Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #12  
Παλιά 03-09-18, 22:56
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από preatorian Εμφάνιση μηνυμάτων
Νικηφορε κάτι άλλο βασικό τα βεντιλατερ δουλεύουν?
sorry δεν ειχα δει το μυνημα αυτο, φυσικα και δουλευουν, μαλιστα το εχω αλλαξει και εχω βαλει με ποιο δυνατο μοτερ απο αλλο μοντελο της Toyota.
Eχει ελεγθει πολλες φορες.
Και οταν αποσυνδεσα το καλωδιο της φυσας στην βαλβιδα του και δουλευε ασταματητα δεν αλλαξε κατι παλι ειχα το ιδιο προβλημα με τις θερμοκρασιες.
Οταν παιζει το A/C αναβει και του συμπυκνωτη.
Πριν βαλω μπροστα αλλο IC ποιο μεγαλο οταν εβαζα A/C επεφτε η θερμοκρασια τωρα δεν εχει αισθητη διαφορα, ισως μικρη αλλα αμελητεα.

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από preatorian Εμφάνιση μηνυμάτων
Οι φλάντζες οι σημερινές σφίγγονται μια και εξω.δεν είναι όπως παλιά που ξαναπηγαινες και την σφιγγαν και άλλο επειδή είχε πατησει.
Βάλε φλάντζα μαμά και πήγαινε να στην βάλει άνθρωπος που να γνωρίζει καλά τα toyota.
Αν έφαγε ένα πλανιαρισμα ελαφρή το καπάκι δεν θα έχεις πρόβλημα.
Επίσης να ξαναμετρηθει η κεφαλή μήπως σου άρπαξε πάλι.
Σου είπα την γνώμη μου η φλάντζα που φοράς τώρα κάπου έχει σκάσει.

Υ.γ Με τι πίεση δουλεύεις την τουρμπίνα?
Ναι και εγω δεν το πιστευω αυτο, θα ειναι τσαμπα ο κοπος και θα χασω τον χρονο μου + οτι πρεπει να παρω αδεια να λειπω μια μερα απο την δουλεια.
Το καπακι οπως μου ειπε ο μαστορας που το εκανε ειπε 2 δεκατα και ειπε οτι ειναι πολυ.
Εχω ενα ξαδερφακι με Ε90 + 4EFTE και το ειχε τερμα οσο παει πολυ αξιοπιστο γενικα του ειχε βγει αλλα το εδωσε προσφατα γιατι ετοιμαζει 4A-G(T)E.
Του εμειναν καποια πραγματα και θα μου δωσει με καλες τιμες.
Εχει και ψυγειο αλουμινιου (ολοκληρο) 130 ευρω αλλα δεν ξερω αν αξιζει, τον Ιουνιο το αλλαξα, ειναι στις μαμα διαστασεις λιγο ποιο πλατυ και φαρδυ στις ραφες πανω και κατω.

Επισης μου ειπε για καλο μαστορα που φτιαχνει Toyota και εκανε το δικο του ολες τις μετατροπες που ειχε κανει + την αρχικη.
Οποτε μαλλον θα το δω με αυτον.
Επισης προτεινει να παρω την κεφαλη που εχω απο το αλλο μου μοτερ να την δει μαστορας αν ειναι οκ, αν ειναι να μπει εκεινη καλυτερα.
Και ελατηρια βαλβιδων νεα, εννοειτε γνησια φλαντζα μαμα κεφτεκ, καθως και κεφαλοβιδες.

Τωρα την δουλευω 0.25 bar τερμα κατω οσο παει, γιατι πατιναρει ο συμπλεκτης, χαλασε απο ενα χαλασμενο wastegate actuator, ανεβαζε πολυ αποτομα και επειδη ηταν stock δεν αντεξε την αποτομη ροπη, πατιναρε πολλες φορες και παει, θα την ακουσε και με τις ζεστες.
Δεν αλλαζω ακομα ομως θελω πρωτα να φτιαξω την θερμοκρασια και μετα αυτο.
Η μεγιστη που εφτανα σε δοκιμες μεχρι να την κατεβασω ηταν οσο παει στον κοφτη δλδ 0.87 bar.
Exω βαλει ενα manual boost controller και προσπαθουσα να κανω καθυστερηση στο ανοιγμα της πιεσης μπας και δεν ανοιγει αποτομα αλλα βαρουσε κοφτη τελικα.
Μετα καταφερα να επισκευασω το παλιο wastegate actuator και το manual boost controller το εβαλα εκει που ηταν το hi low boost το μαμα και ετσι μειωνει μεχρι 0.25, αν το σωληνακι μεινει ανοιχτο δουλευει 0.75 τοσα δουλευα 15 χρονια, 5 στο starlet GT ep82 και 10 στην Ε11.

Καπως ετσι παει και ο συμπλεκτης και εχει φτασει τωρα να εχει καπου 15000 και κατι ψιλα χλμ αλλα το προβλημα εμφανιστηκε στις 7000χλμ. μετα την αλλαγη wastegate actuator απο αλλη ct9 που ειχα. Μεχρι τοτε δεν ειχα θεμα. Ο επομενος θα ειναι για αρκετα παραπανω αλογα να μην εχω ξανα θεμα.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 03-09-18 στις 23:20.
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Υψηλές θερμοκρασίες νερών & υδρατμοί στην εξάτμιση vega SUPPORT 7 20-03-15 10:56
Θόρυβος στις υψηλές στροφές lamprosck SUPPORT 6 15-02-15 20:29
A/c valve 4efte tonybrand SUPPORT 3 25-06-14 19:01
Θερμοκρασίες antonios7 TOYOTA COROLLA 111(G6) 47 08-12-09 22:48
4efte ΜΟΤΕΡ ΣΕ ΠΟΙΑ COROLLA...? mlab SUPPORT 21 29-08-08 17:18



Page generated in 0,56655192 seconds (92,49% PHP - 7,51% MySQL) with 99 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:23.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)