Τα fuel cells με ηλεκτρικά μοτερ και όχι μηχανές εσωτερικής καύσης είναι τεχνολογία που μπορεί να έρθει στο μέλλον, αν γίνει εμπορικά συμφέρουσα και βελτιωθούν οι τεχνολογίες αποθήκευσης των αερίων (είναι και θέμα χώρου στο αυτοκίνητο).
Αλλά η παραγωγή υδρογόνου πάνω στο αυτοκίνητο με ηλεκτρόλυση είναι αστεία ιστορία. Κατ' αρχάς, η παραγωγή υδρογόνου για 1Α που περνάει ανάμεσα σε μία άνοδο και κάθοδο ειναι μόνο 0,0076 λίτρα ανά λεπτό, όπως έχουν γράψει εδώ
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtop...dfbb&start=645