Re: Ελεύθερα Φίλτρα και Χωάνες
Εσεις βαλτε AKIMOTO και FUJIMOTO και YAMAMOTO.Εγω ειπα τη εμπειρια μου για μοτερ 4α-fe 1 σταδιο.Οι φιλτροχοανες δουλευουνε καλυτερα σε turbo αυτοκινητα που εχουν μεγαλες απαιτησεις σε αερα και οσο για το μεγεθος, παιζει αναλογα με την τουρπινα και τα κυβικα. Εαν δεν θελεις να διαθεσεις πολλα χρηματα για εισαγωγη τοτε η καλυτερη επιλογη ειναι το ελευθερο φιλτρο.Moνο με μελετημενη εισαγωγη θα κανεις καλυτερη δουλεια απο το εργοστασιακη.Μια Καλη εισαγωγη που, οπου και αν μπηκε δουλεψε, πλην ελαχιστων εξαιρεσεων ειναι η εισαγωγη τις BMC(βαρελακι), αρκει να τραβα φρεσκο αερα και να μην κανουν πολλες γωνιες οι σωληνωσεις.Τωρα οσο για τα αλογα πολλοι φιλοι μου κανανε πιο δυνατα τα αυτοκινητα τους αλλα πιο αργα, ειδικα εαν η δυναμομετρηση εγινε στο βελτιωτη η πωλητη του προιοντος .Διοτι τι να τα κανεις τα 2- 3 - 5 αλογα παραπανω εαν εχει χαλασει η γραμικοτητα του μοτερ , σε καποιες στροφες κοιμαται ανω σε αλλες κρεμαει.Τα 10 αλογα παραπανω που τα ειδες σε ολη τη κλιμακα η στον κοφτη. Στο δρομο υπαρχουν η ειναι κουτσα.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|