Καλησπερα.το κορολα ειναι μοντελο 99 με 119.000 κm σε πολυ καλη κατασταση με προσφατο σερβις.Πριν καποιους μηνες εμφανιστηκε ενας θορυβος(στην επιστροφη) οταν εστριβα τερμα το τιμονι.Το ειδε μηχανικος και ειπε θελει αλλαγη μπιλιοφορος ο αριστερος.Σημερα εγινε η αλλαγη αριστερου μπιλιοφορου με ενα καινουριο γιαπωνεζικο απ οτι μ ειπε μαζι με δεξια φισουνα και 2 λαστιχακια της ζαμφορας.παρόλα αυτα απο χθες προχθεσ ειχε εμφανιστει νεο προβλημα.οχι μονο σε μικρες ταχυτητες αλλα και σταματημενο το αμαξι,οποτε "επαιζα" με το τιμονι δεξια - αριστερα εκανε εναν βαρυ θορυβο σα να κολουσε καπου και ηλπιζα οτι θα σταματησει με την αλλαγη του μπιλιοφορου.Αυτο προφανως δεν εγινε ποτε.Καπου διαβασα για γρασαρισμα και βασεις αμορτισερ-top mount.Epishs ta αμορτισερ ειναι λιγοτερο απο 3ετια.Μπορει καποιος να με βοηθησει γιατι σκεφτομαι οτι ο μπιλιοφορος ηταν εξ αρχης καλα κ οτι ο μηχανικος απλα το επινοησε...