Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA KE30

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #91  
Παλιά 17-01-07, 18:41
Το avatar του χρήστη corolla1975
corolla1975 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 11-11-2003
Μοντέλο: Corolla KE30 (1975)
Περιοχή: ΚΑΠΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΑΘΗΝΑΣ&AΓΓΛΙΑΣ το έχουμε ρίξει στην έρευνα...
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 358
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 300
corolla1975 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Νασο καλησπερα,

Για πιεση ελαστικων και λαδια συμφωνω με Γωγο και Κυριακο. Παλια εβαζα Μοbil τωρα πλεον ΒΡ (visco αν δεν κανω λαθος). Η επιλογη της στγκεκρεμενης μαρκας εγινε μονο και μονο διοτι και στην τελευταια ερημια και αν βρεθεις και χρειαστεις θα το βρεις.

Παντως με την "συνταγη" που σου λενε τα παιδια 32 χρονια το αμαξι δεν εμεινε ποτε απο λαστιχο και ο κινητηρας δουλευει αψογα χωρις προβλημα.

Οσο για τα φρεναρισματα θα σου πουν οι πιο ειδικοι αλλα μου φαινεται περιεργο.
__________________
ΚΑΝΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ: ΠΛΥΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ!!

Η ΖΩΗ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΦΑΣΕΙΣ: ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ,
ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.

