κινητήρας
Και πάλι ψιλοπροβληματάκια λοιπόν εδω και 2 - 3 χρόνια οταν ειχα γυρω στα 250000 χλμ ειχε αρχίσει το corollaκι μου και δεν τραβούσε τοσο καλά , τωρα εχω 265000 χλμ και πλέων σε ανηφόρα ακόμα και με πρώτη οταν πέσουν οι στροφές κατω απο 2-2500 κομπιάζει πρεπει να εχω μαζέψει φορα ή να δουλέψει πάνω απο τις 3000 ετσι και με κοψει κάποιος ίσα που προχωράει με τα χίλια ζόρια τι μπορεί να έχει ; Προς το παρών εγω αυτά που έκανα ειναι να αλλαξω το φίλτρο αέρα ειχα το κιτ της KN το οποιο πριν 2 μέρες ειδα οτι έιχε σκιστεί εκει λογικο μετα απο 16-17 χρονια και τόσα πλυσίματα,έβαλα το μάμα παλι καθαρισα τον MAF με σπρέυ επαφών και την πεταλούδα με σπρέυ για καρμπυρατερ , η πεταλούδα παντος ηταν κατάμαυρη ! Και χθές ειπα να δοκιμασω μπας και βελτιώθηκε η κατασταση αλλα μπα τα ίδια !! Και μια τελευταια ερώτηση μου εχει μείνει απο το Ε11 το στρογγυλοφαναρο η αγωνιστικη πολλαπλη της ΤΤΕ γυρω στις 300.000 δρχ την ειχα παρει συν σωληνώσεις και το τελικο της ΤΤΕ πετούσα και εγω πολλα για βελτιώσεις τοτε , τελος παντων αν την πάω σε εξατμισά μπορεί να ταιριάξει στην Ε12 ; Αλλιως να την βάλω για πώληση!
Αυτά τα λίγα απο μένα καλημέρα σε ολους-ες
|