Πολλά χλμ.
Καλή χρονιά με υγεία!
Αισίως έχω φτάσει τα 300.000+ στο κοντέρ με τον 4E-FE.
Επειδή έχει αρχίσει και
1) καίει λίγo λαδάκι,
2) στάζει ελάχιστο λαδάκι από 2 σημεία (δεν είναι τόσο επείγον αυτό - πιθανόν όμως να είναι δαπανηρή η πλήρης επισκευή του),
3) ακούγεται και ένα μικρό κροτάλισμα σε παρατεταμένο πάτημα του γκαζιού (όταν το ζορίζω δηλαδή),
4) στο πολύ κρύο ακούγεται ένας συρφετός από το ταχύμετρο ο οποίος σταματάει μετά από λίγα λεπτά (εδώ η λύση είναι γρασάρισμα ντίζας ή αλλαγή).
τι είδους τσεκαρίσματα να κάνω, τι αλλαγές σε καίρια ανταλλακτικά ακόμα και προληπτικά λόγω χιλιομέτρων; τσιμούχες βαλβίδων ίσως;
Για το 1) να μετρήσω συμπίεση στους κυλίνδρους μήπως σαν αρχική σκέψη;
Για το 3) δεν πιστεύω να φταίει η βενζίνη καθώς νοθευμένη κυκλοφορεί αλλά το κάνει εδώ και καιρό, δεν βάζω βενζίνη στο ίδιο πρατήριο, συνεπώς ίσως είναι και κάτι άλλο. Βεβαίως συνέχεια 95άρα, κάποιοι μου πρότειναν να δοκιμάζω με 99-100 αλλά δεν γίνεται να βάζουμε συνέχεια ακριβότερη.
Ένα πρόβλημα που είχα με τη μίζα το έφτιαξα σε ηλεκτρολόγο (καρβουνάκια πλήρες service) και παίρνει μπρος αέρα τώρα.
|