KE-30 Classic
Απάντηση με παράθεση
  #92  
Παλιά 17-01-07, 22:00
GEORGIOS_XYNOS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-09-2004
Μηνύματα: 1.986
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 457
GEORGIOS_XYNOS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
μεχρι και η αναρτηση σου μπορει να φταιει, αμα ειναι πολυ μαλακια και παει σα βαρκα. Τι εννοω: στο φρεναρισμα εχει την ταση η μαζα του οχηματος να μην την πολυγουσταρει και θελει να συνεχισει το ταξιδακι της, ετσι λογω αδρανειας, οπως και εσυ, προσπαθειτε να κινηθειτε την στιγμη που το ερμο προσπαθει με την σειρα του να φρεναρει. ετσι το βαρος τινει να μετακινηθει ολο προς τα εμπρος κανοντας το οπισθιο μερος πιο ελαφρυ( ανασηκωνεται) ενω το εμπρος μερος βαραινει (βυθιζεται) και αισθανεται κατι τις σαν Πυρρος Δημας. Ετσι με λιγοτερο βαρος οι πισω τροχοι υπακουουν πιο ευκολα στην εντολη σου :" ΤΣΑΡΟΥΧΙΑ!!!!!!!" και αφου δεν εχουν και βαρος πανω τους, τη χαρα, αφηνουν λαστιχιες κατω!!! ενω οι καημενοι οι εμπρος τροχουληδες, εχουν ολο το βαρος πανω τους, που να μπλοκαρουν!!! μπορουν? με τετοιο αβασταχτο βαρος απο πανω? μονο να σκασουν μπορουν.
τα αμορτισερ αν φταινε τα καταλαβαινεις και στο ελαφρυ φρεναρισμα που κατεβαινει ολη η μουρη χαμω, και στο ξεκινημα, και ιδιως στις στροφες!! αμα θες 2 λωριδες για να στριψεις με λιγο ταχυτητα, εισαι για kayaba!!!
Αν τωρα το αμαξι στο ισιαδι με φρενο διπλωνει, τοτε θελεις ειτε ρεγουλαρισμα τις πισω σιαγονες, ειτε τακακια εμπρος. Διοτι κατι υπακουει και φρεναρει και κατι σε εχει γραμμενο .....
Εμενα πρωσοπικα παντα το αμαξι οταν φρεναρα ειχε την ταση να διπλωνει προς τα δεξια. Μεχρι που εβαλα απο ταμπουρα διαμετρου 200 χιλιοστα σε 240 χιλιοστα (σελικα). πλεον και εχοντας καλα αμορτισερ πισω και μια αντιστρεπτικη οταν παταω φρενο φρεναρει.......τερμα πια τα γουστα δλδ, τερμα πια το παιχνιδι....
Ηθικο διδαγμα: θες να φρεναρεις? αλλαξε αμαξι, θες να παιζεις? αυτο ειναι το αμαξι!!!!!
Πρωσοπικα προτειμω το δευτερο.
Αντε και καλα διπλωματα!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #93  
Παλιά 17-01-07, 22:02
GEORGIOS_XYNOS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-09-2004
Μηνύματα: 1.986
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 457
GEORGIOS_XYNOS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
το πρωσοπικα Σαββα ξερω οτι γραφεται ----> προσωπικα....
Απάντηση με παράθεση
  #94  
Παλιά 18-01-07, 11:10
Το avatar του χρήστη nasos
nasos Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 24-02-2005
Μοντέλο: KE-30
Περιοχή: ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 541
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 303
nasos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
οχι τα αμορτισερια σε καλη κατασταση ειναι και ουτε ειναι βαρκα γυαλοσ ταμαξι.
σε αυτα που ειπεσ περι φυσικησ και αδρανειασ λογικα ειναι γιαυτο και ρυθμιζουν τον κατανεμιτη να στελενει περισσοτερη πιεση μπροστα αποτι πισω για να μην μπλοκαρουν τα πισω πρωτα απο το ελαφρωμα τησ ουρασ,απλα επειδη σε όλα σχεδον ταυτοκινητα πουχω οδηγησει τα μπροστινα μπλοκαρουν πρώτα γιαυτο λεω μηπωσ εχει προβλημα ο κατανεμητησ.
τεσπα με την πρωτη ευκαιρια θα κοιταξω μηπωσ θέλει τακακια μπροστα ,αν και θα ακουγόταν πιστευω.το προβλημα ειναι αμα χρειαστει να φρεναρω δυνατα πανω σε στοφή,κατα τααλλα εχει πλακα η υπόθεση.
Απάντηση με παράθεση
  #95  
Παλιά 23-01-07, 11:17
Το avatar του χρήστη nasos
nasos Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 24-02-2005
Μοντέλο: KE-30
Περιοχή: ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 541
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 303
nasos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
λοιπον αποριων συνεχεια.θελω να με φωτισετε γυρο απο το τσοκ.
δεν το χρησιμοποιω ποτε,πρεπει?ποτε ακριβωσ και ποσο να το ανοιγω?το ανοιγοκλεισα λιγο ενω ηταν σβηστη η μηχανη και μετα δεν επαιρνε?μπουκωσε?
και κατι αλλο οταν βαζω μπροσ πρεπει να εχω τερμα πατημενο το γκαζι η να "τηλεγραφώ"?
παντωσ μεχρι τωρα το ζεσταινα παιζοντασ με το γκαζι για κανα 2 λεπτα πριν ξεκινησω γιατι αλλιωσ δεν κραταγε ρελαντι,εσβηνε οσο ηταν κρυο.
και τι ακριβωσ κανει το τσοκ,δινει πιο πλουσιο μειγμα?
Απάντηση με παράθεση
  #96  
Παλιά 23-01-07, 11:24
GEORGIOS_XYNOS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-09-2004
Μηνύματα: 1.986
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 457
GEORGIOS_XYNOS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
οταν ειναι κρυο τα ανοιγεις τερμα και βαζεις μπρος . Με το που παρει και ανεβαζει στροφες, το κλεινεις σιγα σιγα μεχρι να ειναι λιγο ανοιχτο και να εχεις σταθεςρες στροφες λιγο πανω απο το ρελαντι (1100 - 1200 ειναι καλα).
Οταν ειναι ζεστο απλα τσακμακωνεις, δεν χρειαζεται να πατησεις ποτε το γκαζι.
Εμενα ετσι δουλευε.
Απάντηση με παράθεση
  #97  
Παλιά 23-01-07, 11:26
GEORGIOS_XYNOS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-09-2004
Μηνύματα: 1.986
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 457
GEORGIOS_XYNOS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
το τσοκ κλεινει την παροχη του αερα και αυτοματως το μειγμα γινεται πιο πλουσιο.
Αλλαζει την αναλογια δλδ.
Δεν χρειαζεται οταν το βαζεις μπρος να βαρας κατι 4000 - 6000 rpm για να το ζεστανεις, θα το δυαλισεις.
Μακαρι να ειχαν τα αυτοκινητα χερια και ποδια να βαρανε τους ηλιθιους που μαρσαρουν το πρωϊ ντεμεκ για να το ζεστανουν.
Απάντηση με παράθεση
  #98  
Παλιά 23-01-07, 11:36
Το avatar του χρήστη nasos
nasos Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 24-02-2005
Μοντέλο: KE-30
Περιοχή: ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 541
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 303
nasos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
αρε νονε δεν τοξερα αυτο!οντοσ αμα ειχε χερια θα με ειχε κοπανησει.
τεσπα καλλιο αργα παρα ποτε!σευχαριστω!!
αρα τραβαω τερμα το τσοκ και βαζω μπροσ χωρισ καθολου γκαζι.
αμα ειναι ζεστο δοκιμαζω, και αν δεν παιρνει ανοιγω-τραβαω λιγο το τσοκ.
Απάντηση με παράθεση
  #99  
Παλιά 23-01-07, 19:04
Το avatar του χρήστη Edessaios
Edessaios Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 16-03-2006
Μοντέλο: COROLLA ZZE12? 1.8/ KE36
Περιοχή: Εξωτική Έδεσσα
Ηλικία: 53 male
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 5 φορές σε 5 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 597
Edessaios έχει φοβερή αύρα Edessaios έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nasos Εμφάνιση μηνυμάτων
αμα ειναι ζεστο δοκιμαζω, και αν δεν παιρνει ανοιγω-τραβαω λιγο το τσοκ.
Οταν είναι ζεστό δεν χρειάζεται να ανοίξεις το τσοκ αν δεν πάρει με την πρώτη,μόνο μια απαλή γκαζιά θα δώσεις και πήρε....
Το τσοκ θα το τραβάς μόνο οταν είναι εντελώς κρύο....
__________________
My garage

COROLLA EE101 SW
COROLLA ZZE122 1.8
HONDA VFR 800Vtec ABS '05
Απάντηση με παράθεση
  #100  
Παλιά 23-01-07, 21:56
GEORGIOS_XYNOS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-09-2004
Μηνύματα: 1.986
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 457
GEORGIOS_XYNOS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Μεγαλη επιστημη το τσοκ.....
5 ποστ γραψαμε για την αρχη λειτουργιας του τσοκ.
Δεν παμε καθολου καλα.
Νασο παρε μεταγραφη πανω ή κατω για να σου κανω ταχυρυθμα μαθηματα.
Εισαι πολυ του μπεκ και δεν μαρεσει.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA KE30

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,23781204 seconds (80,09% PHP - 19,91% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 19:28.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)