Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra
Εξαρτάται τι βάζει ο καθένας ως προτεραιότητα. Την οικονομικότερη λύση γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι το aftersales service των internet-ικών λύσεων θα είναι εξαιρετικά δύσκολο έως ανύπαρκτο ή μία επιπλέον (μικρή κατά την άποψή μου) επιβάρυνση με το θετικό της άμεσης επαφής και σχέσης με έναν ασφαλιστή-υπαρκτό πρόσωπο στον οποίο θα απευθυνθείς και θα σε βοηθήσει να βρεις τη λύση στο πρόβλημά σου; Εγώ προσωπικά διαλέγω το δεύτερο...
|
+1000
απλά πάνω σε αυτό να πώ
για εμένα 1000 φορές να έχω τα πάντα στην ασφάλεια και να πληρώνω κάτι παραπάνω γιατί σε αυτές τις εποχές έτσι και γίνει κάτι το σκεπάζεις με μια κουκούλα και τέλος
πάντα κατα την γνώμη μου