Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > Ειμαι νεος

Ειμαι νεος καλως σας βρηκα και τα σχετικα

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιά 09-05-05, 21:43
Το avatar του χρήστη conan22b
conan22b Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-04-2004
Μοντέλο: Corolla E12 1.4 2003
Περιοχή: Αθήνα-Κόρινθος
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 81
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 262
conan22b είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Mamel μπορείς να μου πείς γιατί αν κάνεις συντιριτικό στρώσιμο θα αργήσει να δώσει το μαξιμουμ ο κινητίρας ;
__________________
Ε12 1.4
Απάντηση με παράθεση
  #22  
Παλιά 09-05-05, 23:26
kyro Offline:
banned
 
Εγγραφή: 01-07-2004
Μοντέλο: ZZE 111 (G6)
Περιοχή: Γαλάτσι
Ηλικία: 47 female
Μηνύματα: 542
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
kyro είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Εγώ δεν έχω στρώσει ποτέ τίποτα. (Δεν είχα τίποτα καινούριο). Αλλά αφού μετά από κάποια χλμ λέμε ότι το μοτέρ "ανοίγει", τι εννοούμε; Μήπως ανοχές που δημιουργούνται στις τριβόμενες επιφάνειες; (εντάξει και όπου έχουμε κύλιση). Αν αυτό ισχύει τότε υφίσταται στρώσιμο. Και γιατί αυτό να γίνει βάρβαρα; Το ότι απλά αντέχει το μοτέρ δεν είναι δικαιολογία. Αλλά από την άλλη έχει ακούσει κανείς προβλήματα από κάποιο μοτέρ (σύγχρονο) που δεν στρώθηκε;

Φίλε conan νομίζω ότι η απάντηση στην απορία σου είναι ότι σιγά σιγά λειαίνονται οι τριβόμενες επιφάνειες και στην συνέχεια αργεί πάρα πολύ η "φθορά" ή το "στρώσιμο" ή όπως αλλιώς, άρα καθυστερεί η δημιουργία των ανοχών που θα επιτρέψει την μέγιστη απόδοση.
Απάντηση με παράθεση
  #23  
Παλιά 10-05-05, 01:49
Το avatar του χρήστη billlllll
billlllll Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 04-12-2003
Μοντέλο: Corolla E12 Sol 1.4 '02
Περιοχή: Ιωάννινα
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 2.036
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 464
billlllll έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Την πρώτη φορά το έστρωσα μέχρι τα 1000κμ πήγαινα μέχρι 4.000σαλ άντε και μερικές φορές μέχρι 5.000 :P
Και την 2η για λιγότερα δεν άντεξα και μετά όλο κόφτες χεχε
Απάντηση με παράθεση
  #24  
Παλιά 10-05-05, 04:38
Το avatar του χρήστη conan22b
conan22b Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-04-2004
Μοντέλο: Corolla E12 1.4 2003
Περιοχή: Αθήνα-Κόρινθος
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 81
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 262
conan22b είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αν και έχω κάτι φίλους μηχανολόγους (φοιτητές) εδώ στην Πάτρα δεν μπορώ να πω ότι και αυτοί έχουν πολύ καταλάβει, ώστε να μου πουν και μένα, τι παίζει κατά το στρώσιμο. Ξέρει κανείς τι ακριβώς γίνεται και γιατί χρειάζεται ή έστω χρειαζόταν;

ANTONIS δεν μπορώ να πω ότι κατάλαβα τι εννοείς.
__________________
Ε12 1.4
Απάντηση με παράθεση
Re: Μια Απλή Ερώτηση Για Αρχη!
  #25  
Παλιά 10-05-05, 10:42
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 846
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Μια Απλή Ερώτηση Για Αρχη!

Μην μπερδευεσαι οι μηχανολογοι ασχολουνται με την γενικη εννοια της μηχανης(δεν επικεντρονωνται μονο στο αμαξι γιαυτο και βγαζουν αδειες για ασανσερ).Εμας στους "οχηματιες"μας λενε να μην δινουμε πολυ το μοτερ για να μην ζοριζονται τα περιφερειακα μεχρι την πρωτη αλλαγη λαδιων
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
Re: Μια Απλή Ερώτηση Για Αρχη!
  #26  
Παλιά 10-05-05, 20:37
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1245
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Μια Απλή Ερώτηση Για Αρχη!

