H γνωμη μου για το απαραδεχτο auris
Φίλοι του Corolla club θα ήθελα να αναρτήσω αυτό το αθρο, το οποίο αναφέρει την προσωπική μου γνώμη και εμπειρία για το auris μοντέλο 2009 1.6L valvematic sport.
Εν συντομία θα αναφέρω ότι
Το αυτοκίνητο είναι άχρηστο. Δεν αξίζει τα λεφτά του. Το πλήρωσα αδρά 19.500 €
Και από το πρώτους 5 μήνες παρουσίασε πρόβλημα πριν καν κάνω 500 χλμ
Ξεκινώντας από τα θετικά:
Το μονό θετικό που έχει είναι η άνετη οδήγηση του, και η ευστάθεια του στο δρόμο
Μαζί με το σύστημα TRC (σταθεροποίησης) που διαθέτει. Άντε και τα άνετα καθίσματα τύπου ημι-bucket
Τα αρνητικά:
Το σαλόνι είναι τόσο ψεύτικο και φτηνό που τρίζει όλο το ταμπλο στο δρόμο και η ποιότητα των πλαστικών είναι χαλιά. Λίγο να τα ακουμπήσεις ξεβάφουν.
Π.χ. το εσωτερικό χερούλι της πόρτας έχει γίνει χάλια λες και έπεσε οξύ.
Επίσης η εσωτερική επένδυση είναι φτηνιάρικη και αν λεκιάζει δεν καθαριζει με τίποτα. Όσο για αυτό το φινιστρίνι…αστα, λες και είναι πλοίο. Σου κόβει την ορατότητα.
Τέλος, μυρίζει βενζίνη όλο το εσωτερικό κάθε μα ΚΑΘΕ φορά που θα βάλεις στο ρεζερβουάρ.
Η ποιότητα του ηχοσυστηματος είναι μέτρια αλλα όχι καλή, πλήρωσα τόσα λεφτά για ολοκληρωμένο σύστημα ηχείων αλλά το μόνο που ακούω είναι υπερφορτωμένα twitter. Άσε που δεν έχει USB, ακόμη και τα φτηνά akai των 50€ έχουν USB.
Τα καθίσματα είναι καλά, αναπαυτικά αλλά δεν είναι σταθερά. Έχουν ένα «τζόγο»
Οπού τα κάνει να κινούνται ελάχιστα μπρος-πίσω κάνοντας θορύβους τακ-τακ κτλ. Μιλάμε για χιλιοστά αλλά αυτό είναι άσχημο και ενοχλητικό
Τα φανάρια είναι εντελώς ψεύτικα. Κακής ποιότητας πλαστικό οπού ραγίζει για πλακά. Ειδικά τα πίσω. Μου έχουν ραγίσει και τα 2 και μπάζουν νερά και τα 4!
Τα στεγανά κάτω από τους θολούς της ρόδας είναι κακής ποιότητας, έχουν ένα τύπο
Ψευδό-στεγνωτικού υλικού που μπορεί να φύγει πολύ εύκολα στο πληντυριο αυτοκινήτου. Εγώ εκεί την έπαθα.
Σου λέει κατανάλωση 6-7. @@δια. Ούτε 8 δεν είναι. Μετρημένα και αποδεδειγμένα πολλές φορές. μέσα στη πόλη είναι 9-10 και στην εθνική 8-9.
Παιδιά πολλές φορές το έχω μετρήσει με βενζίνη 100σταρα
Το κλειδί είναι ευαίσθητο στο παραμικρό. Φτάνει μισή σταγόνα νερού για να τα παίξει. Στο παλιό μου corolla, το κλειδί ήταν σχεδόν αδιάβροχο και φτηνότερο.
Η μπογιά δεν είναι ικανοποιητικής ποιότητας, μέσα σε 3 χρονιά χάλασε η υφή της.
Παρόλο που το φύλαγα σε γκαραζ όλο το καλοκαίρι για τον ήλιο.
