Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Re: Ελεύθερα Φίλτρα και Χωάνες
  #1  
Παλιά 08-01-05, 22:49
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 520
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ελεύθερα Φίλτρα και Χωάνες

Εσεις βαλτε AKIMOTO και FUJIMOTO και YAMAMOTO.Εγω ειπα τη εμπειρια μου για μοτερ 4α-fe 1 σταδιο.Οι φιλτροχοανες δουλευουνε καλυτερα σε turbo αυτοκινητα που εχουν μεγαλες απαιτησεις σε αερα και οσο για το μεγεθος, παιζει αναλογα με την τουρπινα και τα κυβικα. Εαν δεν θελεις να διαθεσεις πολλα χρηματα για εισαγωγη τοτε η καλυτερη επιλογη ειναι το ελευθερο φιλτρο.Moνο με μελετημενη εισαγωγη θα κανεις καλυτερη δουλεια απο το εργοστασιακη.Μια Καλη εισαγωγη που, οπου και αν μπηκε δουλεψε, πλην ελαχιστων εξαιρεσεων ειναι η εισαγωγη τις BMC(βαρελακι), αρκει να τραβα φρεσκο αερα και να μην κανουν πολλες γωνιες οι σωληνωσεις.Τωρα οσο για τα αλογα πολλοι φιλοι μου κανανε πιο δυνατα τα αυτοκινητα τους αλλα πιο αργα, ειδικα εαν η δυναμομετρηση εγινε στο βελτιωτη η πωλητη του προιοντος .Διοτι τι να τα κανεις τα 2- 3 - 5 αλογα παραπανω εαν εχει χαλασει η γραμικοτητα του μοτερ , σε καποιες στροφες κοιμαται ανω σε αλλες κρεμαει.Τα 10 αλογα παραπανω που τα ειδες σε ολη τη κλιμακα η στον κοφτη. Στο δρομο υπαρχουν η ειναι κουτσα.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Φίλτρα keichi TOYOTA COROLLA 111(G6) 9 31-01-24 12:26



Page generated in 0,29045105 seconds (80,05% PHP - 19,95% MySQL) with 25 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:44.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)