Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt
Όχι ρε συ Γιάννη δεν είπα να το κάνεις μονοπεταλουδο..... Σε καμία περίπτωση.... Εννοείται 4πεταλουδο....αφου έχεις και άγραφο κάνεις παπάδες......
Το μεταβλητό γρανάζι αν άλλαξες, που είπες πως δεν άλλαξες..... Κοίτα τα 15 άλογα τα είπε ο άνθρωπος, δεν θυμάμαι και το όνομα του, που το μέτρησε πριν το αλλάξει και μετά...... Που το άλλαξε...
Αυτός είπε και για το κόστος στα 400+ευρω μόνο αγορά, γνήσιο και φυσικά με παραγγελία.... Που δεν τα αλλάζει κανένας γιατί είναι το μισό κόστος αγοράς του μοτέρ περιπου....
Ωστοσο δεν είναι μόνο τα 15 άλογα, είναι ότι αναλόγως της φθοράς αυτού του γραναζιου, το μοτέρ δεν δουλεύει όπως πρέπει άρα δεν αποδίδει κιόλας......
Αν σε μαμά Ν/Α μοτερ δίνει έως και 15 άλογα σε απόδοση, φαντάσου σε σένα, αν έχει θέμα και σε τι ποσοστό, εκτός ότι θα δουλέψει ακόμα καλύτερα το μοτέρ θα βγάλει πολλαπλάσια άλογα από τα 15 μιας και μιλάμε 2πλασιασμο και παραπάνω της εργοστασιακή ιπποδύναμης, ελεω τουρμπίνας.....
Απλό κατανοητό και πέρα ως πέρα λογικο....
Για ξεκινα αποταμίευση και μασε κάνα 500αρι και άλλαξε το και ελα του χρόνου με New και καταπληξε μας... 400αλογα!!!!
Στην μέτρηση που είχες βγάλει 387 στον ΜΑΙΚΟΝ αν όλα τα άλλα είναι οκ και φυσικά εαν είναι η τουρμπίνα οκ, βασικό.......
|
πλεον δν ειμαι ουτε 387 κ μπορει να μν ειμαι ουτε 349 που ειχα στο 0,9.εχεις δικιο οπως τα λες αλλα δε προκειτε να ριξω ευρω σταμαξι μονο αν ασχοληθω να κανω κατι με τν εξατμιση κ το σασμαν να ριξω στροφες στο ταξιδι κ να γινει πιο αθορυβο.οσα εχει τωρα μια χαρα ειναι δε θελω αλλα.
υγ:δεκτη ανταλλαγη με ts facelift 5πορτο καραμαμα!!!