Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
 |
|

17-01-07, 18:41
|
 |
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 11-11-2003
Περιοχή:
ΚΑΠΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΑΘΗΝΑΣ&AΓΓΛΙΑΣ το έχουμε ρίξει στην έρευνα...
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 358
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Νασο καλησπερα,
Για πιεση ελαστικων και λαδια συμφωνω με Γωγο και Κυριακο. Παλια εβαζα Μοbil τωρα πλεον ΒΡ (visco αν δεν κανω λαθος). Η επιλογη της στγκεκρεμενης μαρκας εγινε μονο και μονο διοτι και στην τελευταια ερημια και αν βρεθεις και χρειαστεις θα το βρεις.
Παντως με την "συνταγη" που σου λενε τα παιδια 32 χρονια το αμαξι δεν εμεινε ποτε απο λαστιχο και ο κινητηρας δουλευει αψογα χωρις προβλημα.
Οσο για τα φρεναρισματα θα σου πουν οι πιο ειδικοι αλλα μου φαινεται περιεργο.
__________________
ΚΑΝΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ: ΠΛΥΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ!!
Η ΖΩΗ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΦΑΣΕΙΣ: ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ,
ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.
KE-30 Classic
|
 |
|
 |

17-01-07, 22:00
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-09-2004
Μηνύματα: 1.986
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
μεχρι και η αναρτηση σου μπορει να φταιει, αμα ειναι πολυ μαλακια και παει σα βαρκα. Τι εννοω: στο φρεναρισμα εχει την ταση η μαζα του οχηματος να μην την πολυγουσταρει και θελει να συνεχισει το ταξιδακι της, ετσι λογω αδρανειας, οπως και εσυ, προσπαθειτε να κινηθειτε την στιγμη που το ερμο προσπαθει με την σειρα του να φρεναρει. ετσι το βαρος τινει να μετακινηθει ολο προς τα εμπρος κανοντας το οπισθιο μερος πιο ελαφρυ( ανασηκωνεται) ενω το εμπρος μερος βαραινει (βυθιζεται) και αισθανεται κατι τις σαν Πυρρος Δημας. Ετσι με λιγοτερο βαρος οι πισω τροχοι υπακουουν πιο ευκολα στην εντολη σου :" ΤΣΑΡΟΥΧΙΑ!!!!!!!" και αφου δεν εχουν και βαρος πανω τους, τη χαρα, αφηνουν λαστιχιες κατω!!! ενω οι καημενοι οι εμπρος τροχουληδες, εχουν ολο το βαρος πανω τους, που να μπλοκαρουν!!! μπορουν? με τετοιο αβασταχτο βαρος απο πανω? μονο να σκασουν μπορουν.
τα αμορτισερ αν φταινε τα καταλαβαινεις και στο ελαφρυ φρεναρισμα που κατεβαινει ολη η μουρη χαμω, και στο ξεκινημα, και ιδιως στις στροφες!! αμα θες 2 λωριδες για να στριψεις με λιγο ταχυτητα, εισαι για kayaba!!!
Αν τωρα το αμαξι στο ισιαδι με φρενο διπλωνει, τοτε θελεις ειτε ρεγουλαρισμα τις πισω σιαγονες, ειτε τακακια εμπρος. Διοτι κατι υπακουει και φρεναρει και κατι σε εχει γραμμενο .....
Εμενα πρωσοπικα παντα το αμαξι οταν φρεναρα ειχε την ταση να διπλωνει προς τα δεξια. Μεχρι που εβαλα απο ταμπουρα διαμετρου 200 χιλιοστα σε 240 χιλιοστα (σελικα). πλεον και εχοντας καλα αμορτισερ πισω και μια αντιστρεπτικη οταν παταω φρενο φρεναρει.......τερμα πια τα γουστα δλδ, τερμα πια το παιχνιδι....
Ηθικο διδαγμα: θες να φρεναρεις? αλλαξε αμαξι, θες να παιζεις? αυτο ειναι το αμαξι!!!!!
Πρωσοπικα προτειμω το δευτερο.
Αντε και καλα διπλωματα!!!!!
|

17-01-07, 22:02
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-09-2004
Μηνύματα: 1.986
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
το πρωσοπικα Σαββα ξερω οτι γραφεται ----> προσωπικα....
|

