Την Δευτέρα πήγα και εγώ για αλλαγή δισκοπλατώ ρουλεμάν (εγγύηση λόγω κακής δουλειάς άλλου αντιπροσώπου) και σερβις σε γνωστό αντιπρόσωπο TOYOTA. Αποτέλεσμα, πηρα το corollaκι μου με βούλιαγμα στο φτερό, κομένο καλώδιο γείωσης, κομένο λαστιχάκι-καπάκι εξαέρωσης, με ένα βουητό που πριν δεν είχε και ποιός ξέρει τι άλλο αν το ψάξω. Φυσικά έπεσε η σχετική ξεχεστήρια επιστολή, η φωνή και μετά τα σχετικά: "...εμείς δεν...", "...συγνώμη..." , "...θα τα φτιάξουμε..." κ.λ.π. από αυτούς. Σημειωτέον δε, ότι κατα την διάρκεια της επισκευής γίναν διάφορα άλλα ευτράπελα όπως να κολλήσει βίδα διότι ηταν "φαγωμένο" το δεκατεσσάρι καρυδάκι του "μάστορα", να βάλει απλό γράσσο σε σημείο που χρειάζεται οπωσδήποτε μαύρο γράσσο με γραφίτη κ.λ.π. να κλέβει ο ένας "μάστορας" τα εργαλεία του άλλου διότι τους έλειπαν, να τρέχει η βαλβολίνη από τρύπιες τρόμπες...
Και ρωτάω τώρα, που πηγαίνουμε τα αυτοκίνητά μας; Σε συνεργεία στυλ κυρ Μήτσου της γειτονιάς ή σε εξουσιοδοτημένους παροχείς υπηρεσιών που θα έπρεπε να δουλεύουν με τις αυστηρές ποιοτικές διαδικασίες της TOYOTA και υποδειγματική προσοχή;
Και ακόμα γιατί να χάνω επιπλέον χρόνο να ξαναπηγαίνω το αυτοκίνητό μου στο συνεργείο για ζημιές που οι ίδιοι προκαλούν; Γιατί να έχω στοκαρισμένο και βαμένο φτερό;
Επειδή επέλεξα το "ποιοτικό" συνεργείο που πλήρωσα 40
s; την εργατοώρα και 280
s; το σύνολο...
Φυσικά και πάλι σημασία δεν έχει το όνομα του αντιπροσώπου αν και το έχω στην άκρη της γλώσσας μου για να το πω για να μην ξαναπατήσει κανείς εκεί!