φίλε μου το θέμα είναι απλό, ας πάρουμε 2 ιδια λάστιχα αλλά σε άλλες διαστάσεις. πχ ένα με φάρδος 185 και ένα με 225. σε ΣΤΕΓΝΟ και μιλαω επαναλαμβάνω για στεγνο, το 2ρο θα χάσει την πρόσφυση του πιο δλυσκολα από το άλλο. από την άλλη όμως σίγουρα θα έχει χειρότερες επιδόσεις.... οπότε έχουμε μια νοητη γραμμη, που απο την μια βρισκονται οι επιδοσεις και απο την αλλη το κρατημα. οσο αυξάνετε το κρατημα, μειονετε η απόδοση και αντίστροφα, τωρα στο βρεμενο ή χιόνι και πάγο ειναι διαφορετικα τα πράγματα.... όσο πιο φαρδύ το λάστιχο τόσο πιο εύκολα θα χάσει την πρόσφυση του, από ότι βλέπω ξέρεις από φυσική και θα καταλάβεις το γιατί.... για αυτό και στο wrc στο χιόνι είναι πολύ ψιλά τα ζαντολάστιχα τους, κάτι ξέρουν και αυτοί τελικά από φυσική!
