενα ολοκληρο χρεπι τα40, δεν μπορει να ειμαι ο μονος κωλοφαρδος, ψαξτε και να θυμαστε: οποιος γυριζει μυριζει (Ακης said).
Για φοιτητες: μεταξυ 2τβ και 2tg προτεινω τον πρωτο με διαφορα (για να εχετε και λεφτα για τσιγαρα)
Για βαρεμενους: 2tg, καταναλωση πολης πανω απο 16 λιτρα, ταξιδακι στα 13.
|
 |
|
 |

23-03-07, 13:25
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 07-02-2005
Περιοχή:
Εκει που θελω να ειμαι!!!!
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 6.655
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GEORGIOS_XYNOS
Το παραπανω ποστ που εγραψα και καποιοι αμφισβητησαν τα γραφομενα μου ηταν QUOTE και απευθυνοτανε καθαρα στον Αντωνη και το αυτοκινητο του, σε κανεναν Κωστα ή Μπαμπη ή Μητσο ή Αγλαϊα.
|
Καλο θα ειναι οι ειρωνιες να λειπουν απο εδω και αν ο οποιοςδηποτε εχει προσωπικο προβλημα μαζι μου να μου το πει στα ισια.
Γιωργο δεν μπερδευτικες ο Αντωνης μια περιπτωση και ο Κωστας ειναι αλλη περιπτωση.
Πάντως οποιος ενδιαφέρεται και ειναι διατεθημενος να πληρωσει παραπάνω χρηματα ο nwsima πουλαει με 600 ευρω ενα αξονα κομπλε απο ΑΕ86 και εχει αγγελεια στο σαιτ μας. Εγω ειχα δωσει 800 ευρω για το δικο μου.
Σαν χρηματα ειναι αρκετα και πανω απο την ονομαστικη αξια του αυτοκινητου μας αλλα αποκτας δισκους πισω και μπλοκε διαφορικο οποτε πιστευω οτι αξιζει.
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
|

24-03-07, 15:10
|
 |
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 24-02-2005
Περιοχή:
ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 541
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
τωρα μεσα εχει 20w50 λαδια.να παρω για συμπληρωμα ενα πιο παχυρευστο η μονο το ιδιο ιξοδεσ?
γιατι χτεσ ξαναπαιξα με τισ λασπουλεσ και σημερα που κοιταξα τα λαδια ηταν κατω απο τη μεση,εκανα και το ταξιδακι βεβαια δεν εφυγαν μονο χτεσ.
ακουω να βαλλω πιο παχυρευστο η οχι?
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,26066208 seconds (78,12% PHP - 21,88% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:10. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|