Στην Ε12 μου ανάβει στους 90 βαθμούς.
Χειμώνα καλοκαίρι, άσχετα πόσα χιλιόμετρα έχω κάνει (εννοείται ο κινητήρας σε θερμοκρασία λειτουργίας) μόλις σταματήσω για παρκάρισμα μπαίνει το βεντιλατέρ.
Το ποστ του Νικηφόρου είναι σωστό, ποτέ δεν αναμιγνύουμε παραφλού, ποτέ δεν βάζουμε νερό βρύσης.
Αγόρασα πρόσφατα 5lt από το ροζ SLLC (super long life coolant) της Toyota λίγο κάτω από 50 ευρώ, και αυθεντικό θερμοστάτη (82-95) στα 40 ευρώ.
Θεωρώ πως αναλόγως της ηλικίας ή/και των χιλιομέτρων πρέπει να αλλάζονται και τα δύο, και με την ευκαιρία θα μπει και νέα αντλία νερού. Είναι το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε (μαζί με συχνές αλλαγές λαδιών) για την μακροζωΐα του κινητήρα.
|