Ανάλυση Ράλλυ Εσθονίας: Ο αδάμαστος Rovanpera, ο πιο χαρούμενος δεύτερος κι η ατυχία του Tanak
Ο Kalle Rovanpera δεν άφησε περιθώρια αντίδρασης στον ανταγωνισμό στο Ράλλυ Εσθονίας, αλλά υπήρξαν πρωταγωνιστές και κάτω από την κορυφή.
Στο Ράλλυ Εσθονίας δόθηκε μία παράσταση για έναν στην κορυφή, όμως πίσω δύο κορυφαίοι οδηγοί είχαν τους δικούς τους μικρούς άθλους, με τις χαρές και τις απογοητεύσεις τους.
Rovanpera, όπως λέμε Loeb
Ο υπότιτλος δεν γράφτηκε για να διχάσει το κοινό, ούτε για να συγκρίνει τους δύο οδηγούς. Αυτό που έκανε ο Kalle Rovanpera, όμως, απαντάται στην ιστορία του σπορ μόνο στον Sebastien Loeb.
Όπως ο Γάλλος πήρε 13 νίκες σε ε.δ. στο Ράλλυ Γερμανίας του 2008, έτσι κι ο Φινλανδός τα κατάφερε στο -ιδιατέρως προσφιλές για τον ίδιο- Ράλλυ Εσθονίας, στο οποίο πλέον μετρά τρεις συνεχόμενες νίκες. Τόσο πολύ αγαπά αυτόν τον αγώνα που τόνισε πως «λυπάμαι που δεν θα είναι στο καλεντάρι του χρόνου».
Η εμφάνιση του Rovanpera δύο εβδομάδες πριν τον αγώνα της πατρίδας του, σε συνδυασμό με τη 2η θέση του Thierry Neuville και τον κάματο του Ott Tanak μετά την ποινή (περισσότερα και για τους δύο στις παρακάτω γραμμές) θύμισε αρκετά το 2022 και την απόλυτη κυριαρχία είχε εγκαθιδρύσει ο οδηγός της Toyota.
Είναι εξαιρετικά αμφίβολο ότι ο Rovanpera θα μπορούσε ποτέ να απειληθεί από τον Tanak, για παράδειγμα, αν δεν είχε την ποινή. Ήταν απλά ο αγώνας του, μπήκε σε ρυθμό από νωρίς, είχε την ταχύτητα να πιέσει ακόμα και στην PowerStage και να φύγει με 30 βαθμούς, κάνοντας ένα σημαντικό βήμα προς την κατάκτηση του δεύτερο τίτλου του.
Στο βάθρο είχαμε
1ος Rovanpera Yaris GR
2ος Neuville Hyundai i20
3ος Lapi. Hyundai i20
βαθμολογία των οδηγών:
Θέση Οδηγός Βαθμοί
1 Kalle Rovanpera 170
2 Elfyn Evans 115
3 Thierry Neuville 112
4 Ott Tanak 104
5 Sebastien Ogier 98
Η βαθμολογία των κατασκευαστών:
1 Toyota Gazoo Racing WRT 331 pts
2 Hyundai Shell Mobis WRT 274 pts
3 M-Sport Ford World Rally Team 195 pts
Επόμενος σταθμός 03-06/08 Ράλλυ Φιλανδίας
|