Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από CTS03
Δεν παρακολούθησα τις τεχνικές λεπτομέρεις κι ούτε έχω αντίστοιχη γνώση, αλλά διαβάζοντας το παραπάνω σκέπτομαι ότι αν είχαμε όργανο μέτρησης της θερμοκρασίας μπορεί να είχαμε αγχωθεί πολλοί σαν κι εσένα. Ενώ τώρα είμαστε ευχαριστημένοι που ο δείκτης μας μένει στη μέση.
Πάντως και η TS σε μεγάλα ζόρια έχει ανέβει πάνω από τη μέση. Δεν έχει γίνει καμιά καταστροφή, δεν ξέρω μόνο μήπως σχετίζεται με τη διαρροή λαδιού από το καθρέπτη μηχανής.
|
ετσι ειναι, μου λεει ο αλλος πετα το να ησυχασεις! ΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
οταν ομως ανεβαινει και ο δεικτης ο μαμα που οπως ειπα αργει προφανως να μετρησει που εχω με 2 συστολες τον αισθητηρα ειναι θεμα.
Και ειναι αισθητες οι θερμοκρασιες οταν ανοιγω καπο.
Οπως ειπα και πριν ειναι παλιο το αμαξι γενικα με πολλα κουσουρια αλλα και στην εμφανιση-φανοποιια οποτε δε νομιζω οτι αξιζει να ριξω τοσα λεφτα για τετοιες επισκευες πλεον.
Θα κανω μερικες ανεξοδες πατεντες για να δροσιστει και θα δω και πως θα παει οταν χαμηλωσουν οι θερμοκρασιες.
Αλλο ενα που μπορω να κανω ειναι να μειωσω το μηκος του ιντερκουλερ, βιαστηκα πολυ να βαλω μεγαλο και με εσκισε απο την μερα που το εβαλα ανεβαζει στις ανηφορες πριν ΔΕΝ το εκανε ΠΟΤΕ!
απλα ηταν προφανως οριακες οι θερμοκρασιες του και μειωσε την ροη αερα προς το ψυγειο.
Το ΣΚ θα βαλω ψεκασμο στο ψυγειο γιατι το εχω απο μπροστα στου A/C τωρα, μπορει να βαλω και διακοπτη για το βεντιλατερ του να το ανοιγω οποτε θελω εγω εκτος απο το αυτοματο και στην αναγκη μπορει να μετατρεψω τα στομια σε ενα μαμα ιντερκουλερ να ειναι στα πλαγια να αλλαξω το μπροστινο.
Ετσι κι αλλιως με χαμηλες πιεσεις τι να το κανω...
Εχει καποιος γνωμη αν κεφαλη που εχει πλαναριστει δυο δεκατα μπορει να πλαναριστει ξανα? γιατι μερικοι μου λενε οτι θελει αλλη, αλλιως θα ανεβει πολυ η συμπιεση με κινδυνο να σπασει το μοτερ.
Αυτό που λες με διαρροη λαδιου δεν εχει καμια σχεση, ειχα για πολύ καιρο εκει διαρροη και εγινε χειροτερα λιμνη κατω οπου παρκαρα και ΠΟΤΕ δεν ειχε θεμα με τις θερμοκρασίες!
όταν το επισκευασα ειδαμε ότι εχανε από παντου εκει αριστερα, φλαντζα στροφαλου, τσιμουχα εκκεντροφορου, και στα 2 λάστιχα που εχει εμενα στην αντλια λαδιου όλα ειχαν ξεραθει από τα χρονια.
Και ενας φιλος εχει SAXO VTS 1600 μαμα και το σκιζει , χωρις προβλήματα καπου ανεβαζει καμια φορα τον δεικτη και εχει βαλει ψεκασμο νερου πανω στο ψυγειο για την αποφυγή του φαινομενου με αριστα αποτελέσματα χρονια τωρα.
Σημερα παντως ηρθα δουλεια λιγο πριν παρκαρω ελεγε 125 και 130 για λιγο, ανοιγω καπο μια χαρα μου φανηκε, μαλιστα με το χερι αγκαλιαζα τα κολλαρα αλλα και τις σωληνώσεις του Ι/C, και δεν ελειπε σταγονα νερο ουτε χτες ουτε και σημερα.
Να δωσω τωρα μες το νερο 400-500 ευρω χωρις να εχω συμπτώματα όπως την άλλη φορα καμμενης φλαντζας δεν τα δινω.
Αν καει και φανει τοτε οκ. Τον Ιανουαριο εσκασα 370 και συνολικα μαζι με εργασιες και υλικα σε ότι αφορα το κύκλωμα ψυξης από Σεπτ 2017 μεχρι σημερα εχω περασει λιγο τα 1.000 ευρω….
edit : Τελικα εχει γινει χειροτερο, ανεβαζει θερμοκρασια ποιο ευκολα παρολο ότι δεν εχουμε καυσωνα, πχ στην Μαραθωνος χτες εφτασε το οργανο τερμα και ηδη ειχε αρχισει ο δεικτης να μετακινειτε, ψεκασα νερο και επεσε μετα.
Τα καυσαερια από πισω δεν μπορεις να πας χερι κοντα, θυμαμαι παλια το εκανα και ΠΟΤΕ δεν καιγόμουνα, τωρα θα παθεις εγκαύματα είναι ιδιαιτερα μεγαλες οι θερμοκρασίες τους.
Η κεφαλη στο εξοχικο είναι σε αθλια κατασταση, παρολο σκεπασμενο το μοτερ εχει εκει πολύ υγρασια και το εφαγε, εβγαλα τις κεφαλοβιδες μια είναι χαλασμενη αρα εχει ανοιχτει ξανα. Εκτος αυτου η συγκεκριμενη δεν εβγαινε. Τα μπουζι είναι χαλια οι σωλήνες τους, ολο σκουρια δεν μπαινει καν το κλειδι μεσα για να τα βγαλω που δε νομιζω να βγαινουν κιολας.
Επισης είναι διαφορετικα τα ελατήρια βαλβιδων που σημαινει ότι θελω νεα για να εχω την κεφαλη ετοιμη να μην μεινω χωρις αμαξι πολλες μερες.
Με λιγα λογια δεν μπορει να χρησιμοποιηθεί αυτή η κεφαλη οποτε θελω άλλη.
Θα την τρυπησω την κεφαλοβιδα να βγει η κεφαλη αλλα θα είναι για εκπαιδευτικούς σκοπους….
επισης οι αυλοι εισαγωγης-εξαγωγης μονο εγω δεν είμαι εκει μεσα….δεν ξερω τι μπορει να εχει μεσα ενας χαμος…
αραχνες, μαμουνια, για να καθαριστεί θελει 10 μεροκάματα!
Επισης στο αμαξι μεχρι να παω εξοχικο το Σαββατο και Διονυσο και όχι ανηφορες παλι τερμα θερμοκρασια πεταξε τα νερα από το παγουρι.
Το ρελαντί αρχισε παλι να μενει ποιο ψηλα.
Και όταν εβαλα μπροστα με κρυο μοτερ αρχιζουν τα νερα να φουσκωνουν και να χυνονται αμεσως σε secs ενώ μπορω να βαλω μεσα δακτυλο γιατι το νερο δεν εχει ακομα ζεσταθεί! μετα από λιγο αρχιζουν και οι πρωτες μπουρμπουλήθρες.