Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #3  
Παλιά 07-01-19, 18:54
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από antonios7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλή χρονιά με υγεία!
Αισίως έχω φτάσει τα 300.000+ στο κοντέρ με τον 4E-FE.

Επειδή έχει αρχίσει και
1) καίει λίγo λαδάκι,
2) στάζει ελάχιστο λαδάκι από 2 σημεία (δεν είναι τόσο επείγον αυτό - πιθανόν όμως να είναι δαπανηρή η πλήρης επισκευή του),
3) ακούγεται και ένα μικρό κροτάλισμα σε παρατεταμένο πάτημα του γκαζιού (όταν το ζορίζω δηλαδή),
4) στο πολύ κρύο ακούγεται ένας συρφετός από το ταχύμετρο ο οποίος σταματάει μετά από λίγα λεπτά (εδώ η λύση είναι γρασάρισμα ντίζας ή αλλαγή).

τι είδους τσεκαρίσματα να κάνω, τι αλλαγές σε καίρια ανταλλακτικά ακόμα και προληπτικά λόγω χιλιομέτρων; τσιμούχες βαλβίδων ίσως;

Για το 1) να μετρήσω συμπίεση στους κυλίνδρους μήπως σαν αρχική σκέψη;

Για το 3) δεν πιστεύω να φταίει η βενζίνη καθώς νοθευμένη κυκλοφορεί αλλά το κάνει εδώ και καιρό, δεν βάζω βενζίνη στο ίδιο πρατήριο, συνεπώς ίσως είναι και κάτι άλλο. Βεβαίως συνέχεια 95άρα, κάποιοι μου πρότειναν να δοκιμάζω με 99-100 αλλά δεν γίνεται να βάζουμε συνέχεια ακριβότερη.

Ένα πρόβλημα που είχα με τη μίζα το έφτιαξα σε ηλεκτρολόγο (καρβουνάκια πλήρες service) και παίρνει μπρος αέρα τώρα.
Καλησπερα, χρονια πολλα και καλη χρονια!
ας ξεκινησουμε πρωτα με το ποσα χρονια ακομα λες να το κρατησεις.
Μερικα πραγματα μπορει να ειναι λιγο δαπανηρα και αλλα οχι.
Εχουμε και λεμε λοιπον.

