Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #31  
Παλιά 14-03-07, 13:50
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Και κατι ακομα... και σορρυ για τα πολλα ποστ...η τελικη ενος αυτοκινητου εξαρταται μονο απο τη δυναμη το βαρος και την αεροδυναμικη του....ποιο πανω που μιλησα για 5αρι και 6αρι σαζμαν...και τα δυο αμαξια εχοντασ ιδια δυναμη θεωρητικα,εχουν ακριβως ιδια τελικη υπο τις ιδιες συνθηκες....το πενταρι δεν θα φτασει στον κοφτη της 5ης αν πιανει 190 στις 6000 π.χ κι ας ειναι ο κοφτης στις 6500.....θα φτανε στις 6500 μονο στην περιπτωση που ειχε ιδιο,κοντο κορωνοπηνιο με την γ6 και απλα του ελειπε η 6η ταχυτητα
Απάντηση με παράθεση
  #32  
Παλιά 14-03-07, 14:14
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 415
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων
200χλμ το 1.3 g6?εγώ στα περιοδικά το έβλεπα μετρημένο στα 175 κοντέρ και το sedan πήγαινε180...εσύ προφανώς έχεις φ.π.ε λογικό να πηγαίνεις με τόσα αλλά από τι κατάλαβα δεν είναι τόσο overdrive η έκτη στο 1.3...μάλιστα...όσο για πρώτη δευτέρα μου τι δίνει που ενώ το αμάξι φορτώνει δυνατά,δεν μαζεύει χλμ...ίσως φταίει το ότι είχα ένα escort xr3 με θεόμακρο 5ari που στην πρώτη έβγαζε 65χλμ δεύτερη 100...και από στάση έκανα πλάκα με δυνατότερα αυτοκίνητα γιατί όταν κάνανε αλλαγή στα 50χλμ σε δεύτερη εγώ τους προσπερνούσα...κρατιόμουν κάπως και στη 2η....και μετά.....έβγαζα τα κιάλια να τους δω....μου ρίχναν κώλωνες και περίπτερα...με το g6 πάντως ειδικά στις μεγάλες ταχύτητες....1400-1600 τα χω φάει όλα αν εξαιρέσουμε τα πούπουλα και τα rallye....
Κι όμως 200αριζει το 13αρι...!! Κι εγώ δεν το πίστευα κάποτε μέχρι που το δα με τα μάτια μου...Και όχι Φ.Π.Ε., έτσι? Μαμά...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Geo! : 14-03-07 στις 16:40. Αιτία: Greeklish στο κείμενο του GiWrGoS@XXX...
Απάντηση με παράθεση
  #33  
Παλιά 14-03-07, 16:02
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
και το 1.4 200αριζει αλλα συνηθως βλεπεις 190+ στο κοντερ γιατι εκει σκαει η 5η και η 6η δεν δινει αλλο...σε ελαφρα κατωφερεια η με ευνοικο ανεμο ομως.... βεβαια αυτα τα ειδα με μοτερ 120000χλμ και συμπλεκτη που ψιλοπατιναριζε...τωρα που το κανα ολοκαινουργιο και με ελαφρα παραπανω συμπιεση απο τη μαμισια και καινουργιο συμπλεκτη,ισως υπαρξουν μικροδιαφορες αν και το αμαξι δεν φοραει απολυτως τπτ αλλο aftermarket(εξατμιση φιλτρο κτλ)Θα δω και θα σας πληροφορησω....εχω κανει στρωσιμο 4000 χλμ σιγα σιγα τηα μπορω να το κοφτιαζω.....αν και περιμενω να αλλαξω τα λαδια μου της αντιπροσωπιας,να βαλω τα motul πανω και μετα να το γκαζωσω..
Απάντηση με παράθεση
  #34  
Παλιά 14-03-07, 18:06
pwpwpali Offline:
banned
 
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
pwpwpali είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
σε ψιλοκατηφορα εχω δει κ 205 αλλα αυτο δεν στο βαζω λεω κατι που συμβαινει εκτος αν εχει αερα κοντρα.κ 180 παει η 4η κοφτη στο 5αρη...τωρα να δω με 16ααρες τι θα μου βγαζει
Απάντηση με παράθεση
  #35  
Παλιά 14-03-07, 19:57
Το avatar του χρήστη tsaftsouf20V
tsaftsouf20V Offline:
 