για να τελειωνει το θεμα η γνωμη μου ειναι οτι μετα την πρωτη αλαγη λαδιων το μοτερ ειναι ετοιμο για αγωνα. με την πρωτη αλαγη λαδιων φευγει το γρεζι. δλδ τυχον ρινισματα που θα εχουν κατακαθισει στο καρτερ. το κατσιασμα ειναι ενα πραγμα λογικο αφου το μοτερ εχει μαθει να δουλευει πολυ αργα και σιγα. ο χρονος ο οποιος χρειαζεται για να ανοιξει οπως λεμε, ενα μοτερ ειναι στο οτι τοτε θα εχουν τελειοποιηθει οι επιφανειες στις οποιες υπαρχουν συγκεκριμενες ανοχες. αυτο δε σημαινει τη μειωμενη σε χρονια λειτουργεια του κινητηρα. δλδ να καψει λαδια νωριτερα. αντιθετα μαλιστα. το χιτωνια εχει κατι διαγωνιες γραμωσεις (honing) που η τραχυτητα τους (αγριαδα) ειναι για να μπαινει αναμεσα τους το λαδι και να λιπαινοντε σωστα τα χιτωνια παντα στη σωστη θερμοκρασια. οταν μετα απο καποια χρονια γινει τελειως λειο το χιτωνιο ειναι δυσκολο να συγκρατησουν το λαδι οι διαγωνιες γραμωσεις και ετσι το λαδι παει στην καυση ευκολοτερα +το οτι υπαρχει μια σχετικη φθορα σε κωνικοτητα και οβαλοτητα μετα απο παρα πολλα χρονια ειδικα σε γιαπωνεζικα αυτοκινητα.. το να το στρωνεις το μονο που κανεις ειναι τις συγκεκριμενες γραμωσεις να τις κανεις ευκολοτερα και γρηγοροτερα λειες. αν θα δουλευε απο την αρχη του σε κανονικες στροφες δεν θα προλαβαινει να τρωει ευκολα τις γραμμωσεις αυτες. να το πω πιο καθαρα. εχεις μια λιμα και λιμαρεις ενα σιδερο αργα αργα για 10 λεπτα. θα δεις οτι εβγαλε πχ 20γραμμαρια γρεζι και μαλιστα χοντρο. αν με μια αλλα ιδια λιμα λιμαρεις ενα αλλο ιδιο σιδερο γρηγοροτερα παντα στον ιδιο χρονο 10 λεπτα θα δεις οτι το γρεζι θα ειναι λιγοτερο και πολυ λεπτυτερο. ετσι γινεται και με τα χιτωνια. οποτε τι μας συμφερει να κανουμε? να κατσουμε και να στρωσουμε ενα ηδη ετοιμο μοτερ κοκκινισμενο απο το εργοστασιο και τσιτωμενο στους κοφτες απο τους δεκαδες οδηγους που το φωρτωνουν και ξεφωρτωνουν σε νταλικες και καραβια και παντα ΠΑΓΩΜΕΝΑ? απλα το λογο δεν καταλαβαινω. ελπιζω να ληξει το θεμα εδω γιατι ξεχασα και αυτα που ηξερα. φιλικα πανος
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
  #27  
Παλιά 11-05-05, 14:09
Rayden Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 15-03-2005
Μηνύματα: 19
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Rayden είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Να μαι πάλι!
Σόρι, αλλά αυτό το παράδειγμα με τη λίμα μου φαίνεται λίγο... αφύσικο!
Δηλαδή αν κάνεις ουσιαστικά ΛΙΓΟΤΕΡΑ περάσματα με τη λίμα πάνω από ένα σίδερο θα προξενήσεις ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ γρέζι? Δεν κολλάει...
Το φυσικό θα ήταν να βγουν πολύ περισσότερα ρινίσματα στο γρήγορο λιμάρισμα, εφόσον οι επιφάνειες τρίβονται πολύ περισσότερο μεταξύ τους!
Άλλωστε, ανεξαρτήτως ταχύτητας και θεωρώντας ίδιο συντελεστή τριβής και φυσικά δύναμη με την οποία πατάμε τη λίμα, για ίδια απόσταση μετακίνησης της λίμας θα πρέπει να βγει το ίδιο ποσό ρινίσματος! Οπότε, εφόσον στη γρήγορη μετακίνηση η συνολική διαδρομή της λίμας είναι πολύ μεγαλύτερη, θα έχουμε και πολύ περισσότερα ρινίσματα!
Κινώντας πιο αργά τη λίμα (δηλ. τον κινητήρα στην περίπτωσή μας) απ' ότι καταλαβαίνω αυτό που θα κατάφερνες είναι να γίνει πιο ομαλό το λείασμα του χιτωνίου, ενώ σε αντίθετη περίπτωση μπορεί να δημιουργούσε ανεπανόρθωτες ρωγμές.
Όπως και να χει πάντως, εγώ είμαι πριν τα 2500χλμ, το πηγαίνω 4-5000σαλ αν βρω δρόμο (που δε βρίσκω συνήθως...) και ό,τι θέλει ας γίνει!!! :-)
Απάντηση με παράθεση
Re: Μια Απλή Ερώτηση Για Αρχη!
  #28  
Παλιά 11-05-05, 14:15
Το avatar του χρήστη vagelisteo
vagelisteo Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 10-09-2004
Μοντέλο: Ε12
Περιοχή: Καπανδρίτι Αττικής
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 357
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 283
vagelisteo είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Μια Απλή Ερώτηση Για Αρχη!