Στη Toyota μου είπαν <όξινη βροχή>, σιγά ρε φίλε μην έβρεξε ο θεός και βιτριόλι.
Μεντεσέδες πόρτας τρίζουν συνεχώς είτε τους γρασάρεις, είτε όχι. Αυτό το κάνει από την πρώτη μέρα.
Το ίδιο και οι μπουκαλες του πορτ-παγκαζ
Το air-condition είναι καλό αλλά αργό. Για να δροσίσει περιμένεις κάμποσο ανεβάζοντας στροφές συν ότι «γονατίσει» όλο το αυτοκίνητο.
Συν ότι «βρώμαγε» σαν αποχέτευση όταν το κλείνεις και αυτό μου το έκανε από τη αρχή που ήταν καινούργιο.
Από επιδώσεις…χρονιά πολλά 140 αλογα σου λέει. Ναι καλά, εγώ ξερώ να πω, με 5 άτομα σε ανηφορικό δρόμο μόνο με 1η, αν βάλεις δευτέρα κρεμάει.
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κάψεις 50-60 ευρώ για να πας μια βόλτα στα βουνά το σαβ/κυριακο.
Άσε που δεν 200ριζει με τίποτα. Το Kia cee’d έχει πολύ καλητερς επιδώσεις.
Το ABS είναι άχρηστο. Ενεργοποιείτε εκεί που δεν πρέπει. Και εκεί που χρειάζεται τα χάνει. Επίσης τα πίσω δισκοφρενα είναι σκ**τα. Συνεχεία σκούζουν και χαλάνε εύκολα. 2 φορές έχω αλλάξει ροτορες και δεν το κάλυψε η εγγυηση,
Φυσηκι φθορά μου είπαν στα 18.000 χλμ. Ναι φυσικότατη. Αρε γαμ** που θέλουν!
Από θέμα οδήγησης, όπως είπαμε είναι άνετο αλλά… αυτός ο θόρυβος αεροσκάφους μέσα στη καμπίνα μετά τα 100 είναι πολύ ενοχλητικός. Άσε που ακουγωνετ και περίεργα σφυρίγματα από τους καθρέφτες και τρελοί κραδασμοί στο εσωτερικό (150χλμ+) οπού κάνουν το ταμπλο να τρίζει και το cd χάνει μερικές φορές.
Τέλος, το ψηφιακό ταμπλο. Πολύ ευαίσθητο και ανακριβές. Πρέπει να κανείς μαγικά για να καταλάβεις το επίπεδο της βενζίνης.
Και το ιστορικό μου:
1ος χρόνος: 0-1000χλμ αλλαγή πίσω αναρτήσεων, τσιμουχακια στη κολώνα τιμονιου και δαγκανα εμπρος δισκοφρενου (όλα στην εγυηση ευτηχως)
2ος :1000 – 8000 χλμ προβλημα με στερεοφωνικο, δεν διαβαζε μερικα mp3 cd. Καθαρισμος, θορυβος στα δισκοφρενα, προβλημα με κεντρικο κλειδωμα (εγγυση)
3ος: 8000 – 18000χλμ ξανα προβλημα με εμπρος δαγκανα δισκοφρενου, εμπρος δεξι φαναρι μπαζει νερα και καιει λαμπες, το ιδιο και τα 2 πισω (εγγυση μονο στο μπροστα)
4ος: 18000 – 25000 φετος δηλαδη. Μπαζει νερα στο εμπρος αριστερο φαναρι, πισινα στο πορτπαγκαζ από τα στεγανα της αριστερης ροδας, αλλαγη διακοπτη παραθυρου συνοδηγου, αλλαγη ροτορες και τακακια στα πισω φρενα, (δεν το κάλυψε εγγυση)
Και ακομη δεν εχω φτασει στα 30.000.
Στα 50.000 δλδ θα με σκοτώσει στο δρομο.
Ακουω την γνωμη σας. Για όλα τα παραπανω εχω φωτο και αποδείξεις.
|