Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #10  
Παλιά 21-06-17, 12:46
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από preatorian Εμφάνιση μηνυμάτων
Vvti, λαδοκαψιμο και ρεκτιφιε πάνε μαζι έχει βουηξει ο τόπος για το πρόβλημα από κατασκευής τους.
Τσιμουχακια βαλβίδων πολύ σπάνια.
αυτα διαβαζω και εγω παντου!
οταν λεμε vvti γιατι οπως ειπα δεν τα παρακολουθω εκτος απο corolles και ποια αλλα μοντελα της Toyota εχουν τετοια προβληματα?
και τα Aygo του 2007 ειναι με τετοια? γιατι 2 εχουμε στην δουλεια και τα 2 εχουν θεμα, και το ενα εχει πολυ λιγοτερα χλμ.

εγω ειμαι της γνωμης οτι αμα ξεπερασει ενα μοτερ της 100.000χλμ μια αλλαγη σε τσιμουχακια βαλβιδων θα ελεγα οτι επιβαλλεται.
Δεν κοστιζει πολλα χρηματα ειδικα αν ο μαστορας ξερει να τα βγαλει με κολπο για να μην βγαζει καπακι μηχανης και ενταξει λαστιχακια ειναι καποια στιγμη θα χανουν. Και αμα γινει αυτο καλο θα ηταν και ενα ρυθμισμα βαλβιδων αν δεν ειναι αυτορυθμιζομενες, πχ στο δικο μου δεν ειναι.
Βεβαια μιλαω εγω με 219.000χλμ σχεδον που δεν τα εχω αλλαξει....:Ppp
Καποια στιγμη θελω να δω τι χρειαζεται και να μαθω πως ακριβως γινεται, εχω να κανω εξασκηση στο 4ΕFE που εχω για εκπαιδευτικους σκοπους...

Σχετικα με το 1 δλδ επισκευη τουρμπινας αμα καιει αυτη εφοσον εχουμε, ειχα ρωτησει σε εναν στην Λιοσιων που ειναι πολυ γνωστος, και ειπε για την CT9 (4ΕFTE) 160 ευρω κομπλε επισκευη με την τουρμπινα στο χερι, δεν τις μπαινοβγαζει αυτος.
Η επισκευη περιλαμβανει τα παντα αλλαγη σε αναλωσιμα εδρανα, ρουλεμαν τι εχει και τσιμουχες κτλ, καθως και ευθυγραμμιση και ζυγοσταθμιση του αξονα.
Αν εχει σπασει κατι και θελει αλλαγες + κοστος αυτων. Αν εχει ραγισμα το μαντεμι πεταμα και αλλη, καθως δεν επισκευαζεται.
Εγω παντως εχω αλλη μια καβατζα απο ενα ξαδερφακι μου και τις μπαινοβγαζω μονος μου, οποτε αμα το κανω θα την στειλω πρωτα επισκευη και μετα την αλλαζω.
Οποτε στην δικια μου περιπτωση λαδοκαψιματος ποιο φτηνα μου ερχεται να αλλαξω τουρμπινα πρωτα και μετα αλλαγη τσιμουχακια γιατι δεν ξερω να το κανω μονος μου και θα δωσω περισσοτερα χρηματα και θα μεινω και χωρις αμαξι οσο κανει αυτο. Εξαλου σιγουρα καιει αυτη ή και αυτη γιατι οταν τουρμπιζω τερμα μυριζει κιολας καμμενο τουρμπινολαδο και μερικες φορες βραδυ εχω δει πισω καπνους με τερμα τουρμπισμα απο την εξατμιση, αμα ειναι μερα δεν εχω δει κατι ομως.
Επειδη ειναι πολυ λιγο προς το παρον δεν ασχολουμε καν, περισσοτερο με απασχολει μια διαρροη μαλλον απο τσιμουχα στροφαλου απο την πλευρα του σασμαν τωρα, απο την αλλη επισκευαστηκε.

Και φυσικα δεν ειπαμε εκτος το λαδοκαψιμο, πρεπει να δουμε καλα το μοτερ οταν ειναι να παρουμε που φαινονται πασαλυμενα λαδια γιατι μπορει να χανει απο καποια σημεια που μετα ειναι δυσκολο να τα επισκευασεις.
Καλο ειναι οταν το παρουμε προληπτικα να αλλαχτουν, και αναφερομαι στις 2 τσιμουχες στροφαλου και απο τις 2 πλευρες, τσιμουχα αντλιας λαδιου αν εχει και oring οπως στο δικο μου και αυτο, καθως και των εκκεντροφορων στις ακρες τους αριστερα για το δικο μου.
Γιατι αν χανει μετα πρεπει να λυθουν ολα οτι εχει αριστερα, στο δικο μου πρεπει να βγει ο ιμαντας χρονισμου, γεφυρα, μερος της εξατμισης, καρτερ κτλ και στοιχιζει αρκετα ευρω.
Επισης απο την αλλη η τσιμουχα στροφαλου πρεπει να βγει παλι γεφυρα, σασμαν, συμπλεκτης και βολαν γιατι ειναι πισω απο αυτο.
Νομιζω οτι ολα αυτα πρεπει λοιπον να αλλαχτουν προληπτικα αν αγορασουμε ενα μοτερ.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 21-06-17 στις 13:05.
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
επιλογη μοτερ.. nikos gtcc SUPPORT 58 04-05-15 20:47
επιλογη μοτερ karekas TOYOTA COROLLA E*101 58 05-07-14 12:44
επιλογη αμορτισερ! fanderfun Θελω βοηθεια 1 19-09-12 16:37
Επιλογη σκυλου!!! th@nos OFF TOPIC 30 11-12-10 20:37
επιλογη laptop MARMEL OFF TOPIC 44 16-12-08 15:49



Page generated in 0,47796893 seconds (90,96% PHP - 9,04% MySQL) with 101 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:26.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)