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
για να τελειωνει το θεμα η γνωμη μου ειναι οτι μετα την πρωτη αλαγη λαδιων το μοτερ ειναι ετοιμο για αγωνα. με την πρωτη αλαγη λαδιων φευγει το γρεζι. δλδ τυχον ρινισματα που θα εχουν κατακαθισει στο καρτερ. το κατσιασμα ειναι ενα πραγμα λογικο αφου το μοτερ εχει μαθει να δουλευει πολυ αργα και σιγα. ο χρονος ο οποιος χρειαζεται για να ανοιξει οπως λεμε, ενα μοτερ ειναι στο οτι τοτε θα εχουν τελειοποιηθει οι επιφανειες στις οποιες υπαρχουν συγκεκριμενες ανοχες. αυτο δε σημαινει τη μειωμενη σε χρονια λειτουργεια του κινητηρα. δλδ να καψει λαδια νωριτερα. αντιθετα μαλιστα. το χιτωνια εχει κατι διαγωνιες γραμωσεις (honing) που η τραχυτητα τους (αγριαδα) ειναι για να μπαινει αναμεσα τους το λαδι και να λιπαινοντε σωστα τα χιτωνια παντα στη σωστη θερμοκρασια. οταν μετα απο καποια χρονια γινει τελειως λειο το χιτωνιο ειναι δυσκολο να συγκρατησουν το λαδι οι διαγωνιες γραμωσεις και ετσι το λαδι παει στην καυση ευκολοτερα +το οτι υπαρχει μια σχετικη φθορα σε κωνικοτητα και οβαλοτητα μετα απο παρα πολλα χρονια ειδικα σε γιαπωνεζικα αυτοκινητα.. το να το στρωνεις το μονο που κανεις ειναι τις συγκεκριμενες γραμωσεις να τις κανεις ευκολοτερα και γρηγοροτερα λειες. αν θα δουλευε απο την αρχη του σε κανονικες στροφες δεν θα προλαβαινει να τρωει ευκολα τις γραμμωσεις αυτες. να το πω πιο καθαρα. εχεις μια λιμα και λιμαρεις ενα σιδερο αργα αργα για 10 λεπτα. θα δεις οτι εβγαλε πχ 20γραμμαρια γρεζι και μαλιστα χοντρο. αν με μια αλλα ιδια λιμα λιμαρεις ενα αλλο ιδιο σιδερο γρηγοροτερα παντα στον ιδιο χρονο 10 λεπτα θα δεις οτι το γρεζι θα ειναι λιγοτερο και πολυ λεπτυτερο. ετσι γινεται και με τα χιτωνια. οποτε τι μας συμφερει να κανουμε? να κατσουμε και να στρωσουμε ενα ηδη ετοιμο μοτερ κοκκινισμενο απο το εργοστασιο και τσιτωμενο στους κοφτες απο τους δεκαδες οδηγους που το φωρτωνουν και ξεφωρτωνουν σε νταλικες και καραβια και παντα ΠΑΓΩΜΕΝΑ? απλα το λογο δεν καταλαβαινω. ελπιζω να ληξει το θεμα εδω γιατι ξεχασα και αυτα που ηξερα. φιλικα πανος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Rayden";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Να μαι πάλι!
Σόρι, αλλά αυτό το παράδειγμα με τη λίμα μου φαίνεται λίγο... αφύσικο!
Δηλαδή αν κάνεις ουσιαστικά ΛΙΓΟΤΕΡΑ περάσματα με τη λίμα πάνω από ένα σίδερο θα προξενήσεις ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ γρέζι? Δεν κολλάει...
Το φυσικό θα ήταν να βγουν πολύ περισσότερα ρινίσματα στο γρήγορο λιμάρισμα, εφόσον οι επιφάνειες τρίβονται πολύ περισσότερο μεταξύ τους!
Άλλωστε, ανεξαρτήτως ταχύτητας και θεωρώντας ίδιο συντελεστή τριβής και φυσικά δύναμη με την οποία πατάμε τη λίμα, για ίδια απόσταση μετακίνησης της λίμας θα πρέπει να βγει το ίδιο ποσό ρινίσματος! Οπότε, εφόσον στη γρήγορη μετακίνηση η συνολική διαδρομή της λίμας είναι πολύ μεγαλύτερη, θα έχουμε και πολύ περισσότερα ρινίσματα!
Κινώντας πιο αργά τη λίμα (δηλ. τον κινητήρα στην περίπτωσή μας) απ' ότι καταλαβαίνω αυτό που θα κατάφερνες είναι να γίνει πιο ομαλό το λείασμα του χιτωνίου, ενώ σε αντίθετη περίπτωση μπορεί να δημιουργούσε ανεπανόρθωτες ρωγμές.
Όπως και να χει πάντως, εγώ είμαι πριν τα 2500χλμ, το πηγαίνω 4-5000σαλ αν βρω δρόμο (που δε βρίσκω συνήθως...) και ό,τι θέλει ας γίνει!!! :-)
Τελικα πρεπει να κανουμε στρωσιμο στην "λιμα" ή οχι????? cussing :x shoothim
Απάντηση με παράθεση
Re: Μια Απλή Ερώτηση Για Αρχη!
  #29  
Παλιά 11-05-05, 16:42
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1245
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Μια Απλή Ερώτηση Για Αρχη!

