Καλοί μου φίλοι καλησπέρα και καλή χρονιά με υγεία μιας και δεν έχω γράψει για καιρό εδώ στο φόρουμ!
Μου πήρε αρκετό καιρό,(λόγω έλειψης χρημάτων),αλλά τελικά κατάφερα να ολοκληρώσω το project υπερκυβισμός για το Ε11 Corollaκι μου!...το αυτοκίνητο τώρα είναι λυμένο για να τοποθετηθεί με κάθε λεπτομέρια το νέο μοτέρ.
Πρίν προχωρήσω παρακάτω θα πρέπει να ευχαριστήσω θερμά όλα τα παιδιά από το φόρουμ που με βοήθησαν με αμέτρητες πληροφορίες για το θέμα,όπως ο madvin πρώτος και καλύτερος,ο giannis gt λεπτομερέστατος,ο pilotos7 παλαιότερα και άλλα πολλά παιδιά!!
Το μοτέρ έγινε ως εξής..μπλόκ 4ΖΖ με ένα ελαφρύ ρεκτιφιέ,στρόφαλος῏μπιέλες´έμβολα῏καπάκι με εκκεντροφόρους 1ΖΖ από Celica 2004 μοντέλο.
Έμβολα,(με τις πολλές τρύπες),ελατήρια και μέταλλα καινούρια.
Εισαγωγή῏μπέκ και πεταλούδα 4ΖΖ.
Ένα μικρό προβληματάκι που βρήκα μπροστά μου και απλά το αναφέρω,ήταν ο αισθητήρας ανάφλεξης του εκκεντροφόρου..αυτός από το 4ΖΖ δεν χώραγε στην αντίστοιχη τρύπα της κεφαλής του 1ΖΖ λόγω διαμέτρου.Με μια λιμίτσα έφαγα λίγο από την διάμετρο του αισθητήρα,καταργήθηκε το ο´ρινγκ και μπήκε με φλατζόκολα.Ο αισθητήρας που φορούσε το 1ΖΖ είναι μικρότερης διαμέτρου περίπου 1χιλ και βέβαια έχει δύο επαφές αντί για τρείς που έχει αυτός του 4ΖΖ.
Όλο το μοτέρ δέθηκε με λεπτομέρεια και προσπάθησα να κάνω όσο καλύτερη δουλειά μπόρεσα παράλληλα και με τον άνθρωπο από το ρεκτιφιέ που με βοήθησε.
Να αναφέρω επίσης ότι έβαλα καινούρια αντλία νερού,θερμοστάτη,τσιμούχες στροφάλου και ό ρινγκς όπου υπάρχουν καθώς και συμπλέκτη.Βολάν και συμπλέκτης είναι 1ΖΖ,το ρουλεμάν του συμπλέκτη όμως ήταν λίγο μεγαλύτερο στο πίσω μέρος όπου πατάει στο δίχαλο και έτσι προτίμησα ρουλεμάν από 4ΖΖ.
Όλη αυτή η διαδικασία κόστισε τα εξής..αγορά μπλόκ 4ΖΖ 80ε,αγορά κινητήρα 1ΖΖ 450ε,ρεκτιφιέ και ανταλλακτικά του ρεκτιφιέ 700ε,λοιπά ανταλλακτικά..φλάντζα κεφαλής,βίδες κεφαλής,τσιμούχες,αντλία νερού,θερμοστάτης,συμπλέκτης περίπου 350ε.
Μέσα στην εβδομάδα θα το βάλω μπροστά και εδώ θα θελα να ρωτήσω,ειδικά τα παιδιά που υπεκύβισαν 11άρες σαν το δικό μου αν αντιμετώπησαν κάποιο πρόβλημα κατά την εκκίνηση,υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω;με τον εγκέφαλο θα είναι όλα καλά;..απλά γυρίζω το κλειδί και ᾽σκαέι᾽;..ή πρέπει να κάνω κάποια προετοιμασία;
Ο εγκέφαλος μου είναι κατα πάσα πιθανότητα Bosch,(έχω τρείς επαφές στους πολλαπλασιαστές..).
Αυτά για την ώρα,όλες οι συμβουλές δεκτές και φυσικά ευχαριστώ και πάλι όσους φίλους με βοήθησαν εδώ στο κλάμπ!
Σταύρος.
|