Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #13  
Παλιά 05-09-18, 21:45
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από CTS03 Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν παρακολούθησα τις τεχνικές λεπτομέρεις κι ούτε έχω αντίστοιχη γνώση, αλλά διαβάζοντας το παραπάνω σκέπτομαι ότι αν είχαμε όργανο μέτρησης της θερμοκρασίας μπορεί να είχαμε αγχωθεί πολλοί σαν κι εσένα. Ενώ τώρα είμαστε ευχαριστημένοι που ο δείκτης μας μένει στη μέση.

Πάντως και η TS σε μεγάλα ζόρια έχει ανέβει πάνω από τη μέση. Δεν έχει γίνει καμιά καταστροφή, δεν ξέρω μόνο μήπως σχετίζεται με τη διαρροή λαδιού από το καθρέπτη μηχανής.

ετσι ειναι, μου λεει ο αλλος πετα το να ησυχασεις! ΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
οταν ομως ανεβαινει και ο δεικτης ο μαμα που οπως ειπα αργει προφανως να μετρησει που εχω με 2 συστολες τον αισθητηρα ειναι θεμα.
Και ειναι αισθητες οι θερμοκρασιες οταν ανοιγω καπο.

Οπως ειπα και πριν ειναι παλιο το αμαξι γενικα με πολλα κουσουρια αλλα και στην εμφανιση-φανοποιια οποτε δε νομιζω οτι αξιζει να ριξω τοσα λεφτα για τετοιες επισκευες πλεον.

Θα κανω μερικες ανεξοδες πατεντες για να δροσιστει και θα δω και πως θα παει οταν χαμηλωσουν οι θερμοκρασιες.

Αλλο ενα που μπορω να κανω ειναι να μειωσω το μηκος του ιντερκουλερ, βιαστηκα πολυ να βαλω μεγαλο και με εσκισε απο την μερα που το εβαλα ανεβαζει στις ανηφορες πριν ΔΕΝ το εκανε ΠΟΤΕ!
απλα ηταν προφανως οριακες οι θερμοκρασιες του και μειωσε την ροη αερα προς το ψυγειο.

Το ΣΚ θα βαλω ψεκασμο στο ψυγειο γιατι το εχω απο μπροστα στου A/C τωρα, μπορει να βαλω και διακοπτη για το βεντιλατερ του να το ανοιγω οποτε θελω εγω εκτος απο το αυτοματο και στην αναγκη μπορει να μετατρεψω τα στομια σε ενα μαμα ιντερκουλερ να ειναι στα πλαγια να αλλαξω το μπροστινο.

Ετσι κι αλλιως με χαμηλες πιεσεις τι να το κανω...

Εχει καποιος γνωμη αν κεφαλη που εχει πλαναριστει δυο δεκατα μπορει να πλαναριστει ξανα? γιατι μερικοι μου λενε οτι θελει αλλη, αλλιως θα ανεβει πολυ η συμπιεση με κινδυνο να σπασει το μοτερ.

Αυτό που λες με διαρροη λαδιου δεν εχει καμια σχεση, ειχα για πολύ καιρο εκει διαρροη και εγινε χειροτερα λιμνη κατω οπου παρκαρα και ΠΟΤΕ δεν ειχε θεμα με τις θερμοκρασίες!
όταν το επισκευασα ειδαμε ότι εχανε από παντου εκει αριστερα, φλαντζα στροφαλου, τσιμουχα εκκεντροφορου, και στα 2 λάστιχα που εχει εμενα στην αντλια λαδιου όλα ειχαν ξεραθει από τα χρονια.

Και ενας φιλος εχει SAXO VTS 1600 μαμα και το σκιζει , χωρις προβλήματα καπου ανεβαζει καμια φορα τον δεικτη και εχει βαλει ψεκασμο νερου πανω στο ψυγειο για την αποφυγή του φαινομενου με αριστα αποτελέσματα χρονια τωρα.

