Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Re: Στήσιμο - Ανάρτηση
  #1  
Παλιά 02-02-05, 12:35
Το avatar του χρήστη billlllll
billlllll Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 04-12-2003
Μοντέλο: Corolla E12 Sol 1.4 '02
Περιοχή: Ιωάννινα
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 2.036
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 469
billlllll έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Re: Στήσιμο - Ανάρτηση

Εγώ θα συμφωνήσω με τον Αστακό αλλά όχι τελείως...

Έστω πως έχουμε 2 αυτοκίνητα ακιβώς ίδια από ανάρτηση το ένα με δυνατότερα φρένα και τα διπλά ( ) άλογα...

Σε μια τόσο κλειστή στροφή όπως το πέταλο πριν το .... ΠΕΤΑΛΟ αν μετρήσεις πάνω στο APEX πιο είναι πιο γρήγορο γνώμη μου είναι πως θα είναι θα είναι το ίδιο...

Το πιό δυνατό έχει πλεονέκτημα στην έξοδο, όχι αμέσως όμως γιατί τα άλογα από το 1.4 στην αρχή εκείνης της στροφής φτάνουν για να επιταχύνεις τόσο ώστε να μην σου πετάει μούτρα, ενώ με το TS (φαντάζομαι άμα πας να βγεις με full το γκάζι στο πάτωμα θα αρχίσει να σπινάρει (μούτρα; ), βέβαια όσο φεύγεις από το apex το TS έχει την παραπάνω δύναμη να επιταχύνει όσο χρειάζεται ενώ με το 14άρι βγάζεις το πόδι από κάτω....

Τώρα για τα φρένα άμα μπείτε από μια φορά στη στροφή δεν θα έχουν καμιά διαφορά γιατί πολύ απλά τόσο το 14άρι όσο και το TS αν πατήσεις παραπάνω θα πιάσει το ABS οπότε είναι θέμα ελαστικών-ανάρτησης (ίδια) και τα δύο έχουν τη δύναμη να μπλοκάρουν τους τροχους....

Λεωνίδα που ακριβώς το είδες το κόμπλεξ εσύ;

edit: Α και συμφωνώ απόλυτα στο ότι πρέπει να δοκιμάσεις μια ανάρτηση πάνω στο TS για να δεις τι λέει και όχι πάνω στο 1.4 γιατί εκεί φτάνει πιο έυκολα στα όριά της και πρέπει να δεις τη συμπεριφορά στο lift...Αστακός u r right
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Στήσιμο-Ακρα-φρενα Nick_linea terra TOYOTA COROLLA 111(G6) 18 24-04-20 11:34
Στήσιμο... Αναρτήσεις - Μπάρες Θόλων - Αντιστρεπτικές κλπ Virus TOYOTA COROLLA E*90 39 11-06-12 03:07
Στήσιμο Avensis (ανάρτηση , Ζαντολάστιχα). ΙΩΑΝΝΗΣ CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 39 18-10-08 20:29
Στήσιμο... Αναρτήσεις - Μπάρες Θόλων - Αντιστρεπτικές κλπ vask TOYOTA COROLLA 111(G6) 244 12-10-07 16:07
Στήσιμο - Ανάρτηση Tsport TOYOTA COROLLA E 12 77 15-07-06 01:06



Page generated in 0,21046090 seconds (79,74% PHP - 20,26% MySQL) with 25 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:47.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)