Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από costas.x
Καλησπέρα.
Βάζουμε πάντα λιπαντικό με τις προδιαγραφές που θέλει ο εκάστοτε κατασκευαστής. Όταν αρχίσει ο κινητήρας να καταναλώνει μεγάλες ποσότητες λιπαντικού γίνεται επισκευή ή αλλάζεται ο κινητήρας.
Σε έναν κινητήρα που καταναλώνει λιπαντικό η λύση του μεγαλύτερου ιξώδους σκεπάζει μερικός το πρόβλημα και όχι για πολύ.
Γνώμη μου να παραμείνεις στο 5w-30, να συνεχίσεις τις αλλαγές λιπαντικού ανά 7,500χιλ ή 1 έτος (χωρίς αυτό να είναι απόλυτο γιατί αν οδηγείς δίχως αύριο κατεβάζεις κι άλλο τα χιλιόμετρα ) να επιλέξεις ένα λιπαντικό στις προδιαγραφές του κατασκευαστή πάντα, αλλά με τα καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά (ιξώδες στους 100°C ,Δείκτης ιξώδους, HTHS στους 150°C, απώλεια λόγω εξάτμισης, θειική τέφρα κτλ ) και όταν θεωρήσεις ότι αυξήθηκε η κατανάλωση να πας το πολύ σε 5w-40.
Αυτά αν σέβεσαι την περιουσία σου και θέλεις ο κινητήρας σου να γράψει πολλά χιλιόμετρα πριν ανοιχτεί για επισκευή.
(Επειδή με τα λιπαντικά γίνεται το έλα να δεις, προσπάθησε να παίρνεις "πιστοποιημένα" και όχι "συνιστά αυτό το προϊόν για οχήματα".
|
Έλα ντε πριν καιρό, που κάποιοι χρησιμοποιούν την "κακή εμπειρία" της συγκεκριμένης γενιάς (πρώτα vvti) ότι καίγανε λάδια και αποπειράθηκαν να μου βάλουν 10w40??? Πάλι καλά που το είδα και απαίτησα να μου αλλάξουν τα λάδια σε 5w30 αφού τους τόνισα επανελημένα ότι δεν καίει λάδια. Όσα φτιάχτηκαν στην ιαπωνία είχαν το πρόβλημα και όχι σε αυτά που βγήκαν απο αγγλικό εργοστάσιο (τα liftback). Βοήθησε κάποιος απο το forum!
