H κοινή λογική λέει ότι αμορτισέρ που δεν είναι κατασκευασμένα για χαμήλωμα, καταπονούνται περισσότερο από ότι έπρεπε σε περίπτωση που συνδυαστούν με ελατήρια χαμηλώματος. Τώρα το αν θα είναι για πέταμα σε 10.000 ή σε 50.000 χλμ. κανείς δε μπορεί να σου το πει γιατί όλα εξαρτώνται από τη χρήση. Η καλύτερη λύση είναι να συνδυαστεί ελατήριο και αμορτισέρ χαμηλώματος. Γενικώς πάντως θεωρώ ότι ναι μεν η καταπόνηση του Sachs θα είναι μεγαλύτερη από ότι θα ήταν με μαμά ελατήρια αλλά δε θα είναι και τόσο δραματική η καταπόνηση.
__________________
Lift, lift, lift...
|