κοιτα αν οι φωτος αυτες ειναι μετα την επισκευη μπορει ειτε να μην εχουν προλαβει να μαυρισουν ακομα αν καθαριστηκαν, ή απλα δεν καθαριστηκαν και φαινονται ετσι.
Οποτε δεν μπορουμε να βγαλουμε συμπερασμα.
Το θεμα ειναι ΤΩΡΑ πως ειναι! και τα πιστονια και τα μπουζι και μετα απο ποσα χλμ εγιναν.
Αυτα που εδειξα εγω ειναι 1 χρονο μετα την πρωτη αλλαγη φλαντζας.
Απο την στιγμη που λες οτι καθε εβδομαδα βαζεις 200ml παραφλου που θεωρω οτι ειναι πολυ αλλα εχει σημασια και ποσα χλμ κανεις σε αυτη την μια εβδομαδα, πρεπει το μοτερ να ελεγθει για εξωτερικες διαρροες, αν δεν εχει τοτε σημαινει οτι το παραφλου το καιει με καποιον τροπο.
Δεν πρεπει να λειπει καθολου.
Ο ποιο ευκολος τροπος διαγνωσης ειναι μετρηση συμπιεσης και να δεις στους κυλινδρους αν πεταγεται μεσα νερο μιζαροντας χωρις να ειναι πανω τα βυσματα των μπεκ, εγω εβαζα το κινητο στην τρυπα με φακο ανοιχτο και τραβουσα και βιντεο ετσι το ειδα.
Γιατι αλλιως το νερο αν ειναι λιγο καιγεται με το μιγμα και δεν θα το δεις ποτε.
Πυρακια μπορει να βαραει απο μαπα βενζινη, μπορει αν μπαινει νερο σε κυλινδρους, μπορει απλα να θελει ρυθμισμα το avans. Πρεπει να πας να το δεις αν ειναι οκ αυτο.
Αλλα το πλουσιο μιγμα στο ρελαντι ειναι λιγο περιεργο, ειδικα αν συνδυαζεται με μη σταθερο ρελαντι και εχει σκαμπανεβασματα.
Το τιμονι τρεμει λες στις 1000στροφες τρομερα, δλδ τι κανει ακριβως? απο τι τρεμει? στο ρελαντι ειναι οι 1000? τρεμει ολο το αμαξι μαζι?
Δεν θυμαμαι πως ειναι στο 4AFE νομιζω εχει διανομεα, μπορεις να δεις αν ειναι οκ το καπακι, μηπως ειναι φαγωμενα μεσα τα ακιδακια και δεν δινουν καλα ρευματα.
Ομως ΠΑΝΩ απο ολα πρεπει να δεις τι γινεται με το παραφλου! εφοσον λειπει εχεις προβλημα!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 05-03-19 στις 23:39.
|