Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Ειμαι νεος καλως σας βρηκα και τα σχετικα |
|
|
|
Re: Αναμένω Το Δίπλωμα |
|
09-06-06, 02:12
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-08-2005
Περιοχή:
Νεα Ιωνια
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 606
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Re: Αναμένω Το Δίπλωμα
Αυτο λεω και εγω. Το σενταν ετσι συμπεριφερεται στανταρ τουλαχιστον με τις 14αρες αλλα ουτως η αλλως θα παρουν ποδι σε λιγο καιρο. Δεν θελει ψαξιμο το αμαξι ετσι ειναι η συμπεριφορα του και λογω αυτης ειχα τρακαρει στο νεκροταφειο του Κοκκινου Μηλου. Οποιος την ξερει τη στροφη τη φοβαται η τουλαχιστον νιωθει δεος για τα τοσα αμαξια που εχει φαει. Αλλα απο χιλιους δυο εχω ακουσει για υποστροφικη συμπεριφορα του αυτοκινητου! Αν δεν εχει καλο οδοστρωμα τον κωλο τον πηρες σβαρνα. Τωρα εχω τα energy και μαλλον τα καινουρια θα ειναι Toyo
__________________
Jap AE101 - Καποια μερα θα στροφαρω 8αρες (Η μερα ηρθε και το 20v μπηκε)
Ανεμομαζεματα-Διαολοτουρμπισματα
|
09-06-06, 12:04
|
|
|
|
Εγγραφή: 19-01-2005
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ-ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 394
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pwpwpali";p="
το f/l mr2 εχει 16αρεσ πισω 15 αρεσ μπρωστα κ το προ f/t 15αρεs παντου....
|
Επίσης έχω την εντύπωση ότι οι πίσω ζάντες(στο pro facelift) είναι πιο πλατιές από τις εμπρός,κάπου το είχα διαβάσει όταν είχα τo yaris και ήθελα να του βάλω ζαντικό.Πάντως είναι στάνταρ πανάκριβες,όπως και του yaris TS!!
__________________
Corolla TS '02
|
|
|
|
09-06-06, 12:54
|
|
|
|
Εγγραφή: 18-02-2006
Περιοχή:
Στην κατηφόρα!
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 663
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Κουκουρούκου!!! Ποτέ σε δρόμο αλοιφή!!!! Δεν αντιλέγω άμα έχουν φύγει όπως λέει ο ddeus πολλά αυτοκίνητα. Μόνο τετρακίνητο παίρνει στροφές τέτοιου είδους. Αυτό που λέτε μου έχει συμβεί σε πάγο. Σε αλλοιωμένη άσφαλτο με στροφή δεν κινδυνεύω να χαλάσω το αυτοκίνητο. Σε καλή άσφαλτο αλλά και μέτρια, έχει κρατήματα. Αν όμως ξεκινήσεις να το υπερστρέφεις Θελήτα, και του κόψεις τα γκάζια είναι επόμενο ότι όταν οι μπροστινοί τροχοί επιβραδύνουν και οι πίσω ολισθαίνουν να κάνεις σβούρα. Όπως διάβασα πιο πάνω ο ddeus γράφει πρώτα υποστρέφει, που σημαίνει ότι χάνεις τιμόνι στη στροφή, δηλαδή αλλοιωμένο οδόστρωμα. Θα βγάλω φωτογραφία τα παλιά λάστιχα να δείτε μέχρι που πατάει και πόσο έλιωσε το πέλμα. Σε καλή άσφαλτο κρατούσαν αλλά στην πόλη μέσα πήγαινα φέτες. Έχω πάρει στροφές σε καλή άσφαλτο ρολαριστά σε σημείο που να τσιρίζουν τα λάστιχα και να ολισθαίνω ομοιόμορφα πλαγιομετωπικά. Από τη Βέροια όταν πήγαινα στο Αγγελοχώρι πριν 2 μήνες επειδή δεν ήξερα τη διαδρομή πάτησα σε στροφή με γεφυράκι ταυτόχρονα και υψομετρικές αλλαγές, με τράβηξε λίγο προς τα έξω αλλά χαϊδεύοντας επαναληπτικά τα γκάζια και σε σχέση με το τιμόνι πήρα τη στροφή χωρίς απώλεια. Αυτό το λέω στον Ηλία για να καταλάβει ότι ο έμπειρος που ξέρει να κάνει στο δρόμο (χαζά), σε μία περίσταση τέτοια, έχει αντανακλαστικά και γνώσεις περισσότερες από αυτόν που έχει μόνο εμπειρία, να συμμαζέψει το αυτοκίνητο. Μη βιαστείς όμως να φανείς έμπειρος μη κάνεις σαλτανάτια σε κατοικημένη περιοχή και ποτέ σε λιωμένη άσφαλτο. Στο τελευταίο να ξέρεις ότι δεν έχεις φρένα. 'Όχι ότι άμα έχει καλή άσφαλτο δεν κινδυνεύεις! θέλει ταλέντο να το επαναφέρεις αν χάσεις τον έλεγχο και δεν γίνεται μόνο με τα φρένα. Τέλος με τα μπαμπαδίστικα! Γράψτε κανένα όνομα να ξέρουμε πού απευθυνόμαστε πρέέέέέέ!!!! Τα καλύτερα και ποίο εμφανίσιμα καλλιτεχνήματα τα είχα κάνει με τα 2 πισωκίνητα Mitsubishi. Πιτσιρικάς φρέσκος οδηγός και καυλωμένος αλώνιζα όλη τη Θεσ\νίκη με ανάποδα. Θα μου πείτε πού πάς ρε με 70 και 80 αλόγατα! Στην πίσω κίνηση συμπλεκταριστά και φαγωμένη άσφαλτο ζωγράφιζε! Γύρναγα το βράδυ σπίτι και δεν μπορούσα να κοιμηθώ! Σκεφτόμουν πώς δεν είχα χτυπήσει κανένα πεζό ή τρακάρει πουθενά. Μέσα σε διασταύρωση τύπου σταυρού με φανάρια, το σβούριζα κανά 2 στροφές και μετά έφευγα. Ο κόσμος έτρεχε στις διαβάσεις πανικόβλητος. Όποιος είναι από Θεσ\νίκη ξέρει την κεντρική διασταύρωση στον Εύοσμο πριν την πλατεία. Βλαμμένο ήμουν το παραδέχομαι. Ενώ ανησυχούσα όταν σχόλναγε το πανηγύρι, συνέχιζα να το κάνω. Αυτό επειδή οι γονείς μου δεν μου άφηναν να το πάρω στην Κοζάνη που σπούδαζα κι ερχόμουν Σαββατοκύριακο Θεσ\νίκη να (ξεκαυ)οδηγήσω. Αν το είχα μόνιμα θα το έσπαγα μια δυο φορές και μετά θα χαλάρωνα. Νομίζω.
