Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Ειμαι νεος καλως σας βρηκα και τα σχετικα |
|
|
09-05-05, 21:43
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-04-2004
Περιοχή:
Αθήνα-Κόρινθος
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 81
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Mamel μπορείς να μου πείς γιατί αν κάνεις συντιριτικό στρώσιμο θα αργήσει να δώσει το μαξιμουμ ο κινητίρας ;
__________________
Ε12 1.4
|
09-05-05, 23:26
|
banned
|
|
Εγγραφή: 01-07-2004
Περιοχή:
Γαλάτσι
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 542
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Εγώ δεν έχω στρώσει ποτέ τίποτα. (Δεν είχα τίποτα καινούριο). Αλλά αφού μετά από κάποια χλμ λέμε ότι το μοτέρ "ανοίγει", τι εννοούμε; Μήπως ανοχές που δημιουργούνται στις τριβόμενες επιφάνειες; (εντάξει και όπου έχουμε κύλιση). Αν αυτό ισχύει τότε υφίσταται στρώσιμο. Και γιατί αυτό να γίνει βάρβαρα; Το ότι απλά αντέχει το μοτέρ δεν είναι δικαιολογία. Αλλά από την άλλη έχει ακούσει κανείς προβλήματα από κάποιο μοτέρ (σύγχρονο) που δεν στρώθηκε;
Φίλε conan νομίζω ότι η απάντηση στην απορία σου είναι ότι σιγά σιγά λειαίνονται οι τριβόμενες επιφάνειες και στην συνέχεια αργεί πάρα πολύ η "φθορά" ή το "στρώσιμο" ή όπως αλλιώς, άρα καθυστερεί η δημιουργία των ανοχών που θα επιτρέψει την μέγιστη απόδοση.
|
10-05-05, 01:49
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 04-12-2003
Περιοχή:
Ιωάννινα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 2.036
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Την πρώτη φορά το έστρωσα μέχρι τα 1000κμ πήγαινα μέχρι 4.000σαλ άντε και μερικές φορές μέχρι 5.000 :P
Και την 2η για λιγότερα δεν άντεξα και μετά όλο κόφτες χεχε
|
10-05-05, 04:38
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-04-2004
Περιοχή:
Αθήνα-Κόρινθος
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 81
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αν και έχω κάτι φίλους μηχανολόγους (φοιτητές) εδώ στην Πάτρα δεν μπορώ να πω ότι και αυτοί έχουν πολύ καταλάβει, ώστε να μου πουν και μένα, τι παίζει κατά το στρώσιμο. Ξέρει κανείς τι ακριβώς γίνεται και γιατί χρειάζεται ή έστω χρειαζόταν;
ANTONIS δεν μπορώ να πω ότι κατάλαβα τι εννοείς.
__________________
Ε12 1.4
|
|
Re: Μια Απλή Ερώτηση Για Αρχη! |
|
10-05-05, 10:42
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 19-03-2004
Περιοχή:
ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Re: Μια Απλή Ερώτηση Για Αρχη!
Μην μπερδευεσαι οι μηχανολογοι ασχολουνται με την γενικη εννοια της μηχανης(δεν επικεντρονωνται μονο στο αμαξι γιαυτο και βγαζουν αδειες για ασανσερ).Εμας στους "οχηματιες"μας λενε να μην δινουμε πολυ το μοτερ για να μην ζοριζονται τα περιφερειακα μεχρι την πρωτη αλλαγη λαδιων
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....
|
|
Re: Μια Απλή Ερώτηση Για Αρχη! |
|
10-05-05, 20:37
|
|
Αdministrator
|
|
Εγγραφή: 15-02-2004
Περιοχή:
πειραιας
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
|
|
Re: Μια Απλή Ερώτηση Για Αρχη!
