Θερμοκρασια κινητηρα με λειτουργια στο αεριο.
Εχω μια ερωτηση -απορια σχετικα με το αεριο στο αυτοκινητο μου.Ανθρωπος που εχει βαλει προσφατα αεριο στο αυτοκινητο του μου εκμυστηρευθηκε οτι ο εγκαταστατης του τον προετρεψε οταν χρησιμοποιει το αυτοκινητο του για μεγαλα ταξιδια κια για πολλη ωρα οδηγησης γενικα να γυριζει το συστημα στην βενζινα για κανενα μισαωρα να ψυχεται ο κινητηρας καλυτερα.Τον ρωτησα γιατι?Μου απαντησε,ο κινητηρας σε λειοτουργια βενζινης η θερμοκρασια του μπορει να φτασει μεχρι τους 200 βαθμους το ανωτερο ενω με το αεριο η θερμοκρασια του μπορει να φτασει μεχρι και τους 600 βαθμους και υπαρχει κινδυνος να λιωσουν τα εντοσθια του μοτερ.Επιπλεον φιλος που εχει διανυσει 100.000 χλμ με αεριο αλλαξε βαλβιδες εισαγωγης επειδη ελιωσαν...
Αν ξερει κανεις τιποτα να αληθευει αυτο παρακαλω απαντηστε γιατι εχω μπερδευτε
|