Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 26-01-05, 14:38
g6redline Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 24-01-2005
Περιοχή: ATHINA
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 19
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
g6redline είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ΑΝ ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ Η ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΑΠΟ ΤΤΕ?Η ΟΧΙ?ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΘΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΦΙΛΤΡΟ ΣΤΟΝ ΠΑΠΑ?ΜΕ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΑΞΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ?ΕΦ ΟΣΟΝ ΘΑ ΔΕΧΕΤΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΕΡΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΑΥΣΙΜΟ?
__________________
THINK FREE
Απάντηση με παράθεση
  #12  
Παλιά 26-01-05, 15:48
Το avatar του χρήστη Gorillas
Gorillas Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 30-01-2004
Μοντέλο: E12 1,8 3d Sol
Περιοχή: Κοκ. Μύλος
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 2.432
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 522
Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός
Για την εξάτμιση δεν έχουν διαφορές μεταξύ τους που να δικαιολογούν την διαφορά στην τιμή τους πέρα από τον θόρυβο. Κανονικά θέλεις και ρύθμιση αναλογίας αέρα καυσίμου (πρόγραμμα) αλλά αυτό εξαρτάται πόσο πνιγμένο είναι το αυτοκίνητο. Φθηνή λύση για παραπάνω καύσιμο είναι ο ρυθμιστής πίεσης αλλά δεν είναι ότι πιο σωστό γιατί αυξάνεις την ποσότητα του καυσίμου το ίδιο σε όλες τις στροφές πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να μπουκώνει χαμηλά λόγω περιτού καυσίμου.
Απάντηση με παράθεση
  #13  
Παλιά 26-01-05, 21:26
g6redline Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 24-01-2005
Περιοχή: ATHINA
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 19
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
g6redline είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ΟΠΟΤΕ ΑΝ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΦΙΛΤΡΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΙΡΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΕ Ε?ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΘΑ ΒΑΛΩ ΜΑΛΛΟΝ ΤΤΕ ΓΙΑ ΠΙΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΘΟΡΥΒΟ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
__________________
THINK FREE
Απάντηση με παράθεση
  #14  
Παλιά 20-02-06, 20:11
Σπύρος Αδαμόπουλος Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 25-01-2006
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μηνύματα: 3
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Σπύρος Αδαμόπουλος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Για ελατήρια υπάρχει καμμια γνώμη
Απάντηση με παράθεση
  #15  
Παλιά 26-02-06, 18:56
Polydor Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 05-02-2006
Μηνύματα: 2
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Polydor είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Εγω πιστευω οτι τζαμπα λεφτα δεν υπαρχουν, μονο κακοι επαγγελματιες.Το αυτοκινητο δεν ειναι αντικειμενο που σου αποφερει κερδη παρα μονο ευχαριστηση.Το corollaki μου ενα G6R 1.6 με λιγα πραγματακια εχει ανεβει το ηθικο του. Εξατμιση απο διχαλο μεχρι πισω χειροποιητη , επαναπρογγραματισμος εγκεφαλου, φιλτροκουτι RAID MAXFLOW με ramair ,μπουζι πλατινας denso και το αυτοκινητο αρχιζει και τελειωνει δηλ. στο κοντερ μου βλεπω 220 km/ωρα και την εκτη στα κοκκινα. Τι λετε αξιζεϊ;
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Ερωτηση για corolla vvt-i 1.4 του 2000 DeathDealer SUPPORT 23 20-05-11 18:02
ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΒΟDΥ ΚΙΤ ΣΕ COROLLA G6 2000 kritikos ΦΟΡΟΥΜ 2 03-09-09 18:56
Gear ratios corolla 1.4 vvt-i g6 του 2000 mspant TOYOTA COROLLA 111(G6) 2 19-09-08 21:49
corolla e11 2000 (Τουμπανο) CorollaG6 PHOTOS 17 21-06-04 10:42
ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΟΜΙΧΛΗΣ ΣΕ COROLLA H/B 2000 karapn SUPPORT 13 26-03-04 11:26



Page generated in 0,12650394 seconds (77,33% PHP - 22,67% MySQL) with 34 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:44.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)