τι να σας πω ρε . καντε οτι θελετε. εξεφρασα τη γνωμη μου. ας βαλει το μυαδουδακι του ο καθενας μας να δουλεψει λιγο
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
Re: Μια Απλή Ερώτηση Για Αρχη!
  #30  
Παλιά 12-05-05, 10:55
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.115
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 884
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Re: Μια Απλή Ερώτηση Για Αρχη!

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
καντε οτι θελετε
Τώρα Marmel είπες την σωστή κουβέντα. Ο καθένας κάνει ότι θέλει με το αυτοκίνητό του. Στο κάτω-κάτω δεν στρώνουμε το δικό σου .
Οπότε μην jedi .

Πάντως εμένα μου φαίνεται λίγο περίεργο (ακόμα και αν είναι καθαρά ψυχολογικό το θέμα) να λιώσω το car από τα πρώτα χιλιόμετρα. Το βλέπω σαν να σε βάλω εσένα να τρέξεις 1.000 μέτρα όσο πιο γρήγορα μπορείς χωρίς να κάνεις ζέσταμα.

Να σε δω μετά πως θα είσαι...

Πάντα φιλικά, για να μην παρεξηγηθούμε έτσι;
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > Ειμαι νεος

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Ερώτηση epizoitis CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 0 30-01-13 12:26
100αρα ή Απλή??? dr-feelgood OFF TOPIC 2 04-09-08 11:17
Μια Απλή Ευχή Zaha ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 5 29-04-08 15:42
ερώτηση bafomet TOYOTA COROLLA E 12 7 02-04-08 23:21
Απλή περιγραφή λειτουργίας τετράχρονων Μ.Ε.Κ. madvinegar Γνωσιακή Βάση Δεδομένων 0 05-10-07 17:06



Page generated in 0,17063498 seconds (82,92% PHP - 17,08% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 01:35.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)