|
|
Re: Αναμένω Το Δίπλωμα |
|
09-06-06, 14:43
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-08-2005
Περιοχή:
Νεα Ιωνια
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 606
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Re: Αναμένω Το Δίπλωμα
Θα συμφωνησουμε ολοι οτι τα toyota αυτης της γενιας ηθελαν να εχεις καπια εμπειρια για να τα ευχαριστηθεις! Θελει μαστορια να φερεις το αμαξι οταν αρχιζει και κανει τα δικα του. Δεν εχουν κανενα συστημα βοηθειας ουτε abs οποτε βλεπεις και κανεις αναλογα με το τι διαβαζεις απο το τιμονι και τα πεταλια! Αλλα ξαναλεω πως αλλιως συμπεριφερερται το σενταν αμαξι, που ολος ο κωλος του ειναι κουφιος και εχει την μηχανη μπροστα, και αλλιως ενα hatchback. Αυτο που καταλαβα μετα απο καποια χρονακια ειναι οτι οι μετατοπισεις βαρους παιζουν πολυ μεγαλο ρολο στο πως βαζεις ενα αυτοκινητο στη στροφη. Μετα απο λιγο καιρο οι νεανιες θα καταλαβουν.
__________________
Jap AE101 - Καποια μερα θα στροφαρω 8αρες (Η μερα ηρθε και το 20v μπηκε)
Ανεμομαζεματα-Διαολοτουρμπισματα
|
|
|
|
09-06-06, 18:49
|
|
|
|
Εγγραφή: 18-02-2006
Περιοχή:
Στην κατηφόρα!
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 663
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Έχετε απόλυτο δίκιο στο θέμα ότι το αμάξι έχει τάση να υπερστρέφει και όχι να υποστρέφει. Το σκέφτομαι εδώ και ώρες και το αποτέλεσμα που βγάζω είναι ότι λέμε το ίδιο πράγμα. Το αυτοκίνητο υποστρέφει αφού του κάνω ανάποδα τιμόνια σε καλή άσφαλτο. Αν είχε την τάση να υποστρέφει θα έφευγα καρφί έξω από τη στροφή μιας και δεν θα είχα τιμόνι! Απλώς ο τρόπος που ξεκίνησε η κουβέντα μου έδωσε την εντύπωση ότι πρέπει να προσέχει πολύ στης στροφές, ακόμη και όταν οδηγάει ήπια γιατί θα χάσει τον έλεγχο από υπερστροφή, κι αυτό που έλεγα εγώ είναι ότι πρέπει να το σπάσεις για να χάσεις τον έλεγχο και να υποστρέψει. Αυτό που θα κάνω τις επόμενες μέρες είναι να ψάξω στο club να βρω στοιχεία για το βάρος του κάθε 101 και να συγκρίνω. Λογικά σε βάρος είναι πρώτα το station μετά το δικο μου liftback, το sedan και τέλος το hatchback.. Σίγουρα η αύξηση του βάρους γίνεται στο πίσω μέρος στις περιπτώσεις με τον ίδιο κινητήρα. Επίσης αυτό που σκεφτικά μόλις τώρα είναι ότι όταν πήρα το αμάξι μεταχ. είχε μαμά αμορτισέρ, και τα πίσω ήταν κατεστραμμένα σε σχέση με τα μπροστά. Το αμάξι περπάταγε πάντα άδειο λόγο επαγγέλματος. (χωρίς κοτσαδούρα) Ήταν κάποιου είδους πωλητής. Μόνο χλμ είχε το αμάξι από τα ταξίδια και ήθελε και αμορτισέρ. Θέλω να πω ότι το αμάξι αυτό έχει βάρος πίσω αρκετό από την κατασκευή του, και από την μικρή μου εμπειρία το βλέπω στο δρόμο αρκετά ζυγισμένο και σταθερό σε σχέση με πολλά αυτοκίνητα της κατηγορίας του, κατώτερης αλλά και από ορισμένα ανώτερης κλάσης
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,12834501 seconds (77,93% PHP - 22,07% MySQL) with 33 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:35. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|