Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pagalo";p="
Καλησπέρα...
Έχω ένα Carina II αυτόματο, όχι καταλύτικο=>καρμπυρατέρ, κινητήρας 4Α-F. Έχω αλλάξει ζιγκλεράκι στο καρμπυρατέρ από 101 σε 110 και έχω βάλει φίλτρο K&N εδώ και κανά 3μηνο.
Σήμερα το αυτοκίνητο μου 'εκανε κάτι παράξενα... Ενώ με τη πρώτη πάει μια χαρά σε όλο το φάσμα των στροφών, με 2α κάπου στα 80-100 και με 4500στροφές και με 3η γύρω στα 100-120 και 3500 στροφές αρχίζει κάνει κάτι πράγματα σα να παθαίνει ατροφία...
Με σταθερό γκάζι και δε μπορεί να ειταχύνει. Αντίθετα ανεβοκατεβάζει στροφές και πάει λες και έχει μπουκώσει.
Τι μπορεί να συμβαίνει ρε παιδιά??? Για δώστε μου τα φώτα σας...
|
Φίλε μου έχουμε ξαναμιλήσει και σου έχω πει οτι έχω το ίδιο αμάξι αλλά με μηχανικό κιβώτιο. Το ίδιο ακριβώς οταν το είχε παρουσιάσει σε μένα στο παρελθόν ήταν καθαρά απο το φίλτρο βενζίνης. Τα φιλτράκια στα δικά μας δεν είναι όπως στα καταλυτικά. Είναι όπως έχεις δει κάτι μικρά κουτάκια εξωτερικά που αλλάζονται σε 2 λεπτά και δεν κοστίζουν τίποτα(καμια 10ρια Ευρώ). Αυτά λοιπόν κάθε 10,000 χλμ καλό είναι να τα αλλάζεις γιατί βουλώνουν απο βρωμιές πολυ εύκολα. Δε νομίζω να οφείλεται σε κάτι άλλο καθώς τα δικά μας αυτοκίνητα δεν θέλουν και πολυ ψάξιμο για να γίνει διάγνωση κάποιου προβλήματος. Έχουμε το πλεονέκτημα της έλλειψης καταλύτη-εγκεφάλου-αισθητήρα λ και οτι άλλο χαρακτηρίζει ένα καταλυτικό όχημα, αλλά έχουμε το μειονέκτημα της παρουσίας του γεμάτου κουσούρια καρμπυρατέρ.