18-01-07, 11:10
|
 |
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 24-02-2005
Περιοχή:
ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 541
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
οχι τα αμορτισερια σε καλη κατασταση ειναι και ουτε ειναι βαρκα γυαλοσ ταμαξι.
σε αυτα που ειπεσ περι φυσικησ και αδρανειασ λογικα ειναι γιαυτο και ρυθμιζουν τον κατανεμιτη να στελενει περισσοτερη πιεση μπροστα αποτι πισω για να μην μπλοκαρουν τα πισω πρωτα απο το ελαφρωμα τησ ουρασ,απλα επειδη σε όλα σχεδον ταυτοκινητα πουχω οδηγησει τα μπροστινα μπλοκαρουν πρώτα γιαυτο λεω μηπωσ εχει προβλημα ο κατανεμητησ.
τεσπα με την πρωτη ευκαιρια θα κοιταξω μηπωσ θέλει τακακια μπροστα ,αν και θα ακουγόταν πιστευω.το προβλημα ειναι αμα χρειαστει να φρεναρω δυνατα πανω σε στοφή,κατα τααλλα εχει πλακα η υπόθεση.
|

23-01-07, 11:17
|
 |
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 24-02-2005
Περιοχή:
ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 541
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
λοιπον αποριων συνεχεια.θελω να με φωτισετε γυρο απο το τσοκ.
δεν το χρησιμοποιω ποτε,πρεπει?ποτε ακριβωσ και ποσο να το ανοιγω?το ανοιγοκλεισα λιγο ενω ηταν σβηστη η μηχανη και μετα δεν επαιρνε?μπουκωσε?
και κατι αλλο οταν βαζω μπροσ πρεπει να εχω τερμα πατημενο το γκαζι η να "τηλεγραφώ"?
παντωσ μεχρι τωρα το ζεσταινα παιζοντασ με το γκαζι για κανα 2 λεπτα πριν ξεκινησω γιατι αλλιωσ δεν κραταγε ρελαντι,εσβηνε οσο ηταν κρυο.
και τι ακριβωσ κανει το τσοκ,δινει πιο πλουσιο μειγμα?
|

23-01-07, 11:24
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-09-2004
Μηνύματα: 1.986
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
οταν ειναι κρυο τα ανοιγεις τερμα και βαζεις μπρος . Με το που παρει και ανεβαζει στροφες, το κλεινεις σιγα σιγα μεχρι να ειναι λιγο ανοιχτο και να εχεις σταθεςρες στροφες λιγο πανω απο το ρελαντι (1100 - 1200 ειναι καλα).
Οταν ειναι ζεστο απλα τσακμακωνεις, δεν χρειαζεται να πατησεις ποτε το γκαζι.
Εμενα ετσι δουλευε.
|

23-01-07, 11:26
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-09-2004
Μηνύματα: 1.986
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
το τσοκ κλεινει την παροχη του αερα και αυτοματως το μειγμα γινεται πιο πλουσιο.
Αλλαζει την αναλογια δλδ.
Δεν χρειαζεται οταν το βαζεις μπρος να βαρας κατι 4000 - 6000 rpm για να το ζεστανεις, θα το δυαλισεις.
Μακαρι να ειχαν τα αυτοκινητα χερια και ποδια να βαρανε τους ηλιθιους που μαρσαρουν το πρωϊ ντεμεκ για να το ζεστανουν.
|

23-01-07, 11:36
|
 |
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 24-02-2005
Περιοχή:
ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 541
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
αρε νονε δεν τοξερα αυτο!οντοσ αμα ειχε χερια θα με ειχε κοπανησει.
τεσπα καλλιο αργα παρα ποτε!σευχαριστω!!
αρα τραβαω τερμα το τσοκ και βαζω μπροσ χωρισ καθολου γκαζι.
αμα ειναι ζεστο δοκιμαζω, και αν δεν παιρνει ανοιγω-τραβαω λιγο το τσοκ.
|

23-01-07, 19:04
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 16-03-2006
Περιοχή:
Εξωτική Έδεσσα
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 5 φορές σε 5 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nasos
αμα ειναι ζεστο δοκιμαζω, και αν δεν παιρνει ανοιγω-τραβαω λιγο το τσοκ.
|
Οταν είναι ζεστό δεν χρειάζεται να ανοίξεις το τσοκ αν δεν πάρει με την πρώτη,μόνο μια απαλή γκαζιά θα δώσεις και πήρε....
Το τσοκ θα το τραβάς μόνο οταν είναι εντελώς κρύο....
__________________
My garage
COROLLA EE101 SW
COROLLA ZZE122 1.8
HONDA VFR 800Vtec ABS '05
|

23-01-07, 21:56
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-09-2004
Μηνύματα: 1.986
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
Μεγαλη επιστημη το τσοκ.....
5 ποστ γραψαμε για την αρχη λειτουργιας του τσοκ.
Δεν παμε καθολου καλα.
Νασο παρε μεταγραφη πανω ή κατω για να σου κανω ταχυρυθμα μαθηματα.
Εισαι πολυ του μπεκ και δεν μαρεσει.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,24917102 seconds (79,15% PHP - 20,85% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 19:48. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|