Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από preatorian
Νικηφορε κάτι άλλο βασικό τα βεντιλατερ δουλεύουν?
|
sorry δεν ειχα δει το μυνημα αυτο, φυσικα και δουλευουν, μαλιστα το εχω αλλαξει και εχω βαλει με ποιο δυνατο μοτερ απο αλλο μοντελο της Toyota.
Eχει ελεγθει πολλες φορες.
Και οταν αποσυνδεσα το καλωδιο της φυσας στην βαλβιδα του και δουλευε ασταματητα δεν αλλαξε κατι παλι ειχα το ιδιο προβλημα με τις θερμοκρασιες.
Οταν παιζει το A/C αναβει και του συμπυκνωτη.
Πριν βαλω μπροστα αλλο IC ποιο μεγαλο οταν εβαζα A/C επεφτε η θερμοκρασια τωρα δεν εχει αισθητη διαφορα, ισως μικρη αλλα αμελητεα.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από preatorian
Οι φλάντζες οι σημερινές σφίγγονται μια και εξω.δεν είναι όπως παλιά που ξαναπηγαινες και την σφιγγαν και άλλο επειδή είχε πατησει.
Βάλε φλάντζα μαμά και πήγαινε να στην βάλει άνθρωπος που να γνωρίζει καλά τα toyota.
Αν έφαγε ένα πλανιαρισμα ελαφρή το καπάκι δεν θα έχεις πρόβλημα.
Επίσης να ξαναμετρηθει η κεφαλή μήπως σου άρπαξε πάλι.
Σου είπα την γνώμη μου η φλάντζα που φοράς τώρα κάπου έχει σκάσει.
Υ.γ Με τι πίεση δουλεύεις την τουρμπίνα?
|
Ναι και εγω δεν το πιστευω αυτο, θα ειναι τσαμπα ο κοπος και θα χασω τον χρονο μου + οτι πρεπει να παρω αδεια να λειπω μια μερα απο την δουλεια.
Το καπακι οπως μου ειπε ο μαστορας που το εκανε ειπε 2 δεκατα και ειπε οτι ειναι πολυ.
Εχω ενα ξαδερφακι με Ε90 + 4EFTE και το ειχε τερμα οσο παει πολυ αξιοπιστο γενικα του ειχε βγει αλλα το εδωσε προσφατα γιατι ετοιμαζει 4A-G(T)E.
Του εμειναν καποια πραγματα και θα μου δωσει με καλες τιμες.
Εχει και ψυγειο αλουμινιου (ολοκληρο) 130 ευρω αλλα δεν ξερω αν αξιζει, τον Ιουνιο το αλλαξα, ειναι στις μαμα διαστασεις λιγο ποιο πλατυ και φαρδυ στις ραφες πανω και κατω.
Επισης μου ειπε για καλο μαστορα που φτιαχνει Toyota και εκανε το δικο του ολες τις μετατροπες που ειχε κανει + την αρχικη.
Οποτε μαλλον θα το δω με αυτον.
Επισης προτεινει να παρω την κεφαλη που εχω απο το αλλο μου μοτερ να την δει μαστορας αν ειναι οκ, αν ειναι να μπει εκεινη καλυτερα.
Και ελατηρια βαλβιδων νεα, εννοειτε γνησια φλαντζα μαμα κεφτεκ, καθως και κεφαλοβιδες.
Τωρα την δουλευω 0.25 bar τερμα κατω οσο παει, γιατι πατιναρει ο συμπλεκτης, χαλασε απο ενα χαλασμενο wastegate actuator, ανεβαζε πολυ αποτομα και επειδη ηταν stock δεν αντεξε την αποτομη ροπη, πατιναρε πολλες φορες και παει, θα την ακουσε και με τις ζεστες.
Δεν αλλαζω ακομα ομως θελω πρωτα να φτιαξω την θερμοκρασια και μετα αυτο.
Η μεγιστη που εφτανα σε δοκιμες μεχρι να την κατεβασω ηταν οσο παει στον κοφτη δλδ 0.87 bar.
Exω βαλει ενα manual boost controller και προσπαθουσα να κανω καθυστερηση στο ανοιγμα της πιεσης μπας και δεν ανοιγει αποτομα αλλα βαρουσε κοφτη τελικα.
Μετα καταφερα να επισκευασω το παλιο wastegate actuator και το manual boost controller το εβαλα εκει που ηταν το hi low boost το μαμα και ετσι μειωνει μεχρι 0.25, αν το σωληνακι μεινει ανοιχτο δουλευει 0.75 τοσα δουλευα 15 χρονια, 5 στο starlet GT ep82 και 10 στην Ε11.
Καπως ετσι παει και ο συμπλεκτης και εχει φτασει τωρα να εχει καπου 15000 και κατι ψιλα χλμ αλλα το προβλημα εμφανιστηκε στις 7000χλμ. μετα την αλλαγη wastegate actuator απο αλλη ct9 που ειχα. Μεχρι τοτε δεν ειχα θεμα. Ο επομενος θα ειναι για αρκετα παραπανω αλογα να μην εχω ξανα θεμα.