για να τελειωνει το θεμα η γνωμη μου ειναι οτι μετα την πρωτη αλαγη λαδιων το μοτερ ειναι ετοιμο για αγωνα. με την πρωτη αλαγη λαδιων φευγει το γρεζι. δλδ τυχον ρινισματα που θα εχουν κατακαθισει στο καρτερ. το κατσιασμα ειναι ενα πραγμα λογικο αφου το μοτερ εχει μαθει να δουλευει πολυ αργα και σιγα. ο χρονος ο οποιος χρειαζεται για να ανοιξει οπως λεμε, ενα μοτερ ειναι στο οτι τοτε θα εχουν τελειοποιηθει οι επιφανειες στις οποιες υπαρχουν συγκεκριμενες ανοχες. αυτο δε σημαινει τη μειωμενη σε χρονια λειτουργεια του κινητηρα. δλδ να καψει λαδια νωριτερα. αντιθετα μαλιστα. το χιτωνια εχει κατι διαγωνιες γραμωσεις (honing) που η τραχυτητα τους (αγριαδα) ειναι για να μπαινει αναμεσα τους το λαδι και να λιπαινοντε σωστα τα χιτωνια παντα στη σωστη θερμοκρασια. οταν μετα απο καποια χρονια γινει τελειως λειο το χιτωνιο ειναι δυσκολο να συγκρατησουν το λαδι οι διαγωνιες γραμωσεις και ετσι το λαδι παει στην καυση ευκολοτερα +το οτι υπαρχει μια σχετικη φθορα σε κωνικοτητα και οβαλοτητα μετα απο παρα πολλα χρονια ειδικα σε γιαπωνεζικα αυτοκινητα.. το να το στρωνεις το μονο που κανεις ειναι τις συγκεκριμενες γραμωσεις να τις κανεις ευκολοτερα και γρηγοροτερα λειες. αν θα δουλευε απο την αρχη του σε κανονικες στροφες δεν θα προλαβαινει να τρωει ευκολα τις γραμμωσεις αυτες. να το πω πιο καθαρα. εχεις μια λιμα και λιμαρεις ενα σιδερο αργα αργα για 10 λεπτα. θα δεις οτι εβγαλε πχ 20γραμμαρια γρεζι και μαλιστα χοντρο. αν με μια αλλα ιδια λιμα λιμαρεις ενα αλλο ιδιο σιδερο γρηγοροτερα παντα στον ιδιο χρονο 10 λεπτα θα δεις οτι το γρεζι θα ειναι λιγοτερο και πολυ λεπτυτερο. ετσι γινεται και με τα χιτωνια. οποτε τι μας συμφερει να κανουμε? να κατσουμε και να στρωσουμε ενα ηδη ετοιμο μοτερ κοκκινισμενο απο το εργοστασιο και τσιτωμενο στους κοφτες απο τους δεκαδες οδηγους που το φωρτωνουν και ξεφωρτωνουν σε νταλικες και καραβια και παντα ΠΑΓΩΜΕΝΑ? απλα το λογο δεν καταλαβαινω. ελπιζω να ληξει το θεμα εδω γιατι ξεχασα και αυτα που ηξερα. φιλικα πανος
__________________
|
|
|
|
11-05-05, 14:09
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 15-03-2005
Μηνύματα: 19
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Να μαι πάλι!
Σόρι, αλλά αυτό το παράδειγμα με τη λίμα μου φαίνεται λίγο... αφύσικο!
Δηλαδή αν κάνεις ουσιαστικά ΛΙΓΟΤΕΡΑ περάσματα με τη λίμα πάνω από ένα σίδερο θα προξενήσεις ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ γρέζι? Δεν κολλάει...
Το φυσικό θα ήταν να βγουν πολύ περισσότερα ρινίσματα στο γρήγορο λιμάρισμα, εφόσον οι επιφάνειες τρίβονται πολύ περισσότερο μεταξύ τους!
