Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Re: Πρόβλημα!!!
  #1  
Παλιά 23-02-06, 09:40
spyros_45 Offline:
 
Εγγραφή: 01-10-2005
Περιοχή: Κορυδαλλός-Κεφαλονιά-και σχεδόν πάντα off topic
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 1.524
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 4 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 394
spyros_45 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Πρόβλημα!!!

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pagalo";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπέρα...

Έχω ένα Carina II αυτόματο, όχι καταλύτικο=>καρμπυρατέρ, κινητήρας 4Α-F. Έχω αλλάξει ζιγκλεράκι στο καρμπυρατέρ από 101 σε 110 και έχω βάλει φίλτρο K&N εδώ και κανά 3μηνο.

Σήμερα το αυτοκίνητο μου 'εκανε κάτι παράξενα... Ενώ με τη πρώτη πάει μια χαρά σε όλο το φάσμα των στροφών, με 2α κάπου στα 80-100 και με 4500στροφές και με 3η γύρω στα 100-120 και 3500 στροφές αρχίζει κάνει κάτι πράγματα σα να παθαίνει ατροφία...

Με σταθερό γκάζι και δε μπορεί να ειταχύνει. Αντίθετα ανεβοκατεβάζει στροφές και πάει λες και έχει μπουκώσει.

Τι μπορεί να συμβαίνει ρε παιδιά??? Για δώστε μου τα φώτα σας...

Φίλε μου έχουμε ξαναμιλήσει και σου έχω πει οτι έχω το ίδιο αμάξι αλλά με μηχανικό κιβώτιο. Το ίδιο ακριβώς οταν το είχε παρουσιάσει σε μένα στο παρελθόν ήταν καθαρά απο το φίλτρο βενζίνης. Τα φιλτράκια στα δικά μας δεν είναι όπως στα καταλυτικά. Είναι όπως έχεις δει κάτι μικρά κουτάκια εξωτερικά που αλλάζονται σε 2 λεπτά και δεν κοστίζουν τίποτα(καμια 10ρια Ευρώ). Αυτά λοιπόν κάθε 10,000 χλμ καλό είναι να τα αλλάζεις γιατί βουλώνουν απο βρωμιές πολυ εύκολα. Δε νομίζω να οφείλεται σε κάτι άλλο καθώς τα δικά μας αυτοκίνητα δεν θέλουν και πολυ ψάξιμο για να γίνει διάγνωση κάποιου προβλήματος. Έχουμε το πλεονέκτημα της έλλειψης καταλύτη-εγκεφάλου-αισθητήρα λ και οτι άλλο χαρακτηρίζει ένα καταλυτικό όχημα, αλλά έχουμε το μειονέκτημα της παρουσίας του γεμάτου κουσούρια καρμπυρατέρ.
__________________
Μια φορά τον χρόνο αποτελεί επιτακτική ανάγκη!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
πρόβλημα Ser TOYOTA COROLLA E 12 10 02-07-09 18:14
Πρόβλημα με BT trd_koutavi SUPPORT 13 07-01-09 19:16
Πρόβλημα μετά το πρόβλημα... tsport192 ΦΟΡΟΥΜ 19 07-06-07 22:18
Πρόβλημα Ser TOYOTA COROLLA E 12 3 12-04-07 17:28
Πρόβλημα!! Gorillas SUPPORT 4 10-01-05 15:10



Page generated in 0,15736508 seconds (74,46% PHP - 25,54% MySQL) with 24 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 19:33.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)