Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Virus";p="
Εγω παλι εχω το εξης!Δεν αναβει το λαμπακι της βενζινης!Εβγαλα το φλοτερ κ εκανα ενα σωμα με το καλωδιακη κ ειδα οτι βραχυκυκλωνει κ αναβει!Αρα τι φταει?
|
Το έχεις αφήσει να αδειάσει το ντεπόζιτο για τα καλά. Εμενα πριν του καθαρίσω την αντίσταση του φλοτέρ ο δείκτης έπεφτε λίγο πιο κάτω από το empty και έκανα καμιά 30 χλμ μέχρι να αρχίσει να ανάβει το λαμπάκι. Με το καθάρισμα επανήλθε όπως πριν. Αλλιώς μάλλον είσαι κι εσύ για φλοτέρ.
Ο αισθητήρας της στάθμης στο ντεπόζιτο εκτός από τον πλωτήρα που έχει και επεμβαίνει σε μία μεταβλητή αντίσταση, έχει και ένα μικρό βαρελάκι (θα το 'λεγα) το οποίο είναι σε σταθερή θέση στον πάτο του ντεπόζιτου. Εκεί μέσα υπάρχει μία άλλη μεταβλητή, με τη θερμοκρασία, αντίσταση. Όταν είναι μέσα στη βενζίνη το βαρελάκι η θερμοκρασία του είναι σταθερή και ίδια με αυτή του καυσίμου. Όταν η στάθμη πέσει, αρχίζει να βγαίνει εκτός της βενζίνης κι αρχίζει να θερμαίνεται. Με την αύξηση της θερμοκρασίας αλλάζει και η αντίσταση μέσα στο βαρελάκι και γίνεται μεγαλύτερη από εκείνη της λυχνίας. Έτσι, επειδή το ρεύμα διαλέγει το δρόμο με τις πιγότερες αντιστάσεις, ανάβει το λαμπάκι. Γι' αυτό και το λαμπάκι έχει λίγο διαφορετική συμπεριφορά στο άναψε-σβήσε το καλοκαίρι με τον καύσωνα και το χειμώνα με τα κρύα.
Βγάλε το φλοτέρ από το ντεπόζιτο και γύρνα το διακόπτη στη θέση ON. Περίμενε λίγη ώρα και άν αρχίσει να ζεσταίνεται το βαρελάκι και ανάβει το λαμπάκι είσαι οκ. Δεν παίζει ρόλο σε ποια θέση θα είναι ο πλωτήρας. Επίσης δε χρειάζεται να κάνει σώμα με κάποιο σημείο του αυτοκινήτου. Το κύκλωμα γίνεται μόνο με τα 3 καλώδια.