pilotos7 με πριζωνεισ και με κόβω να πηγαίνω για 6 αρι πιστευα ότι το 5αρι είναι καλύτερο από την άποψη το μακριών σχέσεων που έχει και έτσι αφήνει το μοτέρ να βγάλει όλη την δύναμη στον δρόμο δεν είσαι συνέχεια με αλλαγές αλλά στης επιταχύνσεις χαμηλά δεν με ευχαριστεί βέβαια όταν βγει εθνική και κυρίως με το που ανοίξει καλά η 2 μετά της 4με 5000 στροφές γίνετε άλλο αμάξι... 3 και 4 ταχύτητα πολύ της ευχαριστιέμαι ακόμα και με την 5 συνεχίζει και επιταχύνει άνετα...δηλαδή το κόβω ποιο πολλή για ταξίδια και σε ψιλές ταχύτητες παρά χαμηλά...άλλα δεν ξέρω εάν αυτά οφείλονται στο μοτέρ και όχι στο σασμάν δηλαδή μήπως και με το 6άρι είμαι ψόφιος χαμηλά και ψηλά πετάω πάλη.....