Σημερα παντως ηρθα δουλεια λιγο πριν παρκαρω ελεγε 125 και 130 για λιγο, ανοιγω καπο μια χαρα μου φανηκε, μαλιστα με το χερι αγκαλιαζα τα κολλαρα αλλα και τις σωληνώσεις του Ι/C, και δεν ελειπε σταγονα νερο ουτε χτες ουτε και σημερα.
Να δωσω τωρα μες το νερο 400-500 ευρω χωρις να εχω συμπτώματα όπως την άλλη φορα καμμενης φλαντζας δεν τα δινω.
Αν καει και φανει τοτε οκ. Τον Ιανουαριο εσκασα 370 και συνολικα μαζι με εργασιες και υλικα σε ότι αφορα το κύκλωμα ψυξης από Σεπτ 2017 μεχρι σημερα εχω περασει λιγο τα 1.000 ευρω….

edit : Τελικα εχει γινει χειροτερο, ανεβαζει θερμοκρασια ποιο ευκολα παρολο ότι δεν εχουμε καυσωνα, πχ στην Μαραθωνος χτες εφτασε το οργανο τερμα και ηδη ειχε αρχισει ο δεικτης να μετακινειτε, ψεκασα νερο και επεσε μετα.
Τα καυσαερια από πισω δεν μπορεις να πας χερι κοντα, θυμαμαι παλια το εκανα και ΠΟΤΕ δεν καιγόμουνα, τωρα θα παθεις εγκαύματα είναι ιδιαιτερα μεγαλες οι θερμοκρασίες τους.

Η κεφαλη στο εξοχικο είναι σε αθλια κατασταση, παρολο σκεπασμενο το μοτερ εχει εκει πολύ υγρασια και το εφαγε, εβγαλα τις κεφαλοβιδες μια είναι χαλασμενη αρα εχει ανοιχτει ξανα. Εκτος αυτου η συγκεκριμενη δεν εβγαινε. Τα μπουζι είναι χαλια οι σωλήνες τους, ολο σκουρια δεν μπαινει καν το κλειδι μεσα για να τα βγαλω που δε νομιζω να βγαινουν κιολας.
Επισης είναι διαφορετικα τα ελατήρια βαλβιδων που σημαινει ότι θελω νεα για να εχω την κεφαλη ετοιμη να μην μεινω χωρις αμαξι πολλες μερες.
Με λιγα λογια δεν μπορει να χρησιμοποιηθεί αυτή η κεφαλη οποτε θελω άλλη.

Θα την τρυπησω την κεφαλοβιδα να βγει η κεφαλη αλλα θα είναι για εκπαιδευτικούς σκοπους….
επισης οι αυλοι εισαγωγης-εξαγωγης μονο εγω δεν είμαι εκει μεσα….δεν ξερω τι μπορει να εχει μεσα ενας χαμος…
αραχνες, μαμουνια, για να καθαριστεί θελει 10 μεροκάματα!

Επισης στο αμαξι μεχρι να παω εξοχικο το Σαββατο και Διονυσο και όχι ανηφορες παλι τερμα θερμοκρασια πεταξε τα νερα από το παγουρι.
Το ρελαντί αρχισε παλι να μενει ποιο ψηλα.
Και όταν εβαλα μπροστα με κρυο μοτερ αρχιζουν τα νερα να φουσκωνουν και να χυνονται αμεσως σε secs ενώ μπορω να βαλω μεσα δακτυλο γιατι το νερο δεν εχει ακομα ζεσταθεί! μετα από λιγο αρχιζουν και οι πρωτες μπουρμπουλήθρες.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 10-09-18 στις 07:33. Αιτία: Συμπλήρωματα από δοκιμές
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Υψηλές θερμοκρασίες νερών & υδρατμοί στην εξάτμιση vega SUPPORT 7 20-03-15 10:56
Θόρυβος στις υψηλές στροφές lamprosck SUPPORT 6 15-02-15 20:29
A/c valve 4efte tonybrand SUPPORT 3 25-06-14 19:01
Θερμοκρασίες antonios7 TOYOTA COROLLA 111(G6) 47 08-12-09 22:48
4efte ΜΟΤΕΡ ΣΕ ΠΟΙΑ COROLLA...? mlab SUPPORT 21 29-08-08 17:18



Page generated in 0,60946107 seconds (92,81% PHP - 7,19% MySQL) with 101 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 19:00.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)