Άλλωστε, ανεξαρτήτως ταχύτητας και θεωρώντας ίδιο συντελεστή τριβής και φυσικά δύναμη με την οποία πατάμε τη λίμα, για ίδια απόσταση μετακίνησης της λίμας θα πρέπει να βγει το ίδιο ποσό ρινίσματος! Οπότε, εφόσον στη γρήγορη μετακίνηση η συνολική διαδρομή της λίμας είναι πολύ μεγαλύτερη, θα έχουμε και πολύ περισσότερα ρινίσματα!
Κινώντας πιο αργά τη λίμα (δηλ. τον κινητήρα στην περίπτωσή μας) απ' ότι καταλαβαίνω αυτό που θα κατάφερνες είναι να γίνει πιο ομαλό το λείασμα του χιτωνίου, ενώ σε αντίθετη περίπτωση μπορεί να δημιουργούσε ανεπανόρθωτες ρωγμές.
Όπως και να χει πάντως, εγώ είμαι πριν τα 2500χλμ, το πηγαίνω 4-5000σαλ αν βρω δρόμο (που δε βρίσκω συνήθως...) και ό,τι θέλει ας γίνει!!! :-)
|
|
Re: Μια Απλή Ερώτηση Για Αρχη! |
|
11-05-05, 14:15
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 10-09-2004
Περιοχή:
Καπανδρίτι Αττικής
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 357
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Μια Απλή Ερώτηση Για Αρχη!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL";p="
για να τελειωνει το θεμα η γνωμη μου ειναι οτι μετα την πρωτη αλαγη λαδιων το μοτερ ειναι ετοιμο για αγωνα. με την πρωτη αλαγη λαδιων φευγει το γρεζι. δλδ τυχον ρινισματα που θα εχουν κατακαθισει στο καρτερ. το κατσιασμα ειναι ενα πραγμα λογικο αφου το μοτερ εχει μαθει να δουλευει πολυ αργα και σιγα. ο χρονος ο οποιος χρειαζεται για να ανοιξει οπως λεμε, ενα μοτερ ειναι στο οτι τοτε θα εχουν τελειοποιηθει οι επιφανειες στις οποιες υπαρχουν συγκεκριμενες ανοχες. αυτο δε σημαινει τη μειωμενη σε χρονια λειτουργεια του κινητηρα. δλδ να καψει λαδια νωριτερα. αντιθετα μαλιστα. το χιτωνια εχει κατι διαγωνιες γραμωσεις (honing) που η τραχυτητα τους (αγριαδα) ειναι για να μπαινει αναμεσα τους το λαδι και να λιπαινοντε σωστα τα χιτωνια παντα στη σωστη θερμοκρασια. οταν μετα απο καποια χρονια γινει τελειως λειο το χιτωνιο ειναι δυσκολο να συγκρατησουν το λαδι οι διαγωνιες γραμωσεις και ετσι το λαδι παει στην καυση ευκολοτερα +το οτι υπαρχει μια σχετικη φθορα σε κωνικοτητα και οβαλοτητα μετα απο παρα πολλα χρονια ειδικα σε γιαπωνεζικα αυτοκινητα.. το να το στρωνεις το μονο που κανεις ειναι τις συγκεκριμενες γραμωσεις να τις κανεις ευκολοτερα και γρηγοροτερα λειες. αν θα δουλευε απο την αρχη του σε κανονικες στροφες δεν θα προλαβαινει να τρωει ευκολα τις γραμμωσεις αυτες. να το πω πιο καθαρα. εχεις μια λιμα και λιμαρεις ενα σιδερο αργα αργα για 10 λεπτα. θα δεις οτι εβγαλε πχ 20γραμμαρια γρεζι και μαλιστα χοντρο. αν με μια αλλα ιδια λιμα λιμαρεις ενα αλλο ιδιο σιδερο γρηγοροτερα παντα στον ιδιο χρονο 10 λεπτα θα δεις οτι το γρεζι θα ειναι λιγοτερο και πολυ λεπτυτερο. ετσι γινεται και με τα χιτωνια. οποτε τι μας συμφερει να κανουμε? να κατσουμε και να στρωσουμε ενα ηδη ετοιμο μοτερ κοκκινισμενο απο το εργοστασιο και τσιτωμενο στους κοφτες απο τους δεκαδες οδηγους που το φωρτωνουν και ξεφωρτωνουν σε νταλικες και καραβια και παντα ΠΑΓΩΜΕΝΑ? απλα το λογο δεν καταλαβαινω. ελπιζω να ληξει το θεμα εδω γιατι ξεχασα και αυτα που ηξερα. φιλικα πανος
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Rayden";p="
Να μαι πάλι!