1. δεν ειναι απαραιτητη η μετρηση συμπιεσης αλλα καθολου κακη ιδεα, εγω εχω παρει οργανο και την μετραω συνεχεια λογω κατι προβληματων που εχω.
Ειναι ομως παρα πολυ πιθανο για εμενα κατα 90% μην πω 99% οτι ειναι απο τσιμουχακια βαλβιδων. Τωρα για να αλλαχτουν εδω ειναι τα λιγο δυσκολα, ο κανονικος τροπος ειναι να βγει η κυλινδροκεφαλη που σημαινει αλλαγη φλαντζας θελει δεν θελει και καθαρισμα ισως σε πλανη της επιφανειας της κεφαλης που εφαπτεται με την φλαντζα. Επισης η διαδικασια περιλαμβανει και ρυθμιση βαλβιδων τα λεγομενα διακενα δλδ και ειναι ενα μεγαλο κοστος ολη αυτη η διαδικασια. Επισης οταν βγουν ολα αυτα ολο και κατι παραπανω θα θες να βαλεις πχ νεους ιμαντες, ιμαντα χρονισμου, λαδια, παραφλου κτλ κτλ.
Ο δευτερος τροπος που δεν τον κανουν ολοι οι μηχανικοι αλλα ειναι πολυ ποιο φτηνη λυση ειναι να "φουσκωσουν" τον κυλινδρο με αερα, σηκωνουν μονο τους εκκεντροφορους και βγαζουν με εξολκεα τα τσιμουχακια. Θελει προσοχη μην πεσει κατι μεσα οπως πχ μια βαλβιδα γιατι πρεπει αναγκαστικα μετα να ανοιχτει...για μενα δεν ειναι αυτος σωστος τροπος. Αλλα και παλι μπορουν να ρυθμιστουν οι βαλβιδες και θα ελεγα επιβαλλεται μετα απο τοσα πολλα χλμ, αφου θα βγουν οι εκκεντροφοροι. Αν εχει πολλα χλμ ο ιμαντας χρονισμου πας και για νεο και το ιδιο ισχυει και για τους πλαινους.
2. Τα σημεια που σταζουν ποια ειναι? αν λες αριστερα οπως κοιταμε το μοτερ, πιθανα σημεια ειναι η τσιμουχα εκκεντροφορου, τσιμουχα στροφαλου κατα 99%, η ταπα του 2ου εκκεντροφορου, η αντλια λαδιου που εχει μεσα και εξω λαστιχο και μπορει και το ιδιο το καρτερ που εχει φλαντζοκολλα.
Και αυτη ειναι δαπανηρη επισκευη το εχω κανει κιολας.
Παλι πρεπει να βγει ο ιμαντας χρονισμου, το καρτερ, μερος της εξατμισης, για ολα αυτα βγαζουμε και την γεφυρα και ετσι παλι εχουμε και λεμε, μπορεις να αλλαξεις επι την ευκαιρια που λεμε, ιμαντες ολους αν το κανεις στο 1 δεν το κανεις παλι εννοειτε!!!
μπορεις να αλλαξεις αντλια νερου, αντλια λαδιου και ολα τα σχετικα λαστιχα-τσιμουχες.
Δεν ειναι ολα αναγκαια ομως γιαυτο σε ρωτησα αν σκοπευεις να το κρατησεις χρονια. Αν οχι δεν ειναι αναγκη αν δεν εχουν προβλημα να αλλαχτουν ολα αυτα! πχ εγω αντλια λαδιου δεν αλλαξα, ουτε και νερου τοτε, αλλα του νερου αποδειχτηκε οτι κακως εκανα τελικα....γιατι με προδωσε αργοτερα.
Αν τα λαδια τωρα ειναι απο την δεξια πλευρα αναμεσα σε σασμαν και μοτερ εδω ειναι κακα τα μαντατα! μπορει να ειναι η τσιμουχα στροφαλου απο την αλλη πλευρα, ή απλα να εχει πετσικαρει το καρτερ. Αν ειναι η φλαντζα ομως πρεπει να κατεβει το σασμαν, και να βγει και το βολαν γιατι ειναι απο πισω. Επισης αρκετο κοστος. Εμενα μαλλον απο εκει χανει μετα την αλλη επισκευη και αφου αλλαξα σασμαν και συμπλεκτη! τρελενεσαι μετα?????
3. Δεν καταλαβαινω ακριβως τι εννοεις με το κροταλισμα, ετσι θεωρω εγω τον ηχο που κανει τρυπια πολλαπλη εξαγωγη ή χταποδι, ή ακομα η φλαντζα του! σιγουρα δεν ειναι καπου απο εκει??? μηπως εχει τρυπησει?
Αν πας για καυσαερια σε ελεγχο δειχνει οκ τον λαμδα? μηπως δειχνει πχ πολυ οξυγονο? αν ναι σιγουρα ειναι τρυπα καπου! βενζινη με τιποτα, θα βαραγε πυρακια απλα δεν το θεωρω αυτο κροταλισμα. Κανει σαν πα πα πα πα πα, ενω το κροταλισμα ειναι μεταλλικος καπως ο ηχος. Αν ειναι πυρακια παντως μπορει απλα να θελει ρυθμισμα το avans, αλλα για να εισαι σιγουρος δοκιμασε και καλυτερες βενζινες πχ shell vpower.
4. Οπως τα λες το κανει και σε εμενα, βγαλτην και βαλε γρασσο στις 2 ακρες. Εννοω βγαλε τα ακρα οχι ολη!


Αυτα! αν εχεις αποριες γραψε παλι να τις δουμε!
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Οδική συμπεριφορά για πολλά χλμ agrileza ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 5 30-11-19 19:51
Χρόνια Πολλά!!!!! Νο 2 Nikos OFF TOPIC 1428 09-11-11 10:31
Πρόβλημα με Ε11 στα πολλά χλμ TARZAN SUPPORT 22 19-08-10 17:41
Χρόνια Μας Πολλά! fanatikoske30 TOYOTA COROLLA KE30 0 29-09-06 22:38
Χρονια Πολλά!!! Ayrton ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 8 27-03-06 22:17



Page generated in 0,23628402 seconds (86,20% PHP - 13,80% MySQL) with 49 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:55.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)