κοιτα υποτιθεται οτι τον ξερεις τον αλλον και τον εμπιστευεσαι, εγω εξαλου θα ειμαι και εκει τις περισσοτερες ωρες ισως, αυτος μου εχει μαθει πολλα απο αυτα που ξερω. Οποτε δεν τιθεται τετοιο θεμα εμπιστοσυνης για την περιπτωση μου τουλαχιστον. Και γνωστη να εχεις μαζι σου αμα πας σε εναν μαντρά και παρεις ενα σασμαν το μονο που θα δει ειναι αμα μπαινουν οι ταχυτητες με το χερι, δεν μπορει να δει ουτε αν εχουν προβλημα τα συχρονιζε, ουτε αν κανει καποιο θορυβο, ή εχει θεμα το διαφορικο, ή αμα εχει αλλα προβληματα πχ χτυπημενα γραναζια, αμα δεν μπει επανω σε αμαξι να δουλεψει αγοραζεις γουρουνι στο σακι απλα. Για μενα 100 φορες καλυτερα η επισκευη.
το σασμαν απο το starlet απο οσο ξερω του 4EFTE που λεμε δεν κανει στο δικο σου θελει αλλο καβουκι εκτος αμα τα κανεις τραμπα, αλλα και παλι ειναι πολυ μακρυ θελει τουρμπατο μοτερ. Με ατμοσφαιρικο πιστευω οτι θα εχεις θεμα. Και ειναι 5ταχυτο.
Σασμαν μεταχειρισμενο ειναι να παρεις απο καποιον που ξερεις προσωπικα και ξερεις οτι ειναι οκ, πχ φιλο σου, αμα παρουμε απο μαντρά αστα να πανε, ειδαμε και με τα μοτερ τι γινεται ή με τουρμπινες.
μια φορα με μια Ct9 πως μου εκοψε και ειχα κατσαβιδακι μαζι μου, εβγαλα την ασφαλειουλα απο το wastegate και ειδα τον κολο της που λεμε στο μαντεμι οταν ανοιξα το κλαπετο, 3 ραγισματα ειχε.....
και μου ελεγε μια χαρα ειναι....φαντασου να την εβαζα πανω κιολας τι ειχε να γινει αμα πηγαινα εκει μετα. Θα με ειχατε δει στις ειδησεις το βραδυ.....
για τα ημιαξονια εμενα εχουν αρκετο τζογο, αλλα μου λεει ο μηχανικος αμα δεις βαλβολες να φευγουν ή να σταζουν θες διαφορικο, αλλιως δεν εχεις θεμα, δεν προκειτε δλδ να φυγει κατι, εξαλου το ημιαξονιο δεν μπορει να βγει εξω να φυγει γιατι δεν το παιρνει το μηκος. Σκεψου λιγο πως ειναι μεσα, ειναι πρακτικα αδυνατον να βγει. Απλα απο τον τζογο αφηνουν κενο οι τσιμουχες και θα χαλασει η στεγανοποιηση των βαλβολινων. Δεν εχεις κανενα αλλο προβλημα.
Σε περιπτωση τωρα που σπασει το ημιαξονιο ή κοπει εν κινηση αμα δεν εχουμε μπλοκε διαφορικο απλα το αμαξι μενει στον δρομο, αν ειναι μπλοκε οπως το φανταζομαι θα πηγαινει με την μια ροδα και θα γυρναει και η αλλη.
Σκεψου πχ αμα κολησει η μια ροδα στην αμμο ή στην λασπη τι κανει το αμαξι πηγαινει? με το μαμα διαφορικο, το ιδιο γινεται και αμα σταματησει η μεταδοση κινησης στον ενα τροχο απλα μενεις. Αν τρεχεις πολυ οταν γινει ενδεχεται να σε τραβηξει προς μια κατευθυνση ομως.
Το επικυνδυνο ειναι αμα κοπει κατι στο συστημα διευθυνσης πχ ακρομπαρο ή ημιμπαρο κρεμαριερας, εκει παει οπου νανε η μια ροδα οποτε αντε γεια!