Σόρι, αλλά αυτό το παράδειγμα με τη λίμα μου φαίνεται λίγο... αφύσικο!
Δηλαδή αν κάνεις ουσιαστικά ΛΙΓΟΤΕΡΑ περάσματα με τη λίμα πάνω από ένα σίδερο θα προξενήσεις ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ γρέζι? Δεν κολλάει...
Το φυσικό θα ήταν να βγουν πολύ περισσότερα ρινίσματα στο γρήγορο λιμάρισμα, εφόσον οι επιφάνειες τρίβονται πολύ περισσότερο μεταξύ τους!
Άλλωστε, ανεξαρτήτως ταχύτητας και θεωρώντας ίδιο συντελεστή τριβής και φυσικά δύναμη με την οποία πατάμε τη λίμα, για ίδια απόσταση μετακίνησης της λίμας θα πρέπει να βγει το ίδιο ποσό ρινίσματος! Οπότε, εφόσον στη γρήγορη μετακίνηση η συνολική διαδρομή της λίμας είναι πολύ μεγαλύτερη, θα έχουμε και πολύ περισσότερα ρινίσματα!
Κινώντας πιο αργά τη λίμα (δηλ. τον κινητήρα στην περίπτωσή μας) απ' ότι καταλαβαίνω αυτό που θα κατάφερνες είναι να γίνει πιο ομαλό το λείασμα του χιτωνίου, ενώ σε αντίθετη περίπτωση μπορεί να δημιουργούσε ανεπανόρθωτες ρωγμές.
Όπως και να χει πάντως, εγώ είμαι πριν τα 2500χλμ, το πηγαίνω 4-5000σαλ αν βρω δρόμο (που δε βρίσκω συνήθως...) και ό,τι θέλει ας γίνει!!! :-)
|
Τελικα πρεπει να κανουμε στρωσιμο στην "λιμα" ή οχι????? cussing :x shoothim
|
|
Re: Μια Απλή Ερώτηση Για Αρχη! |
|
11-05-05, 16:42
|
|
Αdministrator
|
|
Εγγραφή: 15-02-2004
Περιοχή:
πειραιας
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
|
|
Re: Μια Απλή Ερώτηση Για Αρχη!
τι να σας πω ρε . καντε οτι θελετε. εξεφρασα τη γνωμη μου. ας βαλει το μυαδουδακι του ο καθενας μας να δουλεψει λιγο
__________________
|
|
Re: Μια Απλή Ερώτηση Για Αρχη! |
|
12-05-05, 10:55
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.115
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Re: Μια Απλή Ερώτηση Για Αρχη!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL";p="
καντε οτι θελετε
|
Τώρα Marmel είπες την σωστή κουβέντα. Ο καθένας κάνει ότι θέλει με το αυτοκίνητό του. Στο κάτω-κάτω δεν στρώνουμε το δικό σου .
Οπότε μην jedi .
Πάντως εμένα μου φαίνεται λίγο περίεργο (ακόμα και αν είναι καθαρά ψυχολογικό το θέμα) να λιώσω το car από τα πρώτα χιλιόμετρα. Το βλέπω σαν να σε βάλω εσένα να τρέξεις 1.000 μέτρα όσο πιο γρήγορα μπορείς χωρίς να κάνεις ζέσταμα.
Να σε δω μετά πως θα είσαι...
Πάντα φιλικά, για να μην παρεξηγηθούμε έτσι;
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17063498 seconds (82,92% PHP - 17,08% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 01:35. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|