Εγγραφή: 26-09-2005
Μοντέλο: ΑΕ86 Levin
Περιοχή: Βολος
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 962
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 341
tsaftsouf20V θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Τελικα διαβαζοντας ολα τα ποστ καταλαβα το εξης= οτι με 6αρι g6 θα χαζοσπιναρω 1η-2η-3η κ μετα θα απλωνω χλμ με 4η-5η κ θα ταξιδευω με 6η κ χαμηλες στροφες (4-4500) με Μ.Ω.Τ. 160-170χλμ.Τωρα αν θα κρεμαει με 6η δεν με νοιαζει γιατι θα ειναι πολυ προσωρινο γιατι ο αγραφος κ οι TODA δεν ειναι μακρια οποτε θα ειμαι κομπλε.Εξαλου γιαυτο ρωτησα για 6αρι γιατι για το 5αρι 4A-FE ηξερα μιας κ το ειχα φορεσει παλιοτερα!
__________________
Ειχα την ΑΕ101 κ ετρεχα σαν παλαβος. Την πουλησα αλλα μυαλο δεν εβαλα. Τωρα πηρα ΑΕ86 κ θα μπαινω σαν παλαβος!!!
Απάντηση με παράθεση
  #36  
Παλιά 14-03-07, 23:39
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
tsaftsouf 20v με καλα ρυθμισμενη αναρτηση και μπλοκε διαφορικο(μπορεις το μαμα ελευθερο διαφορικο να το κανεις μπλοκε στον "μπουμπη" ,αυτον που κανει reprofile στους εκκεντροφορους,με μικρο κοστος σχετικα...νομιζω 150 ευρω..με καθε επιφυλαξη..),
θα σπινιαρεις πρωτη αντε και λιγο δευτερα και θα εξαφανιζεσαι....οσο για την 6η...ρε μεγαλε εδω φορτωνει μια χαρα στα δικα μας,απλα λογω δυναμης που το μαξιμουμ βγαινει γυρω στις 5200 σαλ και μετα αρχιζει να πεφτει...και επειδη μιλαμε για μοτερ γυρω στα 100 αλογα κι οχι στα 170-180.....γιαυτο δεν δινει περισσοτερο...το δικο σου περα απο τα πολλα παραπανω αλογα...εχει πολυ δυναμη στις ψηλες στροφες και θα φορτωνει σαν τρελο και την 6η στον κοφτη....δηλαδη καμια 240αρια χλμ...οπως το τ-σπορτ το δικο μας κορωνοπηνιο παντως στο δικο σου θα φανει υπερβολικα κοντο πιστευω....θα χρειαστεις ενα διαφορικο απο διλιτρο ,πιο μακρυ να απλωνει λιγο το αμαξι...εσυ ξερεις καλυτερα παντως!!
Απάντηση με παράθεση
  #37  
Παλιά 15-03-07, 00:04
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 415
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Νομίζω το κόστος για να σου κάνει το ελεύθερο διαφορικό σου μπλοκέ είναι τουλάχιστον τριπλάσιο αλλά αν το κυνηγάς το αμάξι ( εξάλλου δε βάζεις μπλοκέ για να πηγαίνεις αργά ) δε βγάζει πολλά χιλιόμετρα. Χαρακτηριστικά, κάποιος μου χε πει πως δε βγάζει εξάμηνο...Γνώμη μου είναι καλύτερα ένα καινούριο μπλοκέ και φυσικά όχι TRD ή κάτι σχετικό γιατί το κόστος ανεβαίνει σε τέτοιο βαθμό που δεν αξίζει με τίποτα!
Απάντηση με παράθεση
  #38  
Παλιά 15-03-07, 01:44
pwpwpali Offline:
banned
 
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
pwpwpali είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
να βαλει κ trd κ οτι καλυτερο ο τσαφ τσουφ εχει κανει καλες κ ακριβες αλλαγες οποτε γιατι να παει στο μουφα?αλλωστε αν το στριψιμο ειναι το ζητουμενο κ οχι η ευθια...κ οπως ειδα κ λεξεις οπως πιστα...θελει κατι που να μην την ακουει ζεσταινετε κ χαλαρωνει κτλ κτλ.
Απάντηση με παράθεση
  #39  
Παλιά 15-03-07, 02:05
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
παιδια κοστος διαφορικου ειπα,με καθε επιφυλαξη...αν ειναι να πληρωσεις 600-700 ευρω τοτε οντως ειναι πιο σωστο να μπει πανω ενα aftermarket...oxi trd ρε παιδια....απατη ειναι...κερδοσκοπια επειδη ειναι ο επισημως βελτιωτης...ενω υπαρχουν καλυτερα,ποιο αποδοτικα βελτιωτικα προιοντα σε καλυτερες τιμες!μονο για ειδη φανοποιιας θα περνα trd εγω λογω εγγυημενου φινιρισματος
Απάντηση με παράθεση
  #40  
Παλιά 15-03-07, 02:51
Carinaman Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 12-02-2005
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
Carinaman είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Γιατι να μη βαλει TRD? Το κοστος αν το φερει απεξω δεν πρεπει να υπερβαινει τα 600€..
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,17030311 seconds (82,22% PHP - 17,78% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:53.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)