Να πω αλλο ενα παραδειγμα, το σασμαν που εχω τωρα ειναι απο 4EFTE στο ιδιο μοτερ, μου κανε η 3η ενα "γδουπππ" oταν βαζω ταχυτητα, ολοι λενε ειναι συχρονιζε, μερικες φορες βαζω 4η μετα την 2αρα για να μην την ταλαιπωρω. Δοκιμασα με το χερι απο μπροστα δλδ χωρις τις ντιζες παρκαρισμενο το αμαξι δεν το κανει αυτο μπαινει τελεια, το ιδιο και απο μεσα (στην αρχη νομιζα οτι φταιει ο επιλογεας).
Αμα πηγαινα να παρω καπου το σασμαν αφου με το χερι μπαινουν πως θα ηξερα οτι εχει προβλημα σε συχρονιζε αμα δεν το βαλω πανω σε αμαξι να το δοκιμασω?
φαντασου να παρεις ενα σασμαν και να θελουν πχ ολα! και να το μαθεις φυσικα αφου το εβαλες πανω! μετα τι κανεις? δεν θα παει πολλαπλασια χρηματα η ιστορια απο το αν επισκευαζες το δικο σου?
κατι τετοια φοβαμαι εγω....
παλια βεβαια που ειχα μεινει το εκανα και πηρα του GT αλλα απο τον μηχανικο που μου εφτιαξε και τα 2 αμαξια οποτε ηξερα ποιον θα $#%$% μετα......ο μαντρας δεν σου δινει εγγυηση για το σασμαν εστω, ο αλλος μου εδινε.
και πηρα επειδη νομιζα πως εσπασε το σασμαν και ηθελα του GT ειχα πριν το μαμα και ηταν πολυ κοντο.
Ασε που βιαζομουνα, παρασκευη απογευμα τα πηρα τοτε και Σαββατο μεσημερι το ειχα παρει πισω ετοιμο.
Τελικα δεν ηταν σασμαν.....ο επιλογεας εκλασε! και εγω ο $#%$%%$ αγορασα αλλο σασμαν + δισκο + πλατο + ρουλεμαν + βολαν!!!! δλδ 650 το μαλλι μαζι με μεταχ ντιζες και επιλογεα γιατι κολησαν ολα!
βεβαια δισκο ηθελε για και πατιναρε και εφαγε και το βολαν!!!
ετσι εχω και το μαμα σασμαν καβατζα του σταρλετ αλλα ειναι κοντο! ετσι θα παρουμε ανταλλακτικα απο αυτο για να επισκευασουμε το αλλο.
Πολυ πιθανον επι την ευκαιρια οταν ειναι να κοντινω και καμια σχεση μαλλον την 1η για καλυτερη επιταχυνση, θα δουμε....
και σε ενα φιλαρακι με corolla EE111 sedan του εκανε ενα BBBββββββββββ το σασμαν, του ειπαν ρουλεμαν ειναι στους αξονες, το ανοιξανε τα αλλαξανε ολα νομιζω ειναι 4 στους αξονες, 2 μπροστα και 2 πισω στον καθε αξονα πρωτευοντα και δευτερευοντα (εδω να σημειωσω πως τα 2 απεξω ρουλεμαν εχουμε προσβαση απο το πλαινο καπακι αν βγει η 5η και η οπιστεν και μπορουμε να τα αλλαξουμε με εξολκεα) επειδη ειναι δυσκολο σχεδον κανεις δεν το κανει, ολοι λενε κατεβασμα το σασμαν. Περισσοτερα εδω απο την δικια μου επισκευη που ΔΕΝ ηθελε κατεβασμα σασμαν!
http://www.corollaclub.com/forums/sh...t=23800&page=2 Αλλαξε φυσικα δισκο κτλ 600 ευρω καπου εκει πηγε. Αλλα λεει την corolla την εχω παρει καινουρια τα περισσοτερα χλμ εθνικη κτλ, γιατι να παρω ενα σασμαν μεταχ που δεν ξερω τι ειναι και τι κανει.
Ετσι ειναι....δλδ δεν εμπιστευομαστε εναν μηχανικο που επισκευαζει σασμαν, αλλα εμπιστευομαστε αγορα σασμαν μεταχειρισμενου με κλειστα ματια δλδ γουρουνι στο σακι? think about it!
και ενα ωραιο θεματακι με πολυ καλες φωτος!
http://www.corollaae92gts.nl/c52